Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det er ikke lett å være singel, mange mannetilbud på en gang...


Anbefalte innlegg

Du får ha lykke til, det ordner seg for snille jenter :)

 

Tusen takk. Ja, jeg har vært ganske langt nede etter et brudd, og mens jeg var så langt nede, så fikk jeg faktisk løftet selvtilliten opp igjen uten at jeg gjorde så mye for å få den opp selv. Takket være en del menn som forsøkte seg når jeg var utenfor dørene her. Men jeg er en snill jente da. Og noen av de har pratet en del med meg før. Og jeg får ofte høre at jeg gløder godhet. 

 

Ønsker å finne en mann som er snill, god, lett å prate med, en som vil være der livet ut med meg. En god mann :)

 

Er også en fantastisk snill og hyggelig bruker her inne, som jeg har pratet med privat, - en dame vel og merke, som har gitt meg en del "hjelpetråder" og gode råd for å finne tilbake mer tro på meg selv.  Vedkommende har vært en fantastisk støtte for meg!. 

 

Takk for kommentaren din Psfire :) !

 

Vil ikke gå på nye hjertesorger, så jeg tenker på å gjerne la menn få bli kjent med meg uten forpliktelser, uten sex, men som venner, og så kan det plutselig hende noe senere dersom det er en som jeg klaffer bra med. :) De må godta å treffe meg uten sex og kyssing!. ;) 

Endret av heartlife
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har et eller annet spesielt krav, som religiøs eller politisk interesse (eller mangel på sådan), eller at fyren må være treningsivrig eller like hunder, eller barn... vil det jo gjøre det litt enklere.

Da kan du bare velge vekk de som ikke oppfyller kravet. Men det er vel ikke alle som har noen spesielle krav.

 

Et krav er jo trofast og hensynsfull, og en som liker at dama går i treningsklær, og helst gjør det selv også :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg er singel jente med et gjennomsnittlig utseende vil jeg si, og jeg synes det er alt annet vanskelig å være singel. Det er ikke slik at jeg klamrer meg til alle som sender et blikk, gir et kompliment osv. Er ikke slik man må flørte tilbake bare fordi de flørter med deg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg er singel jente med et gjennomsnittlig utseende vil jeg si, og jeg synes det er alt annet vanskelig å være singel. Det er ikke slik at jeg klamrer meg til alle som sender et blikk, gir et kompliment osv. Er ikke slik man må flørte tilbake bare fordi de flørter med deg.

Jeg føler meg ikke klar for noe nytt ennå. Jeg tror jeg må ta tiden til hjelp og kutte ut de som henger på akkurat nå. Det var fristende å finne noe nytt kjappt og enkelt men føler det bare blir feil. Bedre å bruke tid enn å styrte inn i noe.

 

Anonymous poster hash: 2cc1b...fe3

Lenke til kommentar

Altså var meg som skrev innlegget over. Trykket anonym bruker med uhell. Må nok bare kutte ut de som henger på nå. Kunne styrtet inn i noe nytt. Men det er ikke riktig. Må tenke over litt først. Føler jeg trenger tiden litt alene. Fortsatt kjærlighetssorg etter siste forhold.  Følte meg som verdens mest uattraktive kvinne etter det bruddet. Men forsøker å presse meg et lite skritt videre hele tiden. 

 

Dessuten sitter jeg å tenker på hva jeg egentlig søker. Ja, jeg ønsker jo en så pen mann som mulig, men dersom jeg skal være ute etter den "peneste fotomodellen" av en mann, så vil jeg nok gå singel for resten av livet. Jeg er tross alt nesten 40 år. Og tiden går. 

Jeg fatter ikke at enkelte damer sier det er så lett å finne seg en, dersom de går etter utseende i min alder. Jeg har hele tiden gjort det, men jeg tror at det er viktig å sette andre kvaliteter høyere enn et utseende, dersom en ønsker å ha noe stabilt. 

