Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Tatt for å kjøre påvirket.

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GHB i flaska sikkert, vanlig å blande ut i brus.... 

Kjipe greier, å ta imot en åpnet colaflaske fra en med rusproblemer får være en lærepenge. Du har vært veldig uheldig hvis så er tilfelle. 

• 2 uker senere...
Skrevet

33 dager har nå gått, er det normalt å vente så lenge på en blodprøve ?

Anonymous poster hash: 515e2...289

Ring juristen å hør hva som er siste status på saken. 

Skrevet

Er det så lurt med tanke på at Politiet må gi ut en ny kjennelse innen mai for fortsatt førekortbeslag?
Håper egentlig på at dette går i glemme boka, eller at noe har skjedd med blodprøve analysen.
Er bare ønsketenkning

Skrevet

Jeg vet politiet der jeg bor har oppgitt 2-4 uker for å få svar på blodprøven. Det er forresten tingretten som må komme med en ny kjennelse før den gamle utløper, og ikke politiet. Sjansen er nok veldig liten for at saken er gått i glemmeboka. Uten at jeg kjenner rutinene deres antar jeg de har noe som er hakket bedre enn gule lapper

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Takk igjen :) . regner med at jeg bare kan hente lappen nå. Forklaringen er på ca 2 sider. kan vise den siste delen.

post-226106-0-32871900-1464268941_thumb.jpg

Skrevet

Gratulerer, håper de tok rett med denne avgjørelsen og at du kanskje ser hvor bra systemet vårt funker. Lykke til videre og kutt all kontakt med alle som driver med noen innen rus, eller så vil du ende opp i en lik situasjon igjen. 

Skrevet

Takk! Hadde ingen tro på at dette kom til og ende så bra, var sikker på at jeg kom til å bli dømt.

Skal aldri havne i en sånn situasjon igjen nei, har fått en lærepenge. Kommer til og holde meg langt unna mennesker som sliter med rus. kun forsegla flasker fra nå av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...