Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Late jenter i senga


m20k

Anbefalte innlegg

Hei.

Har hatt 5 sexpartnere i løpet av livet. Kun en av dem har vært i et seriøst forhold. Mine erfaringer er at de er mer interessert i å få enn å gi. Kun en av mine sexpartnere har tatt masse initiativ.

Jeg gjør som regel jobben under samleie, sjeldent at jenta tar initiativ ved å f.eks ri meg. Jeg kan gi jenta oralsex og håndsex helt til hun kommer, men jeg får det svært sjeldent tilbake. Må oftest spørre om å få det. Får som regel "orker ikke" til svar, ellers gjør de det uten innlevelse. Jeg er hygienisk nedentil, så tror neppe det er det som er problemet. Har spurt dem hva det smaker, og de sier bare at det smaker hud. Altså ikke noe ekkelt.

Jeg vil høre om dere gutta sine erfaringer med damer i senga. Er det som oftest kun dere som tar initiativ, eller går det begge veier?

 

PS: Dette er et saklig spørsmål, så vennligst vær saklige når dere svarer. Lurer egentlig av ren nysgjerrighet.

Endret av m20k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter med mye av samme erfaringen som deg. Har vært med åtte jenter de siste 17 årene, og kun et fåtall av dem har vært veldig aktive. De som har vært det har vært "ville" og morsomme å eksperimentere med (sex på offentlig sted, analsex +++), men min nåværende samboer gjennom snart ti år er så A4 som man får blitt. Hun har endelig begynt å gjengjelde oralsex, men hun viser det tydelig at det ikke er noe hun liker veldig godt. Vanligvis ligger hun på rygg og tar imot, eller så står hun på alle fire og tar imot. Hvis jeg spør henne om å ri blir det oftest at hun ikke orker...

 

Anonymous poster hash: 8a1bb...897

Lenke til kommentar

Godt jeg ikke er den eneste. Skriver jeg med mine partnere på SMS, skriver de ofte f.eks: "Når du kommer hjem, skal jeg gi deg en herlig BJ, før jeg setter meg på deg og rir deg som f...", men når vi først er der, så skjer det ikke noe av det de har "lovt" meg.

 

Kjenner at jeg misunner de som får lov til å sprute på partneren sin. Det er kanskje min største seksuelle drøm, men ingen har latt meg gjøre det. Skjønner at de ikke vil ha den i trynet, men litt på kroppen skader vel ikke? Kanskje jeg bare er for kravstor. :( Har aldri kommet av en BJ heller, fordi de blir slitne etter et par min. Grrr...

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd begge deler. For tiden holder jeg på med ei dame som er veldig levende i senga. Hun liker å ri, å bli tatt bakfra, å bli holdt fast, bruke håndjern, og er nesten alltid klar for meg. Men jeg tror hun er et unntak.

 

Min erfaring er imidlertid at kjedelig sex veldig ofte er min egen skyld fordi jenter ofte liker å bli "tatt", men ikke å ta initiativ til det selv. I starten var jeg ikke klar over dette, og forventet at jenta skulle være like gira på å prøve noe nytt som meg. Det kan det hende hun var, men i så fall forventet hun uansett at jeg skulle ta initiativet. Jeg tolket dette heller som fraværende lyst, og misjonærstillinga ble så og si standard med nesten hver eneste jente. Misjonær er igrunn en bra posisjon fordi jeg lett kontrollerer tempo, og kan holde ut lenge. Men det blir jo ensformig.

 

På den tiden var jeg også dårlig på å kommunisere om, og under sex. Men en vakker dag da jeg hadde sex ble jeg dritt lei av misjonær, og jeg lente meg bakover, og holdt beinet hennes over skuldra mi. Derfra dyttet jeg henne over på sida, snudde henne rundt og løftet henne opp på kne, og vips, så tok jeg henne bakfra. Litt etterpå la jeg henne på sida igjen, spredde beina hennes, tok tak rundt ryggen hennes og løftet henne opp, og vips, så red hun meg mens jeg satt på knærne. Jeg skøyv beina mine fremover mens hun satt på meg, og lente meg bakover, og vips så red hun meg mens jeg lå på ryggen. Hun var helt med hele veien, og var veldig fornøyd etterpå, og mye mer gira på sex.

