Gå til innhold

Teori: Prinsesse Ingrid Alexandra, ikkje datter av Kronprins Håkon


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-141789

Her er eit bilde av prinsesse Ingrid Alexandra:

 

82c96940e379b1794288ea3736137ff350929b31

 

Ho har heilt brune auge.

 

Bilde av kronprins Håkon:

 

sy024181.jpg

 

Han har såkalt Hassel (ikkje blå og ikkje brune, noko mellom).

 

Prinsesse Mette Marit:

 

ste_wedding_of_p_3021758-e1371386921114.

 

Heilt klart blåe auge.

 

Med andre ord: Kva om Ingrid Alexandra ikkje er datter av Håkon? :huh:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde hun ikke vært begge sine foreldre opp av dage kunne jeg kanskje vurdert det.

Det er sverre magnus også, men med helt blå øyne.

Litt rart om han ikke er faren, men har to barn som ligner ekstremt mye på hverandre og som ligner veldig på de begge, men har forskjellig øyenfarge.

 

Prins+SverreMagnus.jpg

Lenke til kommentar

Uansett så håper hun finner seg en vanlig norsk mann når hun blir voksen, så kan vi gå bort fra å ha tyskættede statsoverhoder i hvert fall. Hvis kongefamilier hadde hatt etternavn ville vår kongefamilie hatt "von Oldenburg" som etternavn. Ikke noe galt med tyskere, men det hadde jo vært fint å ha norsk kongefamilie igjen for første gang siden 1319 :hrm:

 

Kommer tilbake og klager om 20 år når hun har giftet seg med en kar som heter Olsen, det ville da vært kjedelig :huh:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Kommer nok litt an på bilde-vinkler. På disse to eksemplene synes jeg man helt klart gjenkjenner Haakons trekk over/rundt pannen

 

sz43d3971-e1372603132959.jpg

 

2419048.jpg

 

Tror vi kan ta det helt med ro.

 

Eg ser ikkje Håkon i Ingrid Alexandra

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Men når eg tenker meg om, så skjedde noko lignande med meg. Eg har ein far med ganske lik augefarge (blandringsfarge) som Håkon og mor med blå, og eg fekk heilt like auge som Ingrid Alexandra.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Uansett så håper hun finner seg en vanlig norsk mann når hun blir voksen, så kan vi gå bort fra å ha tyskættede statsoverhoder i hvert fall. Hvis kongefamilier hadde hatt etternavn ville vår kongefamilie hatt "von Oldenburg" som etternavn. Ikke noe galt med tyskere, men det hadde jo vært fint å ha norsk kongefamilie igjen for første gang siden 1319 :hrm:

 

Kommer tilbake og klager om 20 år når hun har giftet seg med en kar som heter Olsen, det ville da vært kjedelig :huh:

Vel, hvis du følger litt med, så er linjen tysk, svensk, fransk (Bernadotte), britisk (Maud), - og via den britiske, faktisk med en (riktignok noe lang) linje tilbake til norske (Rollon/GangeRolf)...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uansett så håper hun finner seg en vanlig norsk mann når hun blir voksen, så kan vi gå bort fra å ha tyskættede statsoverhoder i hvert fall. Hvis kongefamilier hadde hatt etternavn ville vår kongefamilie hatt "von Oldenburg" som etternavn. Ikke noe galt med tyskere, men det hadde jo vært fint å ha norsk kongefamilie igjen for første gang siden 1319 :hrm:

 

Kanskje du burde legge fram bevis for ditt eget genetiske opphav før du kommenterer andres?

Tenk om det finnes tydelige spor av tysker der?

Eller afrikaner og "det som verre er"?

 

Hvordan skal vi kunne ta noe av det du skriver seriøst dersom det viser seg at du egentlig ikke er norsk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hørt om dominante gener og recessive gener? Iblant kan det utløses et svakt gen selv om foreldrene har dominante gener. I andre tilfeller utløses det dominante gener selv om begge foreldre har svake gener.

 

For eksempel i Teorien er svart mer dominant enn hvit. Men noen ganger overfører begge foreldrene svake gener. Så barnet blir hvit istedenfor brun og svart. Her har du et eksempel. I teorien så skulle barnet vært svart, men det svarte genet ble ikke overført og barnet ble hvit. Se på video!

 

Teorien i faktabøker er ikke den allvitende sannhet. Alle faktaer må kritiseres og teorien må hele kritiseres.

Noe som blir aldri lært på skolen i Norge. I Norge er faktaen i bøker den ultimate sannhet.

 

Pugge fakta

repetere fakta

pugge fakta

repetere fakta

 

Ikke rart befolkningen i Norge er så dumme. 

Endret av Finland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...