Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Homofili burde ikke blitt akseptert


Anbefalte innlegg

vi prøver å komme vekk fra et mentalt skadet samfunn, det er derfor de fleste oppegående mennesker vil ha bort religioner

 

Det hjelper ikke at oppegående mennesker vil ha bort religioner når vi importerer titusener av svært religiøse mennesker hvert år.

Disse vil i hvert fall ikke akseptere homofili.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags samfunn lever vi i der politikerne skal bestemme hva tro skal være?

 

 

 

 

Politikerne er demokratiske valgte ledere. Religiøse ledere blir ledere fordi det er de som er mest skrudd i huet.

Visste du forresten at homofobi har sterk sammenheng med homoerotiske følelser? Homofobe drømmer og fantaserer ofte om homofile handlinger mens de onanerer. Så føler de seg skamfulle etterpå, og går til den motstridende side - overdrevet hypertrofi og reaksjonsdannelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her var det mye feillinformasjon

 

1: Man blir ikke homo...Sånn er man født. En hetro kvinnebaby vil f.eks. hvile øynene på et ansikt i stedet for en robot og på kvinner og lesbiskefeminin? -. Ja, homofile er mer feminine en heterofile i snitt. Homofile vil få  en del av følelsesområdet i hjernen lik kvinners som påvirker svangerskapet og mengden testosteron bestemmes. Her bestemmes noe kjønn og ev sex legning også.

 

Så noe arv og noe miljø.

 

Deler vi velge roboten. Dette er på barn som nettopp er kommet ut og ikke har noen referanser. Her ser ting logisk ut. I like logic!

 

Hvorfor er man "annerledes"? Tja... Det er ikke noen direkte forplantningfordel? Kvinner var mest i ro med barn o.s.v. og er derfor mer detaljorienterte, har et større følelsesmessig register (etter fylte 13 vil kvinner gråte ca 3 ganger mer en menn. Gråt er et sosial hjelpemiddel i likhet med sang, sex og kanskje også (homofili?). 

 

Sikkert er det i hvert fall at menn i utgangspunktet vil tenke mer kreativt og jenter mer detaljorienter som bvi kan spore tilbake til tidlig menneske. Det samme skjer når man plasserer et menneske under lavt og høyt tak. Lavt gjør deg detaljorientert og høyt kreativ.

 

Men normalt er det da ikke!? - Joda. Forplantning har ikke noen logisk sammenheng med å reise sine "egne".Flere primater" fostrer opp andres barn.. Kjærlighet og forplantning blir mindre og mindre avhengig av hverandre.

 

Og til oss heterofile menn - Vi tapte! Mens en gjennomsnittlig heterofil har sex med 13 jenter i livet har en homofil mann over 100 forskjellige partnere.Tenk et samfunn dere alle er like lette på tråden... Jeg hadde ikke spist, sove eller fungert. . Dessuten trur jeg de bruker mindre tid på å kose etterpå og mer på øl og TV. Så for å konkludere: Vi bruker en formue på sjenking ,å jekker damer mens en homofil mann bruker den energien ca det tar å få DEG i seng. Så ca ingenting :)   

 

Heldige jævler!

 

En liten kuriositet. Både Homo Sapiens og Homo Neanderthalis hadde ca 10% større hjerne en vi har i dag for 100 000,. år siden. Alle mennesker har  ca 2% Neanderthalergener som følge av kjærlighet aller voldtekt unntatt afrikanere som ikke har parra seg med denne arten i hvert fall. Vi parra oss også med andre menneskearter.

Endret av Clarus
Lenke til kommentar

 

vi prøver å komme vekk fra et mentalt skadet samfunn, det er derfor de fleste oppegående mennesker vil ha bort religioner

 

Det hjelper ikke at oppegående mennesker vil ha bort religioner når vi importerer titusener av svært religiøse mennesker hvert år.

Disse vil i hvert fall ikke akseptere homofili.

 

Hva får deg til å si det egentlig? Jeg er ikke i en omgangskrets med mye innvandrere men jeg opplever stor forskjell i "norske" verdier. De første pakistanerne som kom hit på 70-tallet er godt integrert og jeg opplever at veldig mange av de har vent seg til norsk kultur. Kan hende jeg tar feil men IOM at vi i Norge bare skal noen tiår tilbake siden det var tabu er det vel ganske meningsløst å påstå at det ikke skal skje der også. Jeg vet om mange nordmenn som har et anstregn forhold til homofile i dag.

 

Husk at 1 av 5 eller noe a v de også er homofile. I gammel kultur var det ingen som viste det. Nå er de i en annen verden. Slikt tar nok tid og det er problematisk for de som ikke klarer å se at folk må få lov å være seg selv. For å se det fra et annet ståsted. I Norge var det æreskultur for bare 150 år siden. Vi hadde 15 drap per 1000 pers mot 1 nå og hvis du sa "du" og ikke "de"var nok til å fornærme og gi konsekvenser.

