Gå til innhold

AMD Zen / Ryzen 1-2-3XXX serie tråden


Anbefalte innlegg

Egentlig bare repetisjon av det vi vet tidligere, utenom at nå snakker han om at den 40% IPC økelsen fra bulldozer var et minimums-estimat, og at IPCen blir bedre enn tidligere vist. Håper så inderlig at det ligger sannhet i det.

 

Jo, men det er bedre at vi blir positivt overrasket enn motsatt. Klarer AMD ytelse lik med Skylake (IPC), så er det mer enn nok. Ser ikke ut til at Intel vil øke sin IPC før i 2019 ellerno.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nok snakk. Få cpuen på markedet. Siden de venter så lenge blir vi nok skuffet igjen...

Du ønsker bare at AMD skal gå konk du, slik at du slipper å høre om produktene til AMD! Hvorfor er du så redd konkurranse i fra AMD?

 

Selv om AMD lanserer noe som yter det samme, så spyr du bare dritt om AMD! Jeg syns det AMD gjør er meget imponerende i disse dagene... Det er kun AMD som gir Nvidia og intel konkurranse, noe som vi forbrukere tjener på- Og nok en gang spyr du ut propaganda i mot AMD! Hvordan tror du det hadde sett ut uten AMD?

 

Hold deg for all del unna denne tråden, når dette er det eneste du ønsker i fra AMD!

Endret av Koven
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Nok snakk. Få cpuen på markedet. Siden de venter så lenge blir vi nok skuffet igjen...

Du ønsker bare at AMD skal gå konk du, slik at du slipper å høre om produktene til AMD! Hvorfor er du så redd konkurranse i fra AMD?

 

Selv om AMD lanserer noe som yter det samme, så spyr du bare dritt om AMD! Jeg syns det AMD gjør er meget imponerende i disse dagene... Det er kun AMD som gir Nvidia og intel konkurranse, noe som vi forbrukere tjener på- Og nok en gang spyr du ut propaganda i mot AMD! Hvordan tror du det hadde sett ut uten AMD?

 

Hold deg for all del unna denne tråden, når dette er det eneste du ønsker i fra AMD!

 

 

Sannheten svir  :tease:

 

Ja jeg får like lov som deg å skrive her på forumet 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Nok snakk. Få cpuen på markedet. Siden de venter så lenge blir vi nok skuffet igjen...

Du ønsker bare at AMD skal gå konk du, slik at du slipper å høre om produktene til AMD! Hvorfor er du så redd konkurranse i fra AMD?

 

Selv om AMD lanserer noe som yter det samme, så spyr du bare dritt om AMD! Jeg syns det AMD gjør er meget imponerende i disse dagene... Det er kun AMD som gir Nvidia og intel konkurranse, noe som vi forbrukere tjener på- Og nok en gang spyr du ut propaganda i mot AMD! Hvordan tror du det hadde sett ut uten AMD?

 

Hold deg for all del unna denne tråden, når dette er det eneste du ønsker i fra AMD!

 

 

Sannheten svir  :tease:

 

Ja jeg får like lov som deg å skrive her på forumet 

 

Jepp... Men forskjellen mellom oss er at jeg ikke liker monopol!

Lenke til kommentar

Ingen grunn til å gjøre dette personlig Koven. At AMD Ryzen blir bra kommer alle oss til gode med håp for mer konkuranse og lavere priser igjen. Ikke Intel sin feil at AMD ikke har hatt et godt prosessor design på flere år... Ryzen kan endre på dette, men vi får vente å se når skikkelige tester har kommet ut :)

Lenke til kommentar

 

 

Må si meg enig med Nizzen; få de ut på markedet. Gjør ikke en dritt for oss forbrukere så lenge de ikke er tilgjengelige.

Du har ikke skjønt det!

