Gunfreak Skrevet 26. april Skrevet 26. april 12 hours ago, Enceladus said: @Gunfreak Noe for deg? RDT_20260426_020412.mp4 7.45 MB · 0 downloads https://www.reddit.com/r/virtualreality/s/7VJTehpsdK Ja så den dukke opp for noen dager siden, litt spennende ja. Men er usikker på om de får det til. Dette er folka bak zero caliber 1 og 2 som er kule VR spill, men som er veldig langt unna et taktisk skytespill. De har ogaå valgt å lage en slags far cry vr clone, men gjorde det til et zombie spill. Noe som er synd da en faktisk far cry clone i vr ville hvert kult. Fordelen er at de er gode på VR, så spillet får sikkert både force tube og annet haptic feedback støtte fra day 1. Men om de helt skjønner hva et taktisk skytespill er, er jeg usikker på. Det bør også ha en komplett singleplayer mode med AI team mates. Taktiske skytespill som krever folk å spille COOP med er en negativ ting. Spesielt i VR, med liten spiller base
Alak87 Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Veldig spent på når vi får vite mer om Steam Frame 🙄 Håpte vi skulle få litt mer info nå før andre kvartal, men virker som vi kun får info (og lansering) av Steam Controller som kommer om to dager. Jeg er veldig klar for nytt headsett, så nå må Valve skynde seg 😆 Irriterende at RAM har satt slik en stopper for tech-markedet.
Dr.Peedee Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Det er knall tilbud på Pimax Crystal Super headset hos Proshop.no nå. Super Oled versjonen er satt ned fra 27 tusen til 20 tusen, Super 50PPD (den som jeg har) er satt ned fra 25 tusen til 15 tusen ish ! 57 ppd og Ultrawide er også på tilbudet med store avslag. Og - de er på lager med levering 1-3 dager. Jeg har bestilt Oled versjonen nå, selv om jeg har hatt 50 ppd versjonen allerede en stund. Så får den til uka og kan sammenligne litt
Enceladus Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 50 minutes ago, Dr.Peedee said: Det er knall tilbud på Pimax Crystal Super headset hos Proshop.no nå. Super Oled versjonen er satt ned fra 27 tusen til 20 tusen, Super 50PPD (den som jeg har) er satt ned fra 25 tusen til 15 tusen ish ! 57 ppd og Ultrawide er også på tilbudet med store avslag. Og - de er på lager med levering 1-3 dager. Jeg har bestilt Oled versjonen nå, selv om jeg har hatt 50 ppd versjonen allerede en stund. Så får den til uka og kan sammenligne litt Bra for dere som tåler litt Pimax jank. Men kan disse kjøpes i fysisk butikk? Hadde vært fint om jeg kunne teste i butikken før jeg kjøpte. Lite lysten på å sende masse modeller i retur fordi de har så dårlig kvalitetskontroll. Vil ha nytt headset. Men helst ikke fra Pimax. Vil ha OLED OG Ultra Wide FOV! Sukk! Skjønner ikke hvorfor det ikke satses mer på FOV! Det er jo det som mangler for full immersion IMO nå! Jeg tar fint den perf penaltyen som kommer med wide FOV. Er jo derfor jeg alltid har siste xx90 fra Nvidia! Ble så skuffet over den Pimaxen jeg hadde med 180 eller hva det var FOV! 😕 Alt var crap med den bortsett fra fov som var veldig bra. Men headsettet var jo helt ubrukelig! Ble helt ødelagt i øya av det. Var så mye jank med hardware og software. Vi trenger at en av de store vestlige aktørene lager noe slikt istedenfor!
Dr.Peedee Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Enceladus skrev (1 time siden): Bra for dere som tåler litt Pimax jank. Men kan disse kjøpes i fysisk butikk? Hadde vært fint om jeg kunne teste i butikken før jeg kjøpte. Lite lysten på å sende masse modeller i retur fordi de har så dårlig kvalitetskontroll. Vil ha nytt headset. Men helst ikke fra Pimax. Vil ha OLED OG Ultra Wide FOV! Sukk! Skjønner ikke hvorfor det ikke satses mer på FOV! Det er jo det som mangler for full immersion IMO nå! Jeg tar fint den perf penaltyen som kommer med wide FOV. Er jo derfor jeg alltid har siste xx90 fra Nvidia! Ble så skuffet over den Pimaxen jeg hadde med 180 eller hva det var FOV! 😕 Alt var crap med den bortsett fra fov som var veldig bra. Men headsettet var jo helt ubrukelig! Ble helt ødelagt i øya av det. Var så mye jank med hardware og software. Vi trenger at en av de store vestlige aktørene lager noe slikt istedenfor! Kan bare kjøpes hos Proshop for oss i Norge. De er offisiell samarbeidspartner med Pimax. Finnes ikke i vanlig butikk noe sted i verden såvidt jeg vet. Du kan jo høre med Proshop hva slags return policy de har på Pimax. Tror Pimax selv har ganske romslig ordning, men vi får ikke kjøpe direkte av dem lenger. Jeg har prøvd, og snakket med Pimax kundeservice og det var «nope» for oss i Norge/utenfor EU. Jeg har 8KX liggende også, det med syk field of view. I praksis var det ingen vits å bruke det med største FOV uansett. Og headsettet selv er så stort og tungt og dårlig vektbalansert at jeg brukte det nesten aldri. Noe ræl egentlig. Men Pimax har kommet langt siden det. Både hardware messig software messig. Det finnes ikke OLED paneler fra noen produsent store nok som Pimax kan bruke i headsettene og lage ultra wide FOV. Jeg har Crystal Super 50PPD QLED PANEL som det jeg bruker daglig (med 125-130 FOV alt etter som hodeform og øya dine er) og det føles ærlig talt bredt nok ut for meg. Super OLED har vel 115 FOV. Så får se hvordan jeg tilpasser meg det. Til gjengjeld er den ganske snillere mot CPU og GPU krav da. Det finnes jo en Ultrawide Super Qled med 135-138 FOV+ ca, men den har jeg lest litt negativt om, også at den krever mere CPU og GPU kraft for å rendre nok piksler. Tror det du ønsker deg ligger en del år i framtiden dessverre, altså Ultrawide med Oled. Endret 2 timer siden av Dr.Peedee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå