Gå til innhold

Så mye koster Oculus Rift-brillene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må nok vente noen år før det blir en Rift. 700 EUR + frakt blir for dyrt.

 

Vent et par år, for så å kjøpe Rift v1. Det blir nok gøy. 

 

Om 2 år, så er det sikkert noe anna som er gøyere enn Rift, eller du har kommet til en annen fase i livet :p Ting skjer på 2 år, det vet jeg alt om :D

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det står at shipping, taxes and duties er inkludert i prisen på 753 euro på min ordrebekreftelse. Regner da med at dette gjelder norsk moms.

 

Totalen for å få den til postkassen min er 7250kr.

Jeg tipper den ville koste 4500-5000kr, så jeg ble litt overrasket men absolutt verdt det for min del :)

Lenke til kommentar

Det står at shipping, taxes and duties er inkludert i prisen på 753 euro på min ordrebekreftelse. Regner da med at dette gjelder norsk moms.

 

Totalen for å få den til postkassen min er 7250kr.

Jeg tipper den ville koste 4500-5000kr, så jeg ble litt overrasket men absolutt verdt det for min del :)

 

Er du sikker på at det er inkl. MVA? I min ordrebekreftelse står følgende:

 

"Items:

 

Oculus Rift (€ 699,00 ) x 1 = € 699,00

 

Taxes, Surcharges and Fees: Applicable shipping, taxes and duties will be added to and charged in your payment upon shipment of the unit.

 

Order Total: € 753,00"

 

Jeg tolker det slik at MVA, fortolling og frakt kommer på ved sending, og at det dermed ikke er inkludert i prisen på € 753.

Lenke til kommentar

 

Det står at shipping, taxes and duties er inkludert i prisen på 753 euro på min ordrebekreftelse. Regner da med at dette gjelder norsk moms.

 

Totalen for å få den til postkassen min er 7250kr.

Jeg tipper den ville koste 4500-5000kr, så jeg ble litt overrasket men absolutt verdt det for min del :)

Er du sikker på at det er inkl. MVA? I min ordrebekreftelse står følgende:

 

"Items:

 

Oculus Rift (€ 699,00 ) x 1 = € 699,00

 

Taxes, Surcharges and Fees: Applicable shipping, taxes and duties will be added to and charged in your payment upon shipment of the unit.

 

Order Total: € 753,00"

 

Jeg tolker det slik at MVA, fortolling og frakt kommer på ved sending, og at det dermed ikke er inkludert i prisen på € 753.

 

 

 

Palmer Luckey sa på twitter at prisen er forskjellig til europa pga moms :)

Og "Order total" er 753 så legges det nok ikke på noe ekstra :)

Men har sendt mail til Oculus for bekreftelse, sier ifra når jeg får svar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...