Du som har skjønt det får komme med fasiten da vet du ;)

 

Fasiten vet vi ikke før Zen kommer ut! Hvorfor må du å nizzen argumentere i mot det, og påstå at zen vil bli en fiasko før vi vet noe som helst om ytelsen til Zen?

Lenke til kommentar

Ingen grunn til å gjøre dette personlig Koven. At AMD Ryzen blir bra kommer alle oss til gode med håp for mer konkuranse og lavere priser igjen. Ikke Intel sin feil at AMD ikke har hatt et godt prosessor design på flere år... Ryzen kan endre på dette, men vi får vente å se når skikkelige tester har kommet ut :)

Men hvorfor kritisere noe som ikke har nådd markedet? Alle vet hva disse personene vil!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som blir kritisert er vel egentlig at den ikke når markedet fort nok, vi vil alle at Ryzen og Vega skal komme ut snart sånn at vi kan se hvordan produktene funker :)

Les hva som blir skrevet! "Siden de venter så lenge blir vi nok skuffet igjen.. "   De som elsker monopol, får vi ikke gjort noe med dessverre! Det er kun det jeg reagerer på! Forhåndsdømming er bare så unødvendig!

Lenke til kommentar

Ja, jeg leste det jeg også, men jeg veit (som mange andre her inne) at Nizzen kommer antagelig til å kjøpe mer AMD-deler i 2017 enn både du og jeg tilsammen, så jeg greier å lese litt igjennom linjene her - ingen her inne ønsker monopol, men han har et poeng uansett, AMD har historisk sett over-hypa hvert eneste produkt de har lansert de siste årene. Klart, det er unødvendig - men du hisser deg opp for hva? At noen er kritiske til AMD og datadeler? Slapp av litt, og be til datagudene om at AMD får ræva i gir og slipper Ryzen/Vega ASAP

EDIT: :)

Endret av bshagen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

 

Må si meg enig med Nizzen; få de ut på markedet. Gjør ikke en dritt for oss forbrukere så lenge de ikke er tilgjengelige.

Du har ikke skjønt det!
Du som har skjønt det får komme med fasiten da vet du ;)

Fasiten vet vi ikke før Zen kommer ut! Hvorfor må du å nizzen argumentere i mot det, og påstå at zen vil bli en fiasko før vi vet noe som helst om ytelsen til Zen?

Jeg har aldri sagt at ytelsen blir en fiasko. Jeg sa meg enig i det Nizzen sa, at de må få de ut på markedet.

 

Får kjøre på litt grundigere for deg; Om Ryzen blir bra eller dårlig spiller ingen rolle så lenge vi ikke kan kjøpe den!

Lenke til kommentar

Men om de slipper noe for tidlig og det er en feil her eller der så blir ikke folk fornøyde da heller å klager da også, så det er liksom en kamp du aldri kan vinne når det gjelder ting på nettet, enten er du for sein eller for tidlig, ingen som har tenkt på at de slipper det de har når de er FERDIGE med det de holder på med?

Ikke det?

Akkurat som jeg trodde, men noen er jo bare ute etter å trolle uansett også.

 

Hadde folk bare hold kjeft så hadde ting vært mye bedre.

Lenke til kommentar

Jeg har kun kjøpt AMD siden 97,frem til siste bygg da 8350 ble htpc og i5 6600k ble trøkka inn. Håper virkelig på at de kommer tilbake, jeg er klar ☺️

Sidenote: angret litt tidligere i dag når jeg skulle bære ut PC'n for å blåse den ren. Dumt å kjøpe kabinett som veier nesten 20 kg ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I stedet for å krangle om ingenting, kan dere kanskje lese kilden fra Chipell-forumet som jeg la ut? Der er det bugs i BIOSen til hovedkortprodusentene som får skylden for utsettelsen -- ikke AMD. Så hvis ryktet stemmer

 

a) Skyldes det ikke AMD.

 

b) Har Koven og meg0709 helt rett: de ønsker ikke å lansere noe som ikke fungerer/har problemer. 

Endret av La Menthe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...