Gå til innhold

CPU til ca 1500-2000 kr


Fjelldal83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøp den 2.6\800 og Abit AI7 så får du en pc som ikke Amd klarer å slå garantert.

Uansett virker Intel IHC5 kontroller`n på dette hk sinnsykt bra. Topp saker til ok pris. :thumbup:

Ha Ha hoho

 

Klarere ikke AMD og Slå En spinkel Intel 2.6?

 

Hva hvis jeg sier AMD Athlon 64 fx-51. er det noen Bjeller som ringer da?

 

Hoho Intel Bedre en amd 64 haha :D Nå tok du godt I!! :D

Lenke til kommentar
Å herregud er det omtrent bare døllinger her eller ? Jeg snakker selvfølgelig om hw i samme prisklasse 2000-3000 kr her og ikke "top og the range" til Amd eller Intel. Fjortiss inslagene kommer tett som f... på dette forumet. Er igrunn snart useless hele greie synes jeg. :devil:

Så du sier det ja. hvis du sier at jeg er Fjortis så tar du ihvertfall grundig feil!

Skjønnte jo selfølgelig at det var prisklasse 2000.-kr. men når du skryter så fælt av Intel så får vel jeg Skryte litt Av AMD syns jeg! :D

Lenke til kommentar

Jeg skryter ikke av Intel, jeg bare sier at jeg tror det gir mest for pengene med en 2.6\800 som overklokker meget bra i forhold til Amd akkurat nå. Har hatt både Amd og Intel men har i det siste bare brukt Intel pga HT og bedre overklokkings egenskaper. Amd har meget gode cpuer man akkurat nå mener jeg at Intel gir litt mer for pengene. :yes:

Lenke til kommentar

At dere gidder???

 

Ta nå frem kalkulatoren og del ytelse på pris så får du en indeks pris/ytelse=????

 

Eneste som heller mot Intel er minnebåndbredden til chipsettet, G-bit lan "CSA" :thumbup:

 

Men trådstarter får sikkert spilt spillene surfa på nett rippa musikk osv. uansett hvilken cpu han måtte velge ;)

Lenke til kommentar
trådstarter har ikke kjøpt seg cpu enda, vi lurer begge på hva som anbefales, men det har vært vanskelig å få noe entydige svar. Intel folk stemmer på intel og amd folk stemmer på amd, er det ingen objektive sjeler som har noe å si?

Nei, jeg tror ikke noen objektive har noe å si. Alle de som mener de vet litt om prosessorer har gjort seg opp en mening, og alle de som mener de vet for lite holder munn. Ergo: Dere får bare høre de som har bestemte meninger, og når det baller på seg så hører dere kun kamphanene på begge sider..

 

Jeg anbefaler dere å lese litt rundt på nettet og gjøre dere opp en mening selv. Uansett valg så blir dere neppe missfornøyd.

Lenke til kommentar
trådstarter har ikke kjøpt seg cpu enda, vi lurer begge på hva som anbefales, men det har vært vanskelig å få noe entydige svar. Intel folk stemmer på intel og amd folk stemmer på amd, er det ingen objektive sjeler som har noe å si?

Som simen sa, man bør velge seg Merke selv. Om man velger Intel eller AMD er jo egentlig det samme, de er jo stort sett like, ganske like på pris og ytelse og det hele, velg merke selv, De er like gode, er nok umulig og si akkurat hva som er best valg, skilnadne er så små at det har egentlig ikke noe og si hva du velger.for og finne ut det så må man vel være forsker eller proffersor eller no da! :D altså små forskjeller!

men jeg er AMD fan så jeg går nok ikke for noe annet da... andre er intel fan og går for intel. hipt som hapt altså.

Velg selv! stort sett samme hva du velger!

Lenke til kommentar
Kjøp den 2.6\800 og Abit AI7 så får du en pc som ikke Amd klarer å slå garantert.

Uansett virker Intel IHC5 kontroller`n på dette hk sinnsykt bra. Topp saker til ok pris.  :thumbup:

Ha Ha hoho

 

Klarere ikke AMD og Slå En spinkel Intel 2.6?

 

Hva hvis jeg sier AMD Athlon 64 fx-51. er det noen Bjeller som ringer da?

 

Hoho Intel Bedre en amd 64 haha :D Nå tok du godt I!! :D

Det er juks! du sa nemlig at det er feigt å sammenligne fra forskjellige datoer :yes:

 

Hva sier du nå da? :angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...