 

Etter det har jeg stort sett gjort akkurat som jeg vil med jentene. De sier ifra hvis jeg gjør noe de ikke liker. Men jeg har vanligvis hverken fått protester eller klager. Så kort oppsummert; Ja, du må ta initiativ. Men for all del, bare gjør det du vil. Hun stopper deg hvis du går for langt. Min erfaring er at jenta vil bli dominert, vil bli tatt, og vil at du styrer showet. Stort sett. Bruk dette som standard mal, men juster etter respons fra jenta.



Anonymous poster hash: c1939...dcb
Lenke til kommentar

ALLE mennene jeg har vært med har sagt at de vasker seg godt og er hygieniske. Likevel lukter det høgg der nede og da suger jeg selvfølgelig ikke! Og når jeg sier høgg mener jeg en blanding av kraftig urin og klam/svett lukt som ikke skal være der. Penis i seg selv lukter jo godt og smaker behagelig, men den lukten som samler seg rundt og på penishodet er svært utrivelig, smaker ekkelt og er sjeldent enkel å dekke over med spytt. Noen ganger funker det, men som oftest ikke. Det er de som ikke er omskåret som er verst, de som er omskåret lukter sjeldent ekkelt når de har vasket seg godt. Det er viktig å skille mellom lukt av penis og lukt av urin/"kukost" (forferdelig ord men finner ikke et annet/klam og svett ballelukt. For å si det sånn, kjenner du selv en stram lukt når du sitter/står oppreist og drar bak forhuden sier det seg selv at her må det rengjøres mer.... Lukten/smaken skal være mild og ikke sterk og stram. 

 

Når det kommer til initiativ kan det handle om selvsikkerhet, personlig tar jeg kun kontroll og initiativ med en kjæreste jeg er komfortabel med. Under et ONS eller lignende er jeg ikke verdens flinkeste til å ta initiativ nettopp på grunn av usikkerhet. Da er det fint om mannen hinter til at han vil jeg skal det og rettleier meg litt, for eksempel spør om jeg kan ri han. Da gjør jeg det jo. Om ikke lar jeg være fordi jeg tenker at han kanskje ikke liker det eller vil det. Dessuten er det jo grisedeilig å bli tatt av mannen. ;)

Løsningen på "problemet ditt" er kommunikasjon. Der kan være hundre grunner til at hun hverken vil suge deg eller ri deg eller ta initiativ til sex i det hele tatt, latskap er ikke alltid problemet og tror egentlig det er sjeldent og forekommer kun i forhold som har vart over lengre perioder og i ekteskap. Nå søker du erfaringer fra menn da men kan være greit å høre på oss kvinner som det faktisk gjelder også. 



Anonymous poster hash: 8c02b...7bc
Lenke til kommentar

Sex er veldig viktig men folk er forskjellige.

Noen har rett og slett ikke de samme behov og andre er seksuelt innesluttet og har undertrykket sine egne fantasier og lyster så lenge at det er veldig vanskelig for dem å bryte sitt eget mønster.

 

Samtidig kan jeg tenke meg at menn stort sett er glad de i de hele tatt får seg et ligg så jenter blir stort sett spart for konstruktiv kritikk.

 

Jeg er veldig direkte mtp sex. Jeg er tydelig på at jeg er en seksuell person som har et veldig behov for at sexlivet er spennende og utfordrende. Jeg ønsker ikke å bruke tid på beskjedne jenter som forventer at, i mangel på initiativ fra deres side, jeg skal ha sex 'for' dem.

