Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ordne et ødelagt forhold..


Anbefalte innlegg

Vi gjorde det slutt for tre år siden fordi han var utro flere ganger.

For ett år siden ble vi sammen igjen, han lovet at han hadde forandret seg og jeg var dum nok til å tro på det.

Nå har han vært utro igjen.

 

Vi ble enige om å prøve å ordne ting (ja, jeg er naiv) og han sa nok en gang at han hadde skjønt alvoret og ikke ville såre meg mer.

Men jeg klarer ikke å komme over det denne gangen.

Jeg er sint og lei meg og begynner å føle meg helt apatisk.

 

Vi var hos en parterapeut en gang og ble enige om å gå flere ganger.

Hun nevnte at et alternativ for han er å gå til en psykolog for å prøve å finne løsningen på at han ikke klarer å la være å være utro, men det er han ikke interessert i.

 

Han lovte å prioritere Parsamtalene i forhold til jobben, men de to siste gangene har det ikke passet han å gå allikevel.

Jeg orker ikke engang å be han avtale ny time.

Han tenker tydeligvis ikke på det selv, han bare "glemmer det" hele tiden.

 

Nå er han på jobb mens jeg sitter her og gråter og føler meg mislykket og føler at jeg umulig kan være bra nok siden han kan holde på sånn.

Han har sagt tidligere at han ikke klarer å styre seg, det bare skjer.. (Han har oppsøkt det, datesider ol)

 

Det føles så urettferdig at jeg sitter her og gråter og er fortvilet og sint, mens han tilsynelatende virker helt normal og i mine øyne likegyldig.

 

Han tror at siden det er gått flere måneder siden han var utro sist, så er alt bra igjen.

Han unnskylder seg med at han ikke har vært utro siden i sommer, så da kan jeg selvsagt stole på han.

 

Vi har hatt fint perioder etter utroskapen i sommer, men for min del har det gått veldig opp og ned. Jeg veksler mellom å være bunnløst lei meg, sint, at det går helt greit og vi kan komme over det.

Nå er jeg "stuck" i en tykk boble jeg ikke kommer meg ut av.

At han virker helt likegyldig gjør det bare enda verre.

 

Når vi ble sammen igjen så jeg for meg et fint liv med han, at vi kanskje kunne bo sammen etterhvert og ha det bra sammen.

Nå er alt knust og jeg vet ikke om det går an å reparere det igjen.

 

Jeg orker ikke å snakke med han på telefon fordi han virker så vanlig, som om det ikke plager han i det hele tatt. Han er bare ferdig med det og når jeg drar det frem får jeg beskjed om at det er lenge siden, at han ikke har gjort det siden i sommer og at det er kjipt for han at jeg hele tiden bringer det på bane.

 

Jeg føler meg så jævlig dum og jeg VET at jeg har vært naiv.

Jeg har ingen å snakke med om dette fordi jeg skammer meg intenst og orker ikke å fortelle noen om det.

Jeg har ofte lyst til å hive hele fyren i søpla.

 

I går var jeg så fortvilet at jeg blokkerte han på Facebook og lot være å ta telefonen.

Hadde håpet han skulle forstå hvor vondt dette er, men når jeg har snakket med han på telefon i dag er han bare helt vanlig, som om ingenting har skjedd.

 

Er det noen her som har fikset et så ødelagt forhold, eller som i det minste har vært i en lignende situasjon?

 

Dere trenger ikke å komme med "du er naiv og godtroende" talen, jeg vet det allerede.

 

Kan noen svare meg helt seriøst og komme med råd?

 

Jeg er så dypt ulykkelig nå :(

 

Hilsen tidenes dummeste og mest naive kvinnemenneske.

 

Anonymous poster hash: cef28...31e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør det slutt. Det kommer til å skje igjen, når han alt har gjort det to ganger. Trist, men sant. Lykke til, finn deg en som elsker deg, og holder seg til deg.

 

Edit: Husk at det er han som er problemet, ikke deg. Du må bare komme deg vekk fra problemet før det ødelegger deg helt.

Endret av j--
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han tror at siden det er gått flere måneder siden han var utro sist, så er alt bra igjen.

Han unnskylder seg med at han ikke har vært utro siden i sommer, så da kan jeg selvsagt stole på han.

 

:hmm:

 

Jeg har ofte lyst til å skal og må hive hele fyren i søpla.

Rettet skrivefeilen din ;)

 

Et forhold er basert på tilitt noe som du mest sannsynlig aldri vil få. Kjærlighet gjør blind desverre. Du er dømt til å mislykkes i dette "forholdet".

