Gå til innhold

Nytt spill fra Funcom: Conan Exiles (Early Access)


Anbefalte innlegg

For å svare på en del av spørsmålene her.

 

Har nå spilt dette spillet i 7 timer, og så langt kan jeg si at det er på mange måter som om Rust og Ark fikk et barn, som da hadde seg med Skyrim, som igjen fikk et barn, som da er Conan Exiles.

 

Det ble satt opp egen server (unofficial) med vanilla setup (XP x 1, loot x 1 osv.) og vi har hatt det kjempekjekt!

Bygget base, farmet monster.. ledd oss skakk pga nakenheten (som ofte ender opp med å være heilt absurd morsomt for de av oss med "bæsj og tiss" humor).

Ingen av oss har hatt noen problemer av noe slag. Hverken MS eller med selve spillet. Kjører alt på Ultra med stabil 60FPS, og ligger vel rundt 40ms til serveren, stabilt.

 

Alt i alt et veldig solid og kjekt spill, som kommer til å bli bedre og bedre med tiden fremover.

 

Og til dere som har mistro til Funcom pga hvordan de har håndtert sine tidligere spill når det kommer til oppdatering og fiksing av problemer. Så har de bare i kveld kommet med to oppdateringer som har fikset flere problemer som har oppstått under launch.

 

Så dette lover godt, enn så lenge :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fått spilt endel nå. Får egen server imorgen (send meg pm hvis noen vil joine en gjeng, vi skal spille pvp, muligens blitz, slik som resettes hver 30 dag)

 

Mye bedre ARK og RUST. Ja litt bugs, men det blir fikset på med patcher hele tiden, dette er early access så det må man akseptere. Allerede fikset veldig mye siden release. For dem som ikke har blitt med så er det en norsk Conan Exile facebook side her =) 

Lenke til kommentar

Hei! Vi kjører to norske servere atm. En pure vanilla som er veldig populær alltid spillere innpå og en ny vi satt opp i går som har x2 crafting, harvest og xp.

 

Begge er PVP wipefri (purist) servere og har alltid admins ingame eller på discord. Ta en titt på www.norexiles.com eller steamgroup: Norwegian exiles. Håper å se deg ingame . Serverene vil få mer playerslots når lag stabiliserer seg litt. Begge vil bli 70slots før vi evt. Setter opp flere servere.

Lenke til kommentar

Hei! Vi kjører to norske servere atm. En pure vanilla som er veldig populær alltid spillere innpå og en ny vi satt opp i går som har x2 crafting, harvest og xp.

 

Begge er PVP wipefri (purist) servere og har alltid admins ingame eller på discord. Ta en titt på www.norexiles.com eller steamgroup: Norwegian exiles. Håper å se deg ingame . Serverene vil få mer playerslots når lag stabiliserer seg litt. Begge vil bli 70slots før vi evt. Setter opp flere servere.

 

Tidenes rubber banding på serveren deres iallefall, uspillbart.

Lenke til kommentar

Bygget? Med diverse bugs og dårlig balansering i spillet per dags dato burde du regne med at noen kommer å river det ned innen kort tid. Når det gjelder "server wipes" så skal vel ikke de offisielle serverne wipes mer enn maks 1 gang i måneden etter det jeg forstår. På uoffisielle så er jo alt bingo.

Lenke til kommentar

Har ingen problem at noen river det ned eller noe, det er jo hele greia med slike spill. Da velger man å bygge det litt mer avansert så dem bruker mye tid på det men... Jeg gidder nesten ikke å legge tid på bygging hvis det faller ned automatisk etter 1 uke.

 

I DayZ epoch når man bygget så kunne man betale et eller annet "fee" så den ble stående oppe.

 

De som nå har spilt fra day1, har basene deres forsvunnet? Sprang nemlig på en base igår som var bra fucked up. Men så lagget/rubbedbanded/desynced serveren noe helt for jævlig at jeg tenkte først det var kanskje det. Har i ettertid tenkt kanskje det er slik en forlatt base ser ut?

 

Så langt bare positivt overrasket, liker spillet så langt  :thumbup:

 

 

edit:

Tweaks:

https://www.reddit.com/r/ConanExiles/comments/5sfpsy/increase_ultra_graphics_quality_read/?st=iyvbddp7&sh=4bf04e3f

Endret av nagina
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg spiller på en svensk server hvor alt du bygger er indestructible. Nå er slottet så enormt at det tar flere minutter før alt er loadet inn når jeg joiner serveren. xD Må relogge hvert 10. minutt også, for det bugger seg relativt ofte. 

En annen ting jeg har merket er at etter hver patch så blir det rollback / fuckups i basen. Håper de får fikset dette.

 

Liker spillet så langt jeg også. Har vell rundt 40 timer spillt nå. ^^ 

Lenke til kommentar

Indestructible faktisk, det ødelegger for mye i slike survival games... med mindre det er creative type mode!

 

 

 

PATCH 07.02.2017
A new patch has been released!

Please restart your clients and Community Servers to make sure they receive the latest update to the game.

  • - Fixed potential server crash with chat system.
  • - Fixed a server crash that could occur when "actors" left the world.
  • - Postpone steam connection until the map is loaded (should help servers timing out)
  • - Physx will now run on multiple threads on the server which should improve performance.
  • - Thralls will now attack other human NPCs.
  • - Thralls now change ownership on joining guilds.
  • - Fixed exploit that could occur when players crafted foundations.
  • - When joining a server that server will also be favorited automatically.

 

http://steamcommunity.com/games/440900/announcements/detail/579112707462247944

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...