Gå til innhold

System Shock 3 er annonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nesten så jeg håper dette ikke er sant. Ødelegge Systemshock 2 legacy'en med et halvhjertet forsøk er for meg uakseptabelt. Se hva som skjedde med Thief-serien :/

Aldri helt skjønt denna tankegangen. Ok, om spillet ikke helt lever opp til forventingene så har man jo fortsatt de gode minnene og opplevelsene fra forgjengerene innakt ? Men om det faktisk leverer...så får man jo en ny herlig opplevelse ;) Eller om er helt fanatisk kan man jo rett og slett la være å kjøpe det.

Endret av Mala
  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Det er nesten så jeg håper dette ikke er sant. Ødelegge Systemshock 2 legacy'en med et halvhjertet forsøk er for meg uakseptabelt. Se hva som skjedde med Thief-serien :/

Aldri helt skjønt denna tankegangen. Ok, om spillet ikke helt lever opp til forventingene så har man jo fortsatt de gode minnene og opplevelsene fra forgjengerene innakt ? Men om det faktisk leverer...så får man jo en ny herlig opplevelse ;) Eller om er helt fanatisk kan man jo rett og slett la være å kjøpe det.

"nesten" er ordet. ;D

Men når man elsker en sjanger / franchise så mye som man gjør så blir man automatisk redd for det i sin helhet. Hvis SS3 blir et elendig produkt, så er det mest sannsynlig spikern i kista.

f.eks. Thief, som mest sannsynlig er en død franchise p.g.a. hvordan det gikk med siste releasen.

Lenke til kommentar

Spikeren i kista? SS2 kom i 1999, altså for seksten år siden. De fleste hadde nok for lengst godtatt at kisten var begravet og glemt, spesielt siden de gikk videre med Bioshock-serien. At vi faktisk får et nytt spill er et mirakel i seg selv. I verste fall blir det elendig, fort glemt, og vi lever lykkelig med minnene om de to første. I beste fall vekker det opp serien igjen med friske øyne, og tar den til nye høyder. Ikke glem at det strengt tatt er veldig få spillserier som utvikles av de samme folkene i lengden. Selv Diablo 3 er laget av nye folk som ikke hadde noe særlig med de to første å gjøre. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spikeren i kista? SS2 kom i 1999, altså for seksten år siden. De fleste hadde nok for lengst godtatt at kisten var begravet og glemt, spesielt siden de gikk videre med Bioshock-serien. At vi faktisk får et nytt spill er et mirakel i seg selv. I verste fall blir det elendig, fort glemt, og vi lever lykkelig med minnene om de to første. I beste fall vekker det opp serien igjen med friske øyne, og tar den til nye høyder. Ikke glem at det strengt tatt er veldig få spillserier som utvikles av de samme folkene i lengden. Selv Diablo 3 er laget av nye folk som ikke hadde noe særlig med de to første å gjøre. :)

 

Jeg er helt enig. Bedre at det skjer noe enn at det forsvinner helt.

Jeg bare håper så inderlig de ikke lager noe drit ut av det kun for å dra kjappe penger ut av en episk franchise.

For min egen mentale helse så har jeg ikke noe annet valg en å reservere min entusiasme for SS3 :p

Lenke til kommentar

 

Det er nesten så jeg håper dette ikke er sant. Ødelegge Systemshock 2 legacy'en med et halvhjertet forsøk er for meg uakseptabelt. Se hva som skjedde med Thief-serien :/

Aldri helt skjønt denna tankegangen. Ok, om spillet ikke helt lever opp til forventingene så har man jo fortsatt de gode minnene og opplevelsene fra forgjengerene innakt ? Men om det faktisk leverer...så får man jo en ny herlig opplevelse ;) Eller om er helt fanatisk kan man jo rett og slett la være å kjøpe det.

Vel.......folk er forskjellige. Let it go bro, ikke vits i å starte en krangel

Lenke til kommentar

Var gigantisk fan av SS2, men Deus Ex overtok stafettpinnen som ådnelig oppfølger. Skal SS3 lissom gå i strupen på Deus Ex: Mankind Divided? LOL. Høres mer ut som et forsøk på å hanke inn noen ekstra kroner på å bruke en klassisk tittel.

 

Nå er det vel ikke målet at dem skal gå i strupen på Deus EX, mer enn nok plass til dem begge.

 

Men jeg er skeptisk, tror lite dem kan innfri de forventningene folk kommer til å ha til spillet.

 

SS2 hadde tre klasser med svært ulik spillestill. Det bør ikke bli noe mindre variasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...