Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i fuckbuddy


Anbefalte innlegg

Hei dere! :wee:  :wee:  :wee:  :wee:

 

Jeg og han har bestemt oss for å være fuckbuddy. Etter litt tid begynte ting å skje... Jeg har blitt forelska i han. Jeg har veldig lyst til å spørre han om vi kunne bli sammen, men samtidig så tør jeg ikke for jeg vet at vi er bare fuckbuddy. Ikke noe mer. Synes dere at jeg skal slutte?

Endret av bellab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde følelser for ei jente som bare ville være fuckbuddy. Tro meg, hvis han ikke vil noe mer, så er det bare jævlig å vite at det bare er sex for den andre parten. Jeg følte meg ihvertfall tom og lengtet etter en nærhet jeg visste jeg ikke ville få. Jeg ville prøvd å holde meg unna.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har veldig lyst til å spørre han om vi kunne bli sammen, men samtidig så tør jeg ikke for jeg vet at vi er bare fuckbuddy. Ikke noe mer. Synes dere at jeg skal slutte?

 

Hva har du å tape på å spørre om noe mer? Antagelig bare litt kukk, muligens litt stolthet hvis du er sensitiv og får nei som svar.

 

Alle tråder jeg har lest her inne der folk er i samme situasjon, eller kommet hakket videre i samme situasjon, har endt med at parten som har følelser blir såret og får kjærlighetssorg. Lykke til :)

Lenke til kommentar

Hei dere! :wee:  :wee:  :wee:  :wee:

 

Jeg og han har bestemt oss for å være fuckbuddy. Etter litt tid begynte ting å skje... Jeg har blitt forelska i han. Jeg har veldig lyst til å spørre han om vi kunne bli sammen, men samtidig så tør jeg ikke for jeg vet at vi er bare fuckbuddy. Ikke noe mer. Synes dere at jeg skal slutte?

Dersom du tør å spørre, så spør. Du kan få et nei, men det kan jo også gå bra. Forstår at det ikke er lett. Du velger selv om du vil fortsatt være fuckfriend med han. Men faktisk så kan dere være bra venner og fuckfriends selv om dere ikke har et forhold. Spørs hvordan deres kommunikasjon er dere imellom. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...