Dersom de er sånne disneyprinsesser som søker en disneyperins som nøyer seg med en half-assed handjob så er ikke det meg.

 

For min del går jeg raskt videre dersom ei jente viser seg å ha et anstrengt og tilbakeholdent forhold til sex.

Det å 'åpne opp' ei jente fra å være en blyg misjonær-jente med lyset av til å bli din egen lille deepthroating sex maniac på bytterommet i klesbutikken tar måneder med oppfordringer, forsikringer og lovord og jenta skal være rimelig rå ellers for at jeg skal orke.

 

Vær ærlig med deg selv når du velger dame. Ei jente som virkelig vet hvordan hun skal behandle staken din er tusen ganger mer verdt enn ei bimbo som aldri har blitt utfordret og tror at bare hun sprer beina så er hennes jobb gjort.

Du er ikke en fæl person bare fordi du liker sex mer enn andre så ikke vær redd for å gi beskjed. Liker ikke hun at du vil skyte ladningen din i ansiktet hennes så finn en annen som vil. (Dersom det er viktig for deg).

 

Jenta mi visste hvor glad jeg er i blowjobs så hun satt hjemme og venta til jeg kom hjem fra jobb for å øve på deep throating. Hun vet at hun har intet å frykte fea andre jenter pga hun vet akkurat hva jeg vil ha og jeg får det :)

 

Nå baserer jeg meg på partnerforhold, da. Klart om det er randoms så er nok innlevelsen forståelig nok begrenset derav fordelen med å være sammen med en person og lære hverandres preferanser å kjenne.

Jeg synes det er kjempegøy å få ei jente til å komme med tunga men jeg er skeptisk til for mye av det når du ikke vet hvor lenge siden noen andre var å rota med pikken sin nedi der :p

 

Anonymous poster hash: 78bc7...3ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har også fått inntrykk av at det er mange late jenter der ute, hvertfall etter hva jeg har pratet med ekse rom. Selv har jeg bare hatt 4 sexpartnere, ingen av de har vært ons. Jeg liker både å dominere og bli dominert, det som tenner meg mest er å gjøre hva enn partneren vil gjøre med meg eller jeg gjøre med han. Eksempler er analsex, spruting hvor han vil, deepthroating, bondage, lek med kostymer osv. Jeg kan ta initiativ til det meste egentlig så lenge det ikke er urin og avføring med i bildet. Da har jeg spurt i begynnelsen av forholdet om hva han tenner på, hva han vil prøve og hva han vil gjøre mer mer av, da er det jo ganske viktig at han svarer på det, hvis ikke er det vanskelig å gjøre noe med. Ons er uaktuelt for meg da jeg egentlig er veldig sjenert og ingen fan av å ha tilfeldig sex. 

 

Av de 4 jeg har vært sammen med har jeg hatt en slappfisk og jeg tror nesten det er mitt verste mareritt å finne en slik, så jeg vet hvordan dere har det :p Der måtte jeg alltid ta initiativ, han hadde lite sexlyst og det var lite spontant. Da mistet jeg litt av ivrigheten.

 

Kommunikasjon er nok veldig viktig. Noen trenger kanskje å bli trygge på partneren sin før de slipper seg løs, andre liker kanskje å bli dominert mer enn de liker å dominere og derfor blir lat :) 



Anonymous poster hash: 8e761...4d4
Lenke til kommentar

ALLE mennene jeg har vært med har sagt at de vasker seg godt og er hygieniske. Likevel lukter det høgg der nede og da suger jeg selvfølgelig ikke! Og når jeg sier høgg mener jeg en blanding av kraftig urin og klam/svett lukt som ikke skal være der. Penis i seg selv lukter jo godt og smaker behagelig, men den lukten som samler seg rundt og på penishodet er svært utrivelig, smaker ekkelt og er sjeldent enkel å dekke over med spytt.  Anonymous poster hash: 8c02b...7bc

Har samme erfaring!