 

Man kan unnskylde med at sex og følelser kan separeres og all den dritten der, men da tar man den utro parten i forsvar som er (nesten) like idiotisk som å være utro.

 

Edit; Man kan reparere mye, men noen ganger så må man bare innse at man må kjøpe nytt. Det er en begrensing på hvor mange ganger man kan lappe raggsokkene før de rakner helt.

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

Vi gjorde det slutt for tre år siden fordi han var utro flere ganger.

For ett år siden ble vi sammen igjen, han lovet at han hadde forandret seg og jeg var dum nok til å tro på det.

Nå har han vært utro igjen.

 

Vi ble enige om å prøve å ordne ting (ja, jeg er naiv) og han sa nok en gang at han hadde skjønt alvoret og ikke ville såre meg mer.

 

 

Anonymous poster hash: cef28...31e

 

Wait what?!?

1. Han var utro... flere ganger

2. Dere gjør det slutt i 3 !!!! år

3. Av en eller annen (sinnsyk) grunn ønsker du å bli sammen med nevnte personen igjen

4. Han er nok en gang utro

5. Du har fortsatt lyst til å være sammen med nevnte person?

 

Du trenger hjelp. Virkelig. Jeg sier ikke dette for å såre deg enda mer,

men ønsker du fortsatt å være sammen med nevnte person etter alt det

er det noe seriøst galt oppe i topplokket du må få orden i før du tar fatt

på andre forhold i fremtiden.

Lenke til kommentar

Edit: Husk at det er han som er problemet, ikke deg. .

Takk. Jeg vet det egentlig, men allikevel føler jeg meg ikke bra nok. Og verdiløs.

 

Skjønner hva dere alle sier og vet at dere har rett.

 

Men nå er det han som er sur, fordi jeg drar opp dette hele tiden og er sjalu og beskylder han for å holde på med andre hele tiden..

Klarer ikke å la være.

 

Han vet at jeg har det vondt, men han aner hvor vondt eller hvordan det føles.

 

Føler meg dum som ble sammen med han igjen og er redd for å få "det burde du visst" talen fra andre når det blir slutt.

Har ikke fortalt dette til noen fordi jeg skammer meg selv om det ikke er jeg som har gjort noe galt, annet enn å falle for alt pisset enda en gang..

 

Hilsen verden dummeste menneske. :)

 

Anonymous poster hash: cef28...31e

Lenke til kommentar

han er ikke klar for å slå seg til ro enda, ikke noe du kan gjøre med det. Inn se det, aksepter det og bestem deg for om du vil vente ved hans side og bli såret igjen eller vente fra avstand og risikere at noen andre snapper han opp når han plutselig er klar for å slå seg til ro. Ditt valg, ikke hans feil. 

Lenke til kommentar

Jeg vet det er tungt å gi slipp på en man er så glad i som du er i han (innerst inne), men det må skje. Han bruker deg gang på gang og du går alltid tilbake fordi han har nesten alle kvaliteter du ser etter. Jeg kjenner meg litt igjen i situasjonen, men jeg er riktig nok en mann. 

blokker han fra alt og fjern han fra telefonen din. Ikke prat med han overhodet. ikke på tekst, ikke på telefon, ingenting. 


 

Lenke til kommentar

Hvorfor skal du lappe sammen den dritten her?

 

Du er tydeligvis forelsket, for det er ingen annen forklaring på hvordan du kan være i tvil om hva som må gjøres.

 

Du må droppe han. Etter hva jeg har forstått har dere ikke unger sammen engang. Hva holder dere da sammen?

 

Dette er virkelig helt rett frem. Det er ikke noe å tenke på.



Anonymous poster hash: 4e3ce...3fa
Lenke til kommentar

Du fortjener bedre. Period! Jeg vet av egen erfaring av det er vanskelig å gi slipp på en man er glad i, men han høres, unnskyld språket, som en drittsekk. Han prioriterer tydeligvis ikke deg. DU skal være hans verden og prioritet, og det er du ikke. Gi slipp på han, og finn deg en som setter deg først. Synes synd på deg at du må finne deg i alt dette. Minner meg om meg selv. Når det har gått tid etter det har vært sutt mellom oss, kan jeg ikke tro alt jeg fant meg i. Tror du vil føle det samme. Jeg har brukt uttrykket i et annet innlegg på dette forumet, men sier det igjen: "Er du usikker, er du sikker". Tenk på det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...