MrL Skrevet 14. november Skrevet 14. november (endret) Gunfreak skrev (18 minutter siden): Det skal funke online, men animasjonene kan være litt funky når du ser spillerne utenifra. Ser veldig bra ut, hvor blir den lansert? Gratis mod eller "gratis" via Patreon? Endret 14. november av MrL
Gunfreak Skrevet 14. november Skrevet 14. november 14 hours ago, MrL said: Ser veldig bra ut, hvor blir den lansert? Gratis mod eller "gratis" via Patreon? Er tilgjengelig på spillets egen ingame mod.io side. Er helt gratis,, Mike fra virtual reality oasis har brukt egene penger i 2 år for å lage denne modden.
Gunfreak Skrevet 15. november Skrevet 15. november Modden er ute. Mens noen kan spille fint. Har andre inkludert meg problemer. Største og game breakng er at kulene ikke går der du pekeren våpenet, men senter av der du ser. Først trodde jeg det var at kulene spesifikt traff ca 1 meter til høyre for der jeg sikta. Men nei det følger hode ditt. Så jeg kan peke hode 180 grader fra våpenet og skyte folk. Buggen ser "heldigvis" ut til å påvirke alle typer headset (noe som gjør at det sikkert er lettere å finne en fix) De har også fjernet modden fra mod.io da folk bare trykket subscribe der uten å lese alt du nå gjøre utenfor spillet. Som å legge til kommander osv Så nå kan modden bare skaffes her https://www.nexusmods.com/readyornot/mods/6914
Gunfreak Skrevet 15. november Skrevet 15. november Kanskje greid å spore problemet til VoiceAttack. Når jeg ikke brukte VoiceAttack. Funker det bra 8mb.video-NS2-L3N3KpQM.mp4
Gunfreak Skrevet 16. november Skrevet 16. november IL2 fikk oppdatering. Der de blant annet har lagt til Zeppelins. Det er meget imponerende å kjempe mot i VR, de er er store og episke. Du kan ha private dueller med div folk med maskingevær som er plassert rundt på de store monsterne.
ps5 Skrevet torsdag kl 17:25 Skrevet torsdag kl 17:25 Da har proshop Crystal Super tilbud for de som er gærnere enn meg: 1
Dr.Peedee Skrevet fredag kl 06:57 Skrevet fredag kl 06:57 ps5 skrev (13 timer siden): Da har proshop Crystal Super tilbud for de som er gærnere enn meg: Er jo et greit avslag, men fortsatt dyrt. Men - jeg elsker min Crystal Super 50ppd versjon! Jeg synes amerikanere bruker ordene «I love this» eller «I hate that» alt for mye… det går liksom inflasjon i betydningen av ordene. Og norske kids (inklusiv min egen sønn) tar etter - dessverre. Likevel velger jeg bruke de ordene. Crystal Super 50ppd tar meg i langt større grad inn i en annen verden enn noe annet headset jeg har hatt - og jeg har hatt mange siden 2017. En flukt fra meg selv og virkeligheten som er bare deilig Enten det er vandrende rundt Skyrim, som Formel 1 sjåfør, i et Cessna småfly over hjemstedet mitt eller mens jeg bomber fienden i et F16 i DCS - Crystal Super 50ppd men sin Fiel of view, utrolige klarhet, inkludert Edge to Edge clarity- og ingen batterier… gjør det hele alt oppslukende. Crystal Super 57ppd anbefaler jeg IKKE. Ja, biitelitt skarpere akkurat midt i (dog over 50ppd gir ikke så mye mer..) men veldig liten field of view og svært dårlig Edge to Edge clarity. Så fort man beveger øya utenfor senter blir det uskarpt. Dette headsettet gir ingen mening i mitt hode. Elkjøp har godt tilbud på Pico 4 Ultra nå. Har Pico 4 her hjemme også (ikke ultra) - og det gir mye for pengene. Bedre komfort og vekt - og mye bedre vektfordeling enn min Quest 3 out of the box. Inter behov for ekstra utstyr som på Quest 3. Litt høyre panel oppløsning enn Quest 3, litt dårligere linser, men mindre enn man tror. Koster 4595 nå, satt ned fra 6999. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå