Gå til innhold

Hvem er admin på denne siden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

You're here forever. De sletter ikke profiler

Det burde vært et alternativt. Blir som å være i en Skype Gruppe for alltid. Noen ganger kan det være greit å slippe litt bort en stund. Synes det å lage en alternativ e-mail for å kvitte seg fra siden blir litt for mye.

Endret av Troy76
Lenke til kommentar

Det er jo ikke værre enn å ikke bruke siden her mer, trenger ikke lage alternative e-poster osv.

Men, man kan få deaktivert sin konto her så man ikke kan bruke den lengre om det er ett behov for det.

 

Ellers er det fint om du ikke skriver med fet skrift hele tiden, det beste er egentlig å bruke vanlig skrift, ikke rosa, ikke lilla, ikke festlige skrift-typer osv, det gjør det betydelig lettere å lese :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det burde vært et alternativt. Blir som å være i en Skype Gruppe for alltid. Noen ganger kan det være greit å slippe litt bort en stund. Synes det å lage en alternativ e-mail for å kvitte seg fra siden blir litt for mye.

 

Dette forumet er meir å rekne som wikipedia.

Du chatter chatter ikkje på diskusjon.no, du lager innlegg som blir arkivert i ein stor kunnskapsdatabase som andre kan søke opp løysningar i.

 

Dersom du har behov for å chatte uforpliktande utan at det blir lara ein logg så anbefalar eg å finne eit anna forum som åpnar for slike friheiter i sine brukarvilkår.

Lenke til kommentar

Tenker hvis jeg skulle bli lei og få en til å slette meg etterhvert.

 

Sier ikke det fordi jeg synes siden er teit eller noe. Men ligger mer i å debattere og diskutere en stund. Men så må jeg ut å få meg et liv etterhvert :p

 

Så jeg bare lurer?

 

 

Endre passordet ditt til en lang streng med tilfeldige karakterer som du aldri kan huske og logg så ut uten å lagre passordet noe sted. Det gjør akkurat samme nytten.

Endret av Zork
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei, 

 

Man kan ta kontakt for å få anonymisert kontoen sin. Det innebærer at vi fjerner visningsnavn, profilinformasjon, epost ol. fra konto og stenger den for videre bruk. Innleggene forblir. Vi er behjelpelige med å fjerne innlegg eller tråder som inneholder spesielt sensitiv informasjon eller person-identifiserende informasjon.

 

Man kan ta kontakt gjennom [email protected].

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet-NIoHlfL

Er det Personlig Medling(PM) du mener at du ikke får til å sende? Mulig du har deaktivert PM-er, men da skal du få spørsmål om å aktivere den når du går tilbake til innboksen.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...