 

Vet at hele innlegget mitt høres ut som skryt, men jeg er jo glad for at jeg opplever at mange menn vil bli kjent med meg. Og selv om disse som viser interesse ikke er av mine typer utseendemessig, så ser jeg at mange av dem har en del gode kvaliteter som er ganske bra.

 

Ser rundt på de som har partner. De er ikke alltid så pene noen av dem, og hvorfor er de sammen? Jo det må jo være andre kvaliteter enn utseende de blir tiltrukket av hos hveandre, og som de trives med. Mye å tenke over. 

Lett å bli opptatt av utsseende. Jeg har bare blitt mer og mer opptatt av utseende, og hva kan jeg tro at jeg kan få i min alder?  Har erfart at dersom jeg treffer en pen mann så varer det bare for en liten stund, og så sitter jeg alene igjen. Men dersom jeg treffer en som ikke er så pen, men har andre kvaliteteter, så er det mer stabilt. Forstår egentlig de som søker hjelp hos datingrådgiver av og til fordi det er ikke lett å finne ut hva som er riktig å satse på. Før synes jeg det var latterlig å søke datinghjelp, men nå forstår jeg hvorfor noen gjør. Dersom man er for kresen så kan man risikere å bli gående alene for alltid. Men på en måte så trives jeg alene, og det gjør meg ingenting å forbli alene... men savnet kommer jo av og til. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Jeg er singel jente med et gjennomsnittlig utseende vil jeg si, og jeg synes det er alt annet vanskelig å være singel. Det er ikke slik at jeg klamrer meg til alle som sender et blikk, gir et kompliment osv. Er ikke slik man må flørte tilbake bare fordi de flørter med deg.

 

Har du en del friere å velge imellom om dagen? 

 

Til trådens tema: greit nok å ha krav og være litt kresen, men hva med å være litt fleksibel eller kresen med seg selv? Det er mye en vil ha, men hva kan en selv gi, og hvordan kan man vise dette? 

Det ser ut til at det er en lei tendens å bli veldig mye "meg meg meg" i disse diskusjonene, ikke at jeg påstår at folk er arrogante og krever for mye, men jeg synes at det er veldig lite energi som går på å diskutere hva en kan by på og hvordan en får ut dette best mulig. 

Lenke til kommentar

 

 

.....t ;) Iallefall i min alder. Nesten 40 år og singel, da er det en årsak til det.

Spesiellt om han er pen!

 

Med andre ord i nøyaktig samme situasjon som deg.

 

Nesten førti, singel og etter eget utsagn pen. Da er det vel en årsak til at du er singel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

 

.....t ;) Iallefall i min alder. Nesten 40 år og singel, da er det en årsak til det.

Spesiellt om han er pen!

 

Med andre ord i nøyaktig samme situasjon som deg.

 

Nesten førti, singel og etter eget utsagn pen. Da er det vel en årsak til at du er singel.

 

Jeg tror ikke høyt om meg selv. Jeg har blitt såret for mye til det. Men jeg har alltid vært populær hos de fleste mannfolk i starten. 

Men men... får se hva som skjer. Er ikke desperat av å finne en. Men hadde jo vært kjekt å finne en. 

 

Makan til bekreftelses behov.

 

 

Men har dog eit seriøst spørsmål:

Dei damene som brukar sex som eit "pressmiddel" for å oppnå makt i eit forhold, det være seg nytt eller gammalt.

Virkar eigentleg dette?

Altso, dersom du treff ein fyr å ligg med han etter kort tid, å han dumpar deg like etterpå, vil du då anta at han kun ute etter sex?

Til forskjell frå å "nekte" han sex(sjølv om du vil) fordi du vil at han ikkje bare skal være ute etter kroppen din.

Poenget mitt blir då at om ein mann er interessert i deg, vil ikkje det ha noko å sei om dåkke har sex tidleg eller seint i forhaldet, om han likar deg å er interessert i å forsette forhaldet, er sex bare ein bonus.

