Gå til innhold

CPU til ca 1500-2000 kr


Fjelldal83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
leser i nicket ditt: "correct me if i'm wrong" :lol:

vel: you are wrong....

Hvorfor skriver du ikke hva du mener han tar feil ved? P4 2,6C er en veldig bra CPU.

Ut ifra signaturen hans tolker jeg det til at han mener intel er i dyreste laget...

 

Anbefaler forøvrig p4 2,53 om du kan få tak i. Jeg liker den godt.

Lenke til kommentar
Anbefaler forøvrig p4 2,53 om du kan få tak i. Jeg liker den godt.

Hvordan kan du like den så godt, når du kjører den på såvidt over 2GHz?

 

EDIT: Og i tillegg kjører en 80Gb harddisk som 60Gb (???). Vet at krøllalfa er et utrolig kult tegn, men det er allikevel forskjell på @ og & ... men det er vel bare flisespikker'n i meg som har våknet...

 

Dersom du ikke har hovedkort, ville jeg ha anbefalt deg Abit NF7-S og AMD XP2500+ (med åpen multiplier). Mest for pengene. Hovedkort og prosessor får du for under kr 1.800,-. Det klarer ihvertfall IKKE Intel å matche...

Endret av oslo72
Lenke til kommentar

Slenger meg på de som mener at du bør kjøpe deg enn p4 2.6c ghz. Med det riktige hk, kan den lett klokkes til 3.2-3.4ghz. Ellers så er jo amd det et godt alternativ..men det blir vel smått med nye cpu'er til socket A plattformen, så jeg ville vel heller godt for socket478 cpu, og forøvrig er smaken som baken!!

 

INTEL FOREVER!!...(ihvertfall fram til sommeren)

Endret av Lord_Linus
Lenke til kommentar

må si meg enig med intel nå er ikke intel mye dyrere en amd uansett og 2500+ kan ikke klokkes like mye heller nå som før pga sperre og en 2.6c yter bedre en 3200+ i 13 av 15 tester som var gjort husker ikke ka siden het men har lest det mange plasser + egne erfaringer har selv 2.8c og broren min har 3200+ og den er dårligere i alt og du får et hovedkort som har MYE mer

Lenke til kommentar
Dersom du ikke har hovedkort, ville jeg ha anbefalt deg Abit NF7-S og AMD XP2500+ (med åpen multiplier). Mest for pengene. Hovedkort og prosessor får du for under kr 1.800,-. Det klarer ihvertfall IKKE Intel å matche...

Det klarer fint intel å matche.. men ikke ytelsen da..

du mener vell at intel ikke klarer og matche prisen helt med på ytelse blir amd'en knust en 2.6 klokker til 3.2-3.5 lett som f... har enda ikke sett en som ikke har fått den på 3.2

Lenke til kommentar
du mener vell at intel ikke klarer og matche prisen helt med på ytelse blir amd'en knust en 2.6 klokker til 3.2-3.5 lett som f... har enda ikke sett en som ikke har fått den på 3.2

Det jeg mente var at et intel oppsett til 1800kr ikke klarer å ta et amd oppsett til 1800 kr..

 

Men syntes at hvis du skal bruke 1500-2000kr på cpu, så bør du kjøpe P4 2.6c eller 2.8c..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...