Gå til innhold

Virtual Reality - Diskusjonstråden


Anbefalte innlegg

2 hours ago, Gunfreak said:

@Enceladus

Prøvde battle talent. Kontrollene er fucka. Stikkene virker ikke, holder jeg inne høyre gripe napp snurrer jeg til høyre, holder jeg inni venstre gripe knapp gjør jeg sidestep til høyre. Hoppe knappen funker men det er alt.

Er det G2 kontrollene som ikke er støttet kanskje? Prøvd å endre key bindings i steam? Eller se om noen har laget bindings for G2?

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En sort of review av Pimax Crystal.

Egentlig bare relevant for simmers(som uansett ser ut til å være det Crystal ser ut til å passe best til.

To mest interessante sakene i denne korte vidoen er.

1. Han har prøvd CV1, Index og G2 og fant de så dårlige at han ga opp VR, men Crystal er sånn han vil at vr skal være.

2. Nå som poviated rendering funker er det en game changer.

 

 

Endret av Gunfreak
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (2 timer siden):

En sort of review av Pimax Crystal.

Egentlig bare relevant for simmers(som uansett ser ut til å være det Crystal ser ut til å passe best til.

To mest interessante sakene i denne korte vidoen er.

1. Han har prøvd CV1, Index og G2 og fant de så dårlige at han ga opp VR, men Crystal er sånn han vil at vr skal være.

2. Nå som poviated rendering funker er det en game changer.

 

 

Så den jeg også :) Lover bra bare kvalitetskontrollen har vært god nok :) 

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (5 minutter siden):

Oh! Håper jeg får samme melding snart!

Håper det! Mener jeg leste et sted at de hadde gjort noe med produksjonen av de. Håper det var pga kvalitetskontroll. Spesielt usb power boksen har funka dårlig for mange. Men det løses visst ved å bruke en egen powered usb hub. Og der har jeg flere av liggende her. 
 

Nå har jeg faktisk den spenningsfølelsen i magen jeg hadde før jul da jeg var guttunge :) «Får jeg det jeg ønsker meg?» Bare at nå er jeg 54 år 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, Dr.Peedee said:

Håper det! Mener jeg leste et sted at de hadde gjort noe med produksjonen av de. Håper det var pga kvalitetskontroll. Spesielt usb power boksen har funka dårlig for mange. Men det løses visst ved å bruke en egen powered usb hub. Og der har jeg flere av liggende her. 
 

Nå har jeg faktisk den spenningsfølelsen i magen jeg hadde før jul da jeg var guttunge :) «Får jeg det jeg ønsker meg?» Bare at nå er jeg 54 år 🤣

Jeg er snart 40, men gikk aldri forbi 8 når det kom "leker'

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (2 timer siden):

Jeg er snart 40, men gikk aldri forbi 8 når det kom "leker'

Godt å høre. :)  Kommer til å game til jeg dauer, forhåpentligvis som gammel :) Og tenk på hvilke VR headsett vi har om noen år! Og datamaskiner til å drifte dem :)   Jeg tenker på den "grøten" jeg så på i 2017 med min HTC Vive, og det vi har nå. 

Ellers - hvis du ikke allerede gjør det - denne tråden på DCS forumet kommer jeg til å følge (blant mange andre) - tips til innstillinger med Crystal i DCS til ulike grafikk kort - altså tips fra Pimax selv :
https://forum.dcs.world/topic/333005-pimax-crystal-recommended-vr-graphic-settings/

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Dr.Peedee said:

Godt å høre. :)  Kommer til å game til jeg dauer, forhåpentligvis som gammel :) Og tenk på hvilke VR headsett vi har om noen år! Og datamaskiner til å drifte dem :)   Jeg tenker på den "grøten" jeg så på i 2017 med min HTC Vive, og det vi har nå. 

Ellers - hvis du ikke allerede gjør det - denne tråden på DCS forumet kommer jeg til å følge (blant mange andre) - tips til innstillinger med Crystal i DCS til ulike grafikk kort - altså tips fra Pimax selv :
https://forum.dcs.world/topic/333005-pimax-crystal-recommended-vr-graphic-settings/

Venter  på holodeck teknologi! 

Eventuelt når jeg er gammal og sitter i rullestol så koble de meg til steam matrix så kan jeg spille til hjertet stopper.

 

Takk for linken. Crystal har virket så fjernt fremdeles at jeg ikke har satt meg inn set up og tuning osv enda. Skal begynne når jeg også får sending melding.

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (33 minutter siden):

Da var min sendt også! Den var i spam, men dukket opp nylig, da jeg har sjekket spammen flere gange i  dag allerde.

Når jeg trykker på fedex sporingen for jeg opp at det er "duplicate" håper ikke det fucker opp noe for meg, min skal komme 11 september.

Duplicate fikk jeg også. Det ble jo laget tracking nr for lenge siden og dette med duplicate nr er sikkert noe som har skjedd når den ble endelig sendt nå. Men trykker jeg en gang til står den som in transit hos Fedex, så det går nok bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
36 minutes ago, Dr.Peedee said:

Duplicate fikk jeg også. Det ble jo laget tracking nr for lenge siden og dette med duplicate nr er sikkert noe som har skjedd når den ble endelig sendt nå. Men trykker jeg en gang til står den som in transit hos Fedex, så det går nok bra. 

Good to know! Nå får jeg sette meg ned å lese på div guides da

Lenke til kommentar

@Enceladus

Tatt en rask test, ved å bytte fra open XR til steam Vr så funket kontrollene, som de skulle, men de er rare, du må svinge med armene for å bevege deg fort, noe som er greit nok når du skal løpe i en gang, men føles veldig restrektivt ut under kamp. 
Du har heller ikke noe valg toggle og hold på våpen, så det er veldig unaturlig for meg, som alltid spiller med grep på sånne spill og FPS, det å måtte trykke en gang for å slippe i stedefor å bare holde grepet er rart og har ikke funnet noe options for dette.

Battle music var også jævlig høyt på defualt, jeg tror jeg fant option for dette etterpå. 
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...