Mannfolk ser fort om dei vil bare knulle deg eller bruke tid på deg ut ifrå kordan du oppfører deg.

Alltid vært litt fascinert av damer som trur at å komme mellom beina på dei skal være som å vinne i lotto  :hmm:

Men men, bare eit synspunkt.

Det var godt med litt bekreftelser etter bruddet jeg var i. Så ja jeg har nok hatt litt bekreftelsesbehov, men nå er det sånn at jeg har begynt å tenke på at jeg gjerne må trekke meg unna. 

 

Er ikke interessert i sex med noen bare for å ha det. Får inntrykk av at folk har veldig lett sex for å teste ut i dag. Men finner det ingen vits. Kun sex dersom interessen er virkelig tilstede, og tiltrekningen er stor. Etter eksen har jeg faktisk ikke så lyst på sex igjen. Tenker at sexen er helt elendig med en ny en... men det er gjerne ikke sånn. Kan jo være at sexen blir god :)

 

Det er andre grunnlag som teller i forhold enn bare sexen. Men det er greit å vente med sex. Er ikke interessert i å ha sex med noen som jeg er usikker på. Det blir jo feil. Man må vite at man har såpass interesse at man ser for seg å ikke date andre. Men akkurat nå ser jeg for meg å være helt fri. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

 

Poenget mitt blir då at om ein mann er interessert i deg, vil ikkje det ha noko å sei om dåkke har sex tidleg eller seint i forhaldet, om han likar deg å er interessert i å forsette forhaldet, er sex bare ein bonus.

 

Det er forsåvidt sant, og det viser at du er en bra fyr. Men det fins jo andre der ute som bare er interesserte i en sexpartner. Folk som av en eller annen grunn vil unnvike samboerskap/ekteskap. Noen foretrekker å leve livet så fritt som mulig (tror de).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Poenget mitt blir då at om ein mann er interessert i deg, vil ikkje det ha noko å sei om dåkke har sex tidleg eller seint i forhaldet, om han likar deg å er interessert i å forsette forhaldet, er sex bare ein bonus.

 

Det er forsåvidt sant, og det viser at du er en bra fyr. Men det fins jo andre der ute som bare er interesserte i en sexpartner. Folk som av en eller annen grunn vil unnvike samboerskap/ekteskap. Noen foretrekker å leve livet så fritt som mulig (tror de).

 

Støtter den. Jeg tror at noen vil ha sex bevisst tidlig fordi de kun er ute etter sex. Mens de som har tålmodighet og ikke presser seg på og vil vente er gjerne de mest seriøse. Man må nesten ha god tid til å bli kjent. Det er litt dumt å gå til sengs med alle man dater på første eller andre daten. Det beste er å vite om man har en kjemi først. Ikke man havner i sengen og thats it. Men uansett kan jo det være god sex. Men det fins sykdommer, og jeg er ikke interessert i å ligge med alle jeg treffer på veien med tanke på det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

 

 

Poenget mitt blir då at om ein mann er interessert i deg, vil ikkje det ha noko å sei om dåkke har sex tidleg eller seint i forhaldet, om han likar deg å er interessert i å forsette forhaldet, er sex bare ein bonus.

 

Det er forsåvidt sant, og det viser at du er en bra fyr. Men det fins jo andre der ute som bare er interesserte i en sexpartner. Folk som av en eller annen grunn vil unnvike samboerskap/ekteskap. Noen foretrekker å leve livet så fritt som mulig (tror de).

 

Støtter den. Jeg tror at noen vil ha sex bevisst tidlig fordi de kun er ute etter sex. Mens de som har tålmodighet og ikke presser seg på og vil vente er gjerne de mest seriøse. Man må nesten ha god tid til å bli kjent. Det er litt dumt å gå til sengs med alle man dater på første eller andre daten. Det beste er å vite om man har en kjemi først. Ikke man havner i sengen og thats it. Men uansett kan jo det være god sex. Men det fins sykdommer, og jeg er ikke interessert i å ligge med alle jeg treffer på veien med tanke på det ;)

 

Så det smarteste en mann på date med deg kan gjøre er virke totalt uinteressert seksuelt?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Poenget mitt blir då at om ein mann er interessert i deg, vil ikkje det ha noko å sei om dåkke har sex tidleg eller seint i forhaldet, om han likar deg å er interessert i å forsette forhaldet, er sex bare ein bonus.

