Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 Norge - Sesong 8 | Premiere: 14. mars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Puck?

 

Haha, beklager. Sikkert et litt mer dialket ord det der.

 

Ølmage eller vom er vell ett litt mer forklarende ord.

 

Alltid kjekt med jenter som setter gutta litt mer ut.

 

Jeg synes det er mye viktigere at det er jenter som byr på seg selv og ikke holder noe tilbake, enn at de skal være mest mulig fotogene. Det hjelper ikke hvor pen man er hvis man går rundt og er kjedelig.

 

Er helt enig med deg her. Men jenter som vet de har utseende på sin side har også en væremåte eller personlighet deretter. Til nå har jente vært ganske kjedelige, men det tar seg nok opp. Kjedelige jenter kan fort bli frustrete når det kommer inn ei som bare gir full gass (Reprise av Elin 2015). Håper på det beste :D

Lenke til kommentar

Lurer på om det er noen andre der ut som følger med som kan si hva de syntes. For jeg syntes nivået på damene har hatt en dyp nedovergående kurve de siste åra.

 

Sverige har hatt samme nivå i gjennomgående siden start, sånn som Norge hadde i startfasen. Men nå til dags er det ikke det samme som før.

 

Håper seriøst det sjekker inn noen som bare får hele gutte gjengen storm forelska, det er MEGA lattis.

 

Det er jo mer "puck" på jente sida enn hos gutta i år foreløpig..  :rofl:

 

Hva tenker dere folkens?

 

"Jeg skal jo vinne paradise hotel da.. Mhmmm"

Tenker at paradise hotel har fått dårligere og dårligere rykte på seg de siste årene. Å at de peneste damene ikke melder seg på pga de har større respekt for seg selv eller ikke vil utsette seg selv for slikt. Men er jo noen ganske pene i år og da synes jeg :) 

 

Eller så har mange pene meldt seg på, men castingen velger de mest ekstreme personlighetene. Det er litt rart synes jeg, for mange av de som har blitt med de siste sesongene har vært ganske kjedelige. De første sesongene hadde vi flere ekstreme mennesker synes jeg. Er glad carl aksel er der da, han lager mye show :) selvom han virker som en fæl type, men tipper noe av det er skuespill.

Lenke til kommentar

Sandra, jeg håper hun går på en stor smell med Carl Aksel så fort som mulig. 

Regner med produsentene gjør noe for å endre på sammensetningen der inne nå, siden de klarer å beholde bare "de gamle" hele veien. Henning og Nina er jo ikke med i programmet :p

Ganske morsomt at Mikaela virker oppegående i 2 sekunder de gangene hun snakker om at hun gjennomskuer Øystein, men det går fort over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må jeg vente en hel uke for å se Carl Aksel grine?!?!?!? 

 

Føles litt sadistisk, men jeg likte at Sandra ble så lei seg for valget hun gjorde. Kanskje ikke så tøff som hun utga seg for å være med at hun eeeelsket å spille og skulle bare rundlure alle. 

Håper Mikaela klarer å lage litt kaos for Øystein og Carl Aksel :D

Lenke til kommentar

Gråter ikke så mye over at Imme måtte gå. Pen og sympatisk jente med veldig fine pupper, men hun byr ikke akkurat mye på seg selv og er stort sett kjedelig å følge med på.

 

Mikela som spiller har jeg ikke så mye tro på. Hun er altfor ustabil og kan lett forandre mening tilbake til å støtte Karl Aksel og Øystein med litt godprat. Nina og Eileen derimot kan jeg tro at evner å kjøre ut noen neste uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...