Gå til innhold

[CL] Barcelona - Arsenal


Lorpen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja. 

 

Iwobi og Welbz må starte neste kamp. Giroud, Gabriel og Walcott kan dra til helvette

 

Kan gjerne ta med seg Wenger, Flamini og Arteta også.

 

Iwobi, Welbeck og Elneny er hvertfall gode. Özil vet vi hva står for. Midtstopperparet vårt uansett hva vi stiller med om dagen er bare tragisk.

 

Gabriel er virkelig ræva. Hvorfor ikke Chambers får sjansen skjønner jeg ikke. Som midtstopper er han milevis over Gabriel i mine øyne.

 

Og en annen ting er at Wenger virkelig må hate Joel Campbell. Selv om han har vært vår beste kantspiller så skal han faen ikke få noe tillit av Wenger tydeligvis.

Lenke til kommentar

 

Jaja. 

 

Iwobi og Welbz må starte neste kamp. Giroud, Gabriel og Walcott kan dra til helvette

 

Kan gjerne ta med seg Wenger, Flamini og Arteta også.

 

Iwobi, Welbeck og Elneny er hvertfall gode. Özil vet vi hva står for. Midtstopperparet vårt uansett hva vi stiller med om dagen er bare tragisk.

 

Gabriel er virkelig ræva. Hvorfor ikke Chambers får sjansen skjønner jeg ikke. Som midtstopper er han milevis over Gabriel i mine øyne.

 

Og en annen ting er at Wenger virkelig må hate Joel Campbell. Selv om han har vært vår beste kantspiller så skal han faen ikke få noe tillit av Wenger tydeligvis.

 

 

Er ikke solgt på El Neny enda ass. Ikke spesielt trygg på han i forsvar. 

 

Helt enig i midtstopperparet. Vil nesten se Chambers-Mertesacker. Mertesacker er mye bedre enn det han får tyn for. Joel Campbell er mye bedre enn Walcott. Håper for all del Iwobi får spille neste kamp, men kjenner vi Wengz rett starter han med Giroud og Walcott...

Lenke til kommentar

 

Jaja.

 

Iwobi og Welbz må starte neste kamp. Giroud, Gabriel og Walcott kan dra til helvette

Kan gjerne ta med seg Wenger, Flamini og Arteta også.

 

Iwobi, Welbeck og Elneny er hvertfall gode. Özil vet vi hva står for. Midtstopperparet vårt uansett hva vi stiller med om dagen er bare tragisk.

 

Gabriel er virkelig ræva. Hvorfor ikke Chambers får sjansen skjønner jeg ikke. Som midtstopper er han milevis over Gabriel i mine øyne.

 

Og en annen ting er at Wenger virkelig må hate Joel Campbell. Selv om han har vært vår beste kantspiller så skal han faen ikke få noe tillit av Wenger tydeligvis.

Campbell hadde en tendens til å spille ut av sine posisjoner og hos de fleste managere er dette aukseptabelt. Som regel har det hatt et positivt utfall ettersom han har jobbet knallhardt både frem og bak. Vil tro dette er mer prinsipielt foraktelig for en manager.

 

På en annen side har han vært mye mer disiplinert de siste kampene og ser ingen grunn til at han ikke starter mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...