Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Og der var jeg bannet gitt. Ikke at det har noe å si siden jeg ikke har spilt på 4 uker. Men ser ut som de går etter folk som har farmet Hornet ^^

 

Screenshot ?

Vel. Nei.

 

Men kan få sakset noe fra mailen min.

 

"We have detected recurring actions on your account which are in direct breach of our Code of Conduct. Please be aware that we have taken the necessary steps to preserve the play experience for others and this has resulted in you receiving a temporary ban. You will therefore be unable to play the game for 14 days. Any future breach of the code of conduct will lead to a permanent ban.

 

To avoid losing permanent access to the game, please familiarise yourself with the Code of Conduct of Tom Clancy’s The Division, you will be able to find it on our official forums: Code of conduct."

 

Står ikke noe direkte og er nok standard mail alle får, men enten Hornet eller lexington center med 20 mann ^^

Lenke til kommentar

 

 

Og der var jeg bannet gitt. Ikke at det har noe å si siden jeg ikke har spilt på 4 uker. Men ser ut som de går etter folk som har farmet Hornet ^^

Screenshot ?

Vel. Nei.

 

 

så du cheatet da :p   halvparten av alle folka jeg spiller med på vennelisten farmet hornet... meg selv også, ingen av oss har ban  :dribble:

Lenke til kommentar
Fixed in today's weekly maintenance:

 

PC chat spam

Daily missions rotation 

 

Patch 1.2 under testing, no date of release yet (sometime this month):

 

One is none - fixed

Reckless - fixed

Missions not starting - fixed

 

1.2 LOOT:

 

WE WILL BE MORE GENEROUS WITH LOOT - Quality, quantity and the sources of loot!

 

New DZ bracket 200+

Tougher challenge in the higher DZ, with better drops.

Increased drops for lower brackets as well.

 

200+ Drops will range from 204 to 240, including 240 gear sets. (RIP Falcon Lost)

Reduced drop rates of mods across all activities.

Increased drop rates of weapons across all activities. 

 

Every DT in 200+ bracket will be HE DT!

Enemies in 200+ DZ will be level 32 to 34!

Increased drop of gear sets from supply drops.

 

New PVE activities (no specifics).

 

Lenke til kommentar

så du cheatet da :p   halvparten av alle folka jeg spiller med på vennelisten farmet hornet... meg selv også, ingen av oss har ban  :dribble:

Må nesten skuffe deg, har ikke cheatet. Ser ikke helt hvorfor jeg skulle komme inn her å lage en sånn historie.

 

Hadde jeg vært litt som en fjortiss og skreket og hyl over at jeg bannet uten grunn så kunne jeg sett den.

 

En mulighet er at noen har skaffet seg passordet de ukene jeg ikke har spilt, men tviler.

 

Ville bare informere om at det kan skje :/

Lenke til kommentar

Med så många som farmat hornet och incursion så tror jag inte de bannar bara av den grunden. Då måste de ju banna ALLA som någonsin brukt en exploit. Så många gånger som jag har exploitat police academy så borde jag i så fall vara bannad för länge sedan.

 

Har säkert exploitat Falcon 10 gånger också. Hade varit intressant att veta varför du är bannad.

Lenke til kommentar

Med så många som farmat hornet och incursion så tror jag inte de bannar bara av den grunden. Då måste de ju banna ALLA som någonsin brukt en exploit. Så många gånger som jag har exploitat police academy så borde jag i så fall vara bannad för länge sedan.

 

Har säkert exploitat Falcon 10 gånger också. Hade varit intressant att veta varför du är bannad.

Streamere har vist klart på stream at de har exploitet... heller disse er ikke bannet..  kan umulig være grunnen til at man har blitt bannet, farmet selv 10 timer hornet for å prøve å få en m1a med balanced... 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Sukk..Er så moro å gå til angrep på en liten gruppe med fiender i dark zone, for så å oppleve at det er lagg og de plutselig hopper i en 15 meter unna og står godt beskyttet...

 

Og ja, for ikke å snakke om når man møter på store grupper som samarbeider om å være rogue.

Lenke til kommentar

Jeje. Måtte nå laste ned å sjekke.

 

#1 Massive/ubisoft greier virklig ikke å gjøre noe rett for jeg er ikke bannet.

 

#2 Noen har vært inne på kontoen min så det har nok ikke noe med hornet å gjøre nei ^^

 

#3 Kuken slettet vennelisten min :rofl:

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Jeje. Måtte nå laste ned å sjekke.

 

#1 Massive/ubisoft greier virklig ikke å gjøre noe rett for jeg er ikke bannet.

 

#2 Noen har vært inne på kontoen min så det har nok ikke noe med hornet å gjøre nei ^^

 

#3 Kuken slettet vennelisten min :rofl:

Du skrev selv i førstepost angående ban at du ikke har spilt på 4 uker? :p og så ble du bannet 2 uker, så må ha vært i denne perioden og første ban-tid er vel gått over

Lenke til kommentar

Siden jeg fikk mailen 3. mai så er de litt sent ute med mailene i tilfelle :p

Skal sies at jeg mener å ha lest om folk som er bannet, men som fremdeles spiller på grunn av bannen ikke ble "fullført" slik at den ble aktiv til konto/serverne

 

Selv Ignore systemet er bare client side så med en gang en person bytter navn er det nytt navn som må ignoreres selvom det er akkurat samme konto

Lenke til kommentar

I starten droppet det mye mer. Fikk vel 3-4k i kister og mer fra mobs. Når jeg var på lvl 50 så kjøpte jeg alt av blueprint og brukte rundt en mill på våpen for å få crafting mats. Hadde vel ca 1.3 mill når jeg kom til lvl 50. Nå går det lang tregere å få tak i dessverre, men vil anslå en får rundt 20k i timen på å løpe rundt å ta ulike bosser og kister. Dreper du rogue får du langt mer.

Lenke til kommentar

Jeg prøver å få til en kombinasjon med 4 set sentry og høy skillpower. Vil nok gå kraftig utover dps, men tror det kan kompenseres for med å konstant ha ping tilgjengelig, og det vil i tillegg gjøre at resten av laget vil få rundt 100% ekstra crit damage og 40% ekstra crit chance. Bruker en smart cover eller lignende i tillegg så vil en jo gjøre sykt med dmg, og da med 4 set sentry og de bonuser det gir så stiller en ganske sterkt.

 

Har en våpen med skilled talent kan en jo i teorien ha tactical link oppe konstant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...