Gå til innhold

Kamptråd - West Brom vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med RR. Hvorfor gjorde han ingenting annet enn bare noen bytter? Var det fordi han faktisk var fornøyd med måten spillerne spilte på da vi lå under 1-0? Isåfall er det en skandale! Hvis det ikke er tilfelle så må han jo faen meg få ræva i gir for å motivere spillerne til å gjøre hva enn han hadde i planene sine! Hvorfor kan han ikke stå opp derfra og skrike til dem på samme måte som han har gjort mot dommerne et par ganger???

Lenke til kommentar

Og hvem er det som har ansvaret for taktikken, og at spillerne nettopp går opp i press og gjør en innsats? Pulis stod som en bajas på sidelinjen og malte fram spillerne sine. Sånt smitter, det så vi jo idag. I motsetning til vår egen manager som sitter på ræva og løser sudoku-oppgaver.

 

Enig han er som Drillo kunne likegodt sett kampen hjemme i stuen, tåpelig lederstil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo. Om så spillerne setter seg ned på rumpa og ikke gidder å spille kampen, så er det fortsatt manageren sin skyld. Det er da manageren som har bygget et lag med spillere som bare setter seg ned på rumpa. Manageren har alltid ansvaret, spesielt etter 2 sommervinduer.

Skreiv eg at han ikke har ansvar?

 

Eg skreiv om skyld. Uansett hvordan du snur og vender på ting er spillerne skyld i ting de også. Om så kjøpene er dårlige, så er det alltid en spiller bak kjøpet som ikke presterer som forventet.

 

Forsvarer ikke lvg, lei hele fyren, men begynner å bli alvorlig lei spillerene også. For de kunne vist litt av det det innebærer å være en United spiller: man spiller til det blåses av, uansett om man ligger under.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...