 

Det er forsåvidt sant, og det viser at du er en bra fyr. Men det fins jo andre der ute som bare er interesserte i en sexpartner. Folk som av en eller annen grunn vil unnvike samboerskap/ekteskap. Noen foretrekker å leve livet så fritt som mulig (tror de).

 

Støtter den. Jeg tror at noen vil ha sex bevisst tidlig fordi de kun er ute etter sex. Mens de som har tålmodighet og ikke presser seg på og vil vente er gjerne de mest seriøse. Man må nesten ha god tid til å bli kjent. Det er litt dumt å gå til sengs med alle man dater på første eller andre daten. Det beste er å vite om man har en kjemi først. Ikke man havner i sengen og thats it. Men uansett kan jo det være god sex. Men det fins sykdommer, og jeg er ikke interessert i å ligge med alle jeg treffer på veien med tanke på det ;)

 

Så det smarteste en mann på date med deg kan gjøre er virke totalt uinteressert seksuelt?

 

hehe Nei! . Men det er litt frustrerende når han er for voldsom og. Hadde en mann da forleden, som jeg kjenner fra idretten. Han spurte meg om han kunne komme hjem til meg på første date, og var på kanten i ordene han skrev. Da fikk jeg nok. Han virket ikke ut til å være klok å date. Men okey: jeg liker jo at en mann viser sexuell interesse, men det spørs hvordan det skjer. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Støtter den. Jeg tror at noen vil ha sex bevisst tidlig fordi de kun er ute etter sex. Mens de som har tålmodighet og ikke presser seg på og vil vente er gjerne de mest seriøse. Man må nesten ha god tid til å bli kjent. Det er litt dumt å gå til sengs med alle man dater på første eller andre daten. Det beste er å vite om man har en kjemi først. Ikke man havner i sengen og thats it. Men uansett kan jo det være god sex. Men det fins sykdommer, og jeg er ikke interessert i å ligge med alle jeg treffer på veien med tanke på det ;) .

Hvis man havner i senga på første daten, så har man jo god kjemi. Jeg skjønner ikke problemet.

 

Å finne ut om man er kompatible til å bo sammen er noe helt annet som tar mye lengre tid å finne ut av, og jeg skjønner ikke helt hvorfor man går inn på første date med "til døden skiller oss ad" som mål.

 

Anonymous poster hash: 48d11...a14

Lenke til kommentar

 

Støtter den. Jeg tror at noen vil ha sex bevisst tidlig fordi de kun er ute etter sex. Mens de som har tålmodighet og ikke presser seg på og vil vente er gjerne de mest seriøse. Man må nesten ha god tid til å bli kjent. Det er litt dumt å gå til sengs med alle man dater på første eller andre daten. Det beste er å vite om man har en kjemi først. Ikke man havner i sengen og thats it. Men uansett kan jo det være god sex. Men det fins sykdommer, og jeg er ikke interessert i å ligge med alle jeg treffer på veien med tanke på det ;) .

Hvis man havner i senga på første daten, så har man jo god kjemi. Jeg skjønner ikke problemet.

 

Å finne ut om man er kompatible til å bo sammen er noe helt annet som tar mye lengre tid å finne ut av, og jeg skjønner ikke helt hvorfor man går inn på første date med "til døden skiller oss ad" som mål.

 

Anonymous poster hash: 48d11...a14

Enig i det at det er jo positivt at man er så tiltrukket at man havner i seng på første eller andre date. Men..... det er ingen vits å ligge med alle man treffer.