Har bare vært med en mann som har smakt godt hele tiden og jeg elsket å suge han!

 

Min nåværende kjæreste suger jeg BARE i dusjen. Han er renslig, men smaker allikevel vondt.

 

Jeg har et spm til menn: Kan det ha noe med om dere trekker forhuden tilbake eller ikke når dere tisser?

 

Anonymous poster hash: 9665a...09b

Lenke til kommentar

Jeg har et spm til menn: Kan det ha noe med om dere trekker forhuden tilbake eller ikke når dere tisser?

 

Anonymous poster hash: 9665a...09b

 

 

Et triks er å skylle snabben etter hver gang man er å tisser, holder den seg mye bedre.

 

Ellers så er det ingen fare at man sier i fra at den ikke er helt ren, be han om å vaske den, så komme tilbake.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

En stund i livet hadde jeg langt på vei den samme oppfattningen - at damene mest overlot ansvaret til karen å lage action. Men de senere årene har dette endret seg litt. Jeg må si at MIN erfaring er at flertallet av damene er fryktelig passive, og disse gidder jeg ikke ha sex med lenger. Vel, akkurat nå er jeg i et forhold, så sistnevnte kommentar mister vel litt av meningen, men ser vi et år tilbake i tid så... Jeg var singel fra slutten av 2010 og fram til for et års tid siden. Den perioden og flere perioder tidligere var jeg forholdsvis aktiv med tanke på uforpliktende sex. Gjengangeren her var at passive damer ble enten engangsgreier eller kun når det var den lettvindte løsningen for å få et knull, mens de som var aktive var de jeg holdt meg mest til. Min nåværende samboer er meget aktiv i senga. Dette er noe jeg setter stor pris på, jeg gidder ikke dra lasset alene lenger. Så ja, mange damer er fryktelig passive, men absolutt ikke alle. 

Lenke til kommentar

Jeg er mann og bifil. De gangene jeg har gitt BJ til gifte menn sier de stort sett uten unntak det samme :  Deilig med en ukomplisert, rett på sak BJ, uten styr om hvor ladningen havner, og at de får den av noen som liker å gjøre det  - i motsetning til damene de bor med/er gift med.  Og når det gjelder renslighet nedentil så synes jeg også mange damer kan skjerpe seg - ikke alle som er gullende rene hos hunkjønnet heller for å si det forsiktig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

har vært sammen med 2 damer de siste 4 åra (jeg er ikke så veldig aktiv på sjekkern akkurat, jeg er litt vel opptatt med å bli ferdig med fagbrevene mine.) og har bare hatt dårlige erfaringer. altså, det er digg og sånn og ta ei i misjonærstilling men som regel blir det rett og slett så kjedelig at jeg har mer lyst til å se på tv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg har et spm til menn: Kan det ha noe med om dere trekker forhuden tilbake eller ikke når dere tisser?Anonymous poster hash: 9665a...09b

 

 

Et triks er å skylle snabben etter hver gang man er å tisser, holder den seg mye bedre.

 

Ellers så er det ingen fare at man sier i fra at den ikke er helt ren, be han om å vaske den, så komme tilbake.

Hehe, joda det går selvsagt an, men det er ikke alltid så lett.

Lenke til kommentar

Jeg er ung kvinne, men kunne tenkt å svare for noen av oss - eller i det minste meg selv. Jeg kan selvsagt ikke representere alle passive kvinner der ute. Jeg føler at jeg er passiv de første gangene jeg har sex med en fyr, særlig når jeg ikke vet hva hans preferanser er. Da vet jeg ikke hva jeg kan gjøre for å tilfredsstille ham, og behøver dermed respons og kommunikasjon. Det er ikke alle som er så flinke på det. For min del er det vanskelig å slippe meg løs første gangen, i tilfelle jeg blir sett på som for vill - eller at jeg blir redusert til en knulledukke (at de tror jeg er løs bare fordi jeg er usjenert og liker å eksperimentere med stillinger, osv). Det er mulig logikken min ikke er korrekt her og at menn vil mene at jeg er gammeldags. Jeg foretrekker absolutt ikke å ligge med mange forskjellige menn, og vil heller vente med å gi alt til det punktet der jeg føler at mannen har gjort seg "fortjent" til å få alt av meg. Jeg vet, det høres helt absurd ut, og kanskje jeg er prippen, men det får så være.

