Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glad jeg fortsatt er i begynnelsen, og ikke tukket å bli lei av spillet :)

 

Synes det er et helt fantastisk spill :)

Eneste som irriterer meg litt er mangelen på oppdrag, og at de oppdragene man kan ta på nivå 8-12 er kun for å oppgradere medical wing.

Å jeg vil ha seeker mine :)

Lenke til kommentar

Seeker mine med fire-modden er ganske festlig! Bortsett fra for de du treffer, da.  :D

 

Du leser nok mye kritikk av spillet dersom du søker rundt, men jeg synes kritikken er litt misvisende. Det er ikke nødvendigvis opplevelsen til å begynne med som er problematisk. Men de største feilene, synes jeg, kommer i endgame hvor du fort går tom for innhold i singleplayer og du er nærmest tvunget til å spille pvp i Darkzone for å finne bedre utstyr. I tillegg var det en balansefeil ift våpen og fiender. For eksempel måtte du farme lvl 33/34 Eliter for å få tak i 229 våpen, men for å farme lvl 33/34 Eliter måtte du ha 229 våpen ellers hadde du ikke særlig sjans mot dem. Dette gikk forsåvidt litt i det samme når de slapp endgame raids i Incursions. Innhold ble litt rettet med Underground, men også der stanget du mot fiender som tålte altfor mye i forhold til julinga du ga når du måtte beseire dem for å oppgradere utstyret ditt.

Dette og en del annet blir heldigvis rettet nå i 1.4 så jeg håper at det vekker en del agenter til live igjen og at ikke altfor mange har lagt fra seg spillet.

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

I see. Godt de har endret på det nå i siste patch :)

 

Jeg synes NPC på samme nivå som meg er litt vanskelige. Så jeg ser den at nivå 33/34 Elite er vanskelige om høyeste lvl man selv kan bli er 30 :p

 

Men jeg lurer på en ting.

Man har jo disse 3 kategoriene som blir bedre med hva slags utstyr man setter på fyren man styrer.

Jeg skjønner at en er hvor mye skade man gir, og den andre er hvor mye fyren tåler.

Men hva er den siste?

Jeg kommer ikke på hva den heter nå, ettersom jeg ikke sitter med spillet foran meg. Tror det er Tech skill.

Hva hjelper det meg med å ha mye poeng på den?

Endret av Stampy
Lenke til kommentar

Det er Skillpower. Den staten bedrer special abilitiesene dine. Seeker mine og healing blir f.eks mer kraftfull.

Jeg har lest flere steder at det er greit å fokusere på to av tre, feks stamina og skillpower som jeg bruker i min build. Jeg har normalt med Firepower, men jeg har høy stamina og skillpower. Høy crit og damage når smart cover er oppe. Critter 3-4 millioner med sniper, litt avhengig av buffer fra andre grupper som den der scanneren (husker ikke hva den heter nå).

Lenke til kommentar

3-4 millioner :-O

Jeg trodde jeg tok mye med noen tusen :p

 

Jeg synes sniper er helt fantastisk, bruker nesten kun det frem til jeg går tom for ammo.

Det blir litt mer spray n' pray med automat rifle.

 

Så det er det den er til ja.

Jeg har variert med litt forskjellig utstyr ut ifra hva jeg skal. Oppdager jeg at det er veldig mye fi, så bytter jeg til en sekk som git 75% mer ammo.

Og rett før en "boss" så endrer jeg utstyr til å gi mye skade.

 

Men da vet jeg at jeg hva skillpower er til :)

Kommer nok til å fokusere på det fremover. Foreløpig har jeg kun den scanneren og det maskingeværet som skyter automatisk på fi.

Lenke til kommentar

Ser det er på tide å ta på seg støvlene og komme seg ut i byen å kverke "bad guys" igjen. Synd jeg er under NDA så jeg ikke kan diskutere et spill som er ganske likt dette men som har flere elementer som folk kommer til å bli ekstremt glade for....  :whistle:

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Ser det er på tide å ta på seg støvlene og komme seg ut i byen å kverke "bad guys" igjen. Synd jeg er under NDA så jeg ikke kan diskutere et spill som er ganske likt dette men som har flere elementer som folk kommer til å bli ekstremt glade for.... :whistle:

 

Hvis det står "diskutere" i kontrakten, så kan du gi noen hint eller fortelle litt om dette mystiske spillet uten å si navnet ;):)

 

Bare tuller, men jeg ble veldig nysgjerrig :D

Endret av Stampy
Lenke til kommentar

 

Hvis det står "diskutere" i kontrakten, så kan du gi noen hint eller fortelle litt om dette mystiske spillet uten å si navnet ;):)

 

Bare tuller, men jeg ble veldig nysgjerrig :D

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1663581&p=23528514 ;)

 

Jeg tror jeg nettopp lagde det minst mandige hylet jeg noensinne har laget :p

 

Dette er noe jeg har ventet på leeenge :)

 

 

Edit: Kom litt "off topic" her, får hente oss inn igjen :)

Endret av Stampy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg liker den oppdateringen jeg.

 

Han fyren som selger mods i base of op... er borte. Og alle oppdragene mine har blit endret til enemy level 25.

Å jeg er på lvl 12 :-/

 

Jeg oppdaget det rett før jeg skulle avslutte. Om det er tilfellet, at NPC er nå på lvl 25 i oppdrag hos meg, så blir spillet lagt på hylla :(

 

Men har fått seeker mine nå. Fantastisk våpen! Tok ut 5 stk med en mine :D

Endret av Stampy
Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg liker den oppdateringen jeg.

Han fyren som selger mods i base of op... er borte. Og alle oppdragene mine har blit endret til enemy level 25.

Å jeg er på lvl 12 :-/

Jeg oppdaget det rett før jeg skulle avslutte. Om det er tilfellet, at NPC er nå på lvl 25 i oppdrag hos meg, så blir spillet lagt på hylla :(

Men har fått seeker mine nå. Fantastisk våpen! Tok ut 5 stk med en mine :D

Du kan bytte Tier level, altså hvilken level verden skal være i.

 

Level på verden blir da basert på hvilken level du er i.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Max itemlevel är långt ifrån end-game, men för att vara helt ärlig, det finns ingen end-game. Det är ett lootbaserat rpg med en väldigt dålig implementerad PvP och det är väl där man skall plassera end-game. Men när det i stort sett bara är en build som är bra så blir det fort enformigt. 

 

Jag har enormt med timmar i detta spel, men även jag börjar ge upp det. Storyn är helt fantastisk, men väl i level 30 är det bara grinding efter speciell loot som gäller.

Lenke til kommentar

Hele interessen min døde da jeg innså at det hadde lite med skills å gjøre, men egentlig bare 100% med hva slags gear man hadde. Tror "Dragons Nest" var det som fikk meg til å avinstallere hele greia og gi opp (om jeg husker riktig). Jeg hadde bra gear og kom igjennom første gang jeg forsøkte, men det var kun fordi resten av laget hadde perfekt gear og kunne det til fingerspissene. Store deler av Dragons Nest lå hele laget og brant,midt i ildlinja, vi hadde ingen mulighet til å komme unna, men var bare avhengig av konstant healing + diverse annet tull for å overleve. Vi sto i full flamme! Alt var avhengig av healing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...