Lenke til kommentar

 

Støtter den. Jeg tror at noen vil ha sex bevisst tidlig fordi de kun er ute etter sex. Mens de som har tålmodighet og ikke presser seg på og vil vente er gjerne de mest seriøse. Man må nesten ha god tid til å bli kjent. Det er litt dumt å gå til sengs med alle man dater på første eller andre daten. Det beste er å vite om man har en kjemi først. Ikke man havner i sengen og thats it. Men uansett kan jo det være god sex. Men det fins sykdommer, og jeg er ikke interessert i å ligge med alle jeg treffer på veien med tanke på det ;) .

Hvis man havner i senga på første daten, så har man jo god kjemi. Jeg skjønner ikke problemet.

 

...

HVis man havner i senga på første daten er det ofte et resultat av kjemikalier som fører til nedsatt vurderingsevne. Alternativt at man i utgangspunktet ikke er ute på dating for å finne noen å bli sammen med, men for å finne noen å harve over.

Lenke til kommentar

 

 

Støtter den. Jeg tror at noen vil ha sex bevisst tidlig fordi de kun er ute etter sex. Mens de som har tålmodighet og ikke presser seg på og vil vente er gjerne de mest seriøse. Man må nesten ha god tid til å bli kjent. Det er litt dumt å gå til sengs med alle man dater på første eller andre daten. Det beste er å vite om man har en kjemi først. Ikke man havner i sengen og thats it. Men uansett kan jo det være god sex. Men det fins sykdommer, og jeg er ikke interessert i å ligge med alle jeg treffer på veien med tanke på det ;) .

Hvis man havner i senga på første daten, så har man jo god kjemi. Jeg skjønner ikke problemet.

 

...

HVis man havner i senga på første daten er det ofte et resultat av kjemikalier som fører til nedsatt vurderingsevne. Alternativt at man i utgangspunktet ikke er ute på dating for å finne noen å bli sammen med, men for å finne noen å harve over.

 

Første date er litt vel tidlig. Andre date: da kan det være at folk begynner å forvente litt mer. Å noen kan det ta tid før man vet om man virkelig føler for å kysse eller ha sex med personen. For meg er det sånn. For noen så vet jeg det med en gang. 

 

Jeg har kysset på en første date før. Jeg har hatt sex på en andre date. Men da har jeg vært vannvittig tiltrukket sexuellt til personen, og det er det svært sjelden jeg blir. Og da har jeg vært klar over at det kunne kun hende at vedkommende kun ville ha sex og thats it. Men gjør ikke det med hvem som helst. Må en "fotomodell" til ;) 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Dersom eg hadde prøvd å kysse ho på andre daten og ho snudde seg vekk e.l, hadde det vore lite sansynleg at eg prøvde igjen(sjølv om vi treffast seinare), ville nok vært meir opp til ho då.

Dette forutsetter då naturlegvis bra kjemi og litt interesse frå ho.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dersom eg hadde prøvd å kysse ho på andre daten og ho snudde seg vekk e.l, hadde det vore lite sansynleg at eg prøvde igjen(sjølv om vi treffast seinare), ville nok vært meir opp til ho då.

Dette forutsetter då naturlegvis bra kjemi og litt interesse frå ho.

huff jeg gjorde det en gang tidligere. Mange år siden, stakkars fyr. En fyr gikk på date med meg mange mange ganger. Og plutselig etter ca 10 dater så forsøkte han seg, og jeg sa: "det er for tidlig å kysse". Jeg likte personligheten hans, han var en pen fin mann, men jeg følte desverre ikke for å innlede noe sexuellt og noe dypere den gangen. Han aksepterte det faktisk, og gikk videre på date med meg uten at noe som helst skjedde, men tilslutt så følte jeg at det var galt av meg å treffe han når jeg ikke var klar for sex eller kysse. Det skal veldig mye til før jeg får lyst til det. 

 

Hadde jeg hatt lyst å kysse en mann, og han avviste meg så ville jeg aldri forsøkt meg igjen på det. Det er sant. Så den forstår jeg godt. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...