 

Jeg er veldig glad i å gi BJ, ri og liker generelt å tilfredsstille partneren min på alle mulige måter - men da er jeg avhengig av gjensidig emosjonell tilknytning. Det å please partneren er kanskje det som tenner meg mest, og da er jeg villig til å gå veldig, veldig langt - men jeg vil selvsagt ha noe tilbake. Såpass egoist er jeg dessverre. Noen damer liker kanskje ikke å suge eller ri uten noe mer bak det. Andre har et ønske om det, men er redd for å se dumme ut eller at de ikke er flinke nok. Noen trenger bare å bli mer komfortabel, mens noen bare er veldig aktiv fra stund en og driter i hvordan de ser ut. De finnes, men jeg er ikke en av dem. Når jeg snakker med venninner, er det vel generelt følelsen av utrygghet som er gjennomgående. Når de har ONS, er det mer for bekreftelsen sin del og ikke så mye for sexen sin skyld (for engangsligg er sjelden bra), og dermed bryr de seg ikke så mye om partnerens ønsker. Da vil de rett og slett bare at noen skal knulle dem for at de skal få bekreftet at de er knullbare. Dette gjelder neppe for alle kvinner, dette er bare anekdoter fra venninner når vi har jentesnakk. Når de først har funnet en fyr de liker, er det utryggheten som gjør at de holder litt tilbake. Og så igjen har jeg venninner som bare ikke liker å suge kuk eller ri og som synes det er ekkelt. Så det kan like gjerne være en preferansesak som alt mulig annet.

 

Anonymous poster hash: 3ac04...54f



Anonymous poster hash: 3ac04...54f
Lenke til kommentar

 

ALLE mennene jeg har vært med har sagt at de vasker seg godt og er hygieniske. Likevel lukter det høgg der nede og da suger jeg selvfølgelig ikke! Og når jeg sier høgg mener jeg en blanding av kraftig urin og klam/svett lukt som ikke skal være der. Penis i seg selv lukter jo godt og smaker behagelig, men den lukten som samler seg rundt og på penishodet er svært utrivelig, smaker ekkelt og er sjeldent enkel å dekke over med spytt.  Anonymous poster hash: 8c02b...7bc

Har samme erfaring!

Har bare vært med en mann som har smakt godt hele tiden og jeg elsket å suge han!

 

Min nåværende kjæreste suger jeg BARE i dusjen. Han er renslig, men smaker allikevel vondt.

 

Jeg har et spm til menn: Kan det ha noe med om dere trekker forhuden tilbake eller ikke når dere tisser?

 

Anonymous poster hash: 9665a...09b

 

"No matter how much you shake and dance, the last two drops end up in your pants"

Lenke til kommentar

 

Hehe, joda det går selvsagt an, men det er ikke alltid så lett.

Klart det er. Det eneste er offentlige toalett. Og selv der går det mange ganger, fordi noen har vask og dass i samme rom og ikke båser med fellesvasker.

 

Mener du det er greit å slenge snabben opp i vasken så lenge ingen ser på?  :hmm:

Endret av Olabukse3
Lenke til kommentar

 

 

Hehe, joda det går selvsagt an, men det er ikke alltid så lett.

Klart det er. Det eneste er offentlige toalett. Og selv der går det mange ganger, fordi noen har vask og dass i samme rom og ikke båser med fellesvasker.

Mener du det er greit å slenge snabben opp i vasken så lenge ingen ser på? :hmm:
why not? Viktig å holde verktøyet ved like :)
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...