 

Denne er helt borte. Dette er kun kultur og har ingenting med gener og arv å gjøre.

 

Ut i fra hvor fort vesten gikk fra å fordømme det til å akseptere det vil det overraske meg hvis iikke brorparten allerede har mye mer forståelse en hva generasjonen før de hadde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Homofili er uten tvil en genetisk "feil" som ikke fremmer menneskeheten slik et heterofilt par gjør

 

Men de kan fremme bedre holdninger ved at man lærer seg om mangfold og forskjeller som kan skape forståelse og aksept. Mennesker generelt kan lett dømme det ukjente, slik som homofili kan være

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne diskusjonen igjen... Hver gang en eller annen luring drar opp dette temaet, så kjenner jeg det klør i fingrene. Men så kommer jeg på hvor meningsløst det er å diskutere det her gang på gang. Homofili eksisterer og har eksistert i tusenvis av år, så da tenker jeg så smått for meg selv: "hva er egentlig poenget til TS? at vi nok en gang skal gjemme bort homofile, og fortelle barna våre at de bare finnes i eventyr?" 

 

Videre så tenker jeg at nå, nå skal jeg jaggu gi han en sint preken om hvorfor han tar feil og jeg har rett. Men så tenker jeg  herregud, TS bruker tid og krefter på å mene en hel masse greier om andre menneskers seksuelle orientering. Skal faktisk jeg også synke så lavt at vi kan sitte der nede i mørket og kaste dritt på hverandre?

 

Av og til skulle jeg ønske det fantes en pille eller lignende som senket IQ nivået med rundt 30-50 IQ, for jeg tror nemlig livet er mye enklere om man er litt dum. Jeg tror jeg hadde vært mye mer tilfreds hver eneste dag, og ikke tenkt så mye på de store spørsmålene i livet. Jeg ville kanskje blitt mer selvsikker, og mindre redd også. Det eneste problemet med å senke IQen betraktlig er at mennesker med annen hudfarge, seksualitet og religiøs oppfatning, altså mennesker du aldri har brydd deg nevneverdig om før, plutselig ville blitt et irritasjonsmoment i hverdagen.

Endret av Gamle ørn
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Homofili er uten tvil en genetisk "feil" som ikke fremmer menneskeheten slik et heterofilt par gjør, men det gjør dem ikke til mindreverdige mennesker på noen måte. De må få lov til å utøve sin legning og vi som et samfunn må legge opp til at de har verdige liv på lik linje med alle andre.

 

Jeg missliker selv også religion, men ikke svarte om jeg ville latt noen stigmatisere eller undergrave religion heller. Om Norge plutselig bannlyste religion ville jeg stilt opp for de religiøses rett til å være religiøse. Dette handler i stor grad om at man skal respektere hverandre så lenge de ikke gjør andre vondt.

 

Med det sagt, et eksempel noen kriste bruker er at kristendommer regner giftemål som en avtale mellom mann og kvinne, dermed bør ikke homofile få gifte seg i kirken.

Dette er jeg helt enig i. Homofile par skal ha de samme rettighetene som et heterofilt par, men giftemålet kan finne sted under et annet tak en kirken.

 

Kunne ikke sagt det bedre :-) er helt enig, bare det at jeg ikke misliker religioner, men bare religiøse fanatikere.

Lenke til kommentar

 

Hva får deg til å si det egentlig? Jeg er ikke i en omgangskrets med mye innvandrere men jeg opplever stor forskjell i "norske" verdier. De første pakistanerne som kom hit på 70-tallet er godt integrert og jeg opplever at veldig mange av de har vent seg til norsk kultur. Kan hende jeg tar feil men IOM at vi i Norge bare skal noen tiår tilbake siden det var tabu er det vel ganske meningsløst å påstå at det ikke skal skje der også. Jeg vet om mange nordmenn som har et anstregn forhold til homofile i dag.

Husk at 1 av 5 eller noe a v de også er homofile. I gammel kultur var det ingen som viste det. Nå er de i en annen verden. Slikt tar nok tid og det er problematisk for de som ikke klarer å se at folk må få lov å være seg selv. For å se det fra et annet ståsted. I Norge var det æreskultur for bare 150 år siden. Vi hadde 15 drap per 1000 pers mot 1 nå og hvis du sa "du" og ikke "de"var nok til å fornærme og gi konsekvenser.

 

Denne er helt borte. Dette er kun kultur og har ingenting med gener og arv å gjøre.

 

Ut i fra hvor fort vesten gikk fra å fordømme det til å akseptere det vil det overraske meg hvis iikke brorparten allerede har mye mer forståelse en hva generasjonen før de hadde.

 

 

Takk for at du sa det :-) Som en norskpakistaner har jeg absolutt ingenting i mot homofili. Kjenner en del som er det, blant pakistanere også og det gjør meg ikke noe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er patetisk å se ned på andre mennesker fordi de gjør noe som gjør dem glade, og som ikke går negativt utover andre mennesker på noen som helst måte. De som utøver en religion sier ofte at det er kjærlighet i gud. Jeg ser bare hat.

 

 

Men, jeg ser positivt på fremtiden. Alle tegn peker mot et samfunn hvor religion har liten eller ingen betydning. Det trur jeg blir helt fantastisk.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Folk velger ikke å være homofil. Lurer på når de som ikke allerede har forstått dette skal forstå det.

Du våkner ikke opp en dag og tenker "jøss, i dag hadde det gjort seg med litt pikk". 

 

Men tankegangen din er helt grei den, om du lever i Tyskland i 1939. 

Lenke til kommentar

Det jeg hører er typiske argumenter

1: Det er jo i naturen hos dyr. Så hvorfor ikke?

Svar: Så er også å drepe sine egne barn, eller å spise sin egen drit. Vi snakker om dyr med annen mentalitets nivå. Så da kan vi liksom godt etterligne det andre om det er slikt vi skal definere hva som er ok eller ikke.

2: Religiøse folk sier det er unaturlig i dyreverden. Vi bare motbeviser det.

Svar: Spørs hva man definerer som naturlig. Det kan også være å videreføre en generasjon som er oppgaven til arter generelt. Om vi skal bruke den logikken kan vi si at dyresex er normalt fordi noen dyr parrer seg med andre enn sin egen art :p

 

Det er jo gjerne homomotstandere som påstår at homofili er "unaturlig", hvorpå rasjonelle personer påpeker at det også forekommer i dyreverdenen. Det betyr ikke at rasjonelle mennesker mener at mennesker bør oppføre seg som dyr, men at homomotstandernes argument er falskt.

 

Og hvis det å videreføre arten skal være avgjørende så må jo prevensjon også avskaffes, og sex som ikke har som formål å lage barn. Og så videre.

 

 

3: Hva med de som ikke kan få barn da?. Skal de heller ikke gifte seg med den logikken?
Svar: Poenget er at de er skapt nettopp for den jobben. Det er normalt for hverandre.
4: Hva mener du?.
Svar: Det jeg mener er at psykologiskt er homofili usunt. Og perverst for samfunnet. Altså den ødelegger folk mentalt. Menn blir feminine og rare i hodet av det, fordi dominanse kompleks, det er ikke sunt. Og kvinner lesber er mer eller mindre skaper sitt eget sirkel. Det er mye drama og slikt. Og angst for å dø gjør dem mer usunt knyttet til hverandre, som er slikt forholdet fungerer. Selv om noen feminister kanskje kan bruke dette som et maktspodium selv om de ikke forstår naturensgang.
 
Blir du feminin i hodet av at noen er homofile? Blir du mentalt ødelagt? Hvordan og hvorfor?
 
Det du skriver er veldig usammenhengende. Hva prøver du egentlig å si?
 

 

Ok skal gå bort ifra de typiske argument for det. Men problemet er at det påvirker samfunnsnormen i en feil retning. Altså vi blir bare perverst av det. Bare se på alt det søppelet på nettet med fanarts osv. Homofili bare dobler den effekten, selv om hvem som helst kan være perverst. Men det er slikt at tendensene er perverst i seg selv, det er et håpløst regresivt forhold der din mentalitet blir ødelgagt pga det.
 
Hvordan påvirker det "samfunnsnormen"? Nøyaktig hvordan dobler homofili effekten av hva det nå måtte være du mener det er på nettet.
 
Hvordan blir "din" mentalitet ødelagt?
 
Nei, du kommer med mye rør.
Lenke til kommentar

 

Hvordan skader de oss?

 

Depresjoner, femininitet som ikke er normalt hos menn som gjør de surrete og rare. Lesber indre sirkler, drama og dødsangst..

 

Er ikke vi som blir skadet, de skader seg selv. På samme måte som incest er skadelig.

 

Depresjoner? På hvilken måte? Blir du deprimert av at noen er homofile?

 

Hvilken femininitet? Hva bryr det deg om en mann er feminin?

 

Er indre sirkler noe som er spesielt ved lesber?

 

Er det bare drama blant lesber? Hvordan påvirker dette dramaet deg eller samfunnet?

 

Dødsangst? Er det bare lesber som har dødsangst?

 

Hvordan skader de seg selv? Det er jo slike som deg som mobber homofile slik at andelen som går selvmord er høyere enn i resten av befolkningen. Hadde ikke slike som deg mobbet homofile hadde ikke så mange av dem begått selvmord.

Lenke til kommentar

 

Homofili er uten tvil en genetisk "feil" som ikke fremmer menneskeheten slik et heterofilt par gjør

 

Hva legger du i "fremmer menneskeheten"?

 

Nei, homofili er ikke noe "feil". Hvis du skal tenke slik er absolutt alt "feil" siden alt er et resultat av evolusjon.

 

Homofili er uten tvil genetisk selvmord da det ikke fremmer individets/den menneskelige evolusjonen.

Homofili er ikke "feil", men det er uten tvil en genetisk feil.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...