Gå til innhold

Tidenes livealbum?


Suppelars2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helloween - I Want Out Live

Bedre kjent som "Live in the U.K." her i europa.

 

Også en av mine favotitter, Kiske er helt enorm på den, spesielt på Future World, deres andre viser hvor mye Deris suger på konsert.

 

Ellers hadde Dream Theaters "Once in a Live Time" vært den beste, men James LaBrie suger også live.

 

Men min absolutte favotitt må være Iced Earth's "Alive in Athens" 3-disk versjon. Bandet høres så utrolig mye bedre ut, og er slik ett ekte metal band skal være, best live, akuratt som Maiden. Denne platen er så bra, at jeg ikke lenger greier å høre på studio versjonen av Dark Saga, fordi live versjonen er så utrolig mye mer livlig. Og Matt Barlow viser at han var metallens ubestritte beste vokalist til han ga seg (bare hør Dante's Inferno)

 

Ellers så er AC/DC - Live fra 92 meget bra, selv om DVD versjonen mangler en av de beste låtene (gidder ikke finne frem hvem det var.)

 

Metallicas: Live in Mexico er også meget bra, synd det ikke er med fra "Justice" plata.

 

 

 

Får å legge til en liten ting, når det kommer til konserter så er det ingenting som slår metall, det er ikke mye annet som virkelig er skapt for å spilles live, ikke slike tåpelige britney spears og andre boyband typer. Dro med en kompis på forrige Maiden konsert i Oslo, og det eneste han hadde hørt live før var Bjørn RosenEttellerannet, han var lamslått etter på.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar
Får å legge til en liten ting, når det kommer til konserter så er det ingenting som slår metall, det er ikke mye annet som virkelig er skapt for å spilles live, ikke slike tåpelige britney spears og andre boyband typer.

Teit påstand. Jeg skal på Josh Groban konsert her i Bergen før jul, og det er perfekt musikk å høre live. Det er så vakkert, stemmen er så penetrerende, det er rett og slett en opplevelse.

 

For ikke å snakke om mange andre typer rock (Zeppelin, AC/DC, The Who (the loudest band in the world) som er perfekt på konsert.

 

Tr00.

Lenke til kommentar
Får å legge til en liten ting, når det kommer til konserter så er det ingenting som slår metall, det er ikke mye annet som virkelig er skapt for å spilles live, ikke slike tåpelige britney spears og andre boyband typer.

Teit påstand. Jeg skal på Josh Groban konsert her i Bergen før jul, og det er perfekt musikk å høre live. Det er så vakkert, stemmen er så penetrerende, det er rett og slett en opplevelse.

 

For ikke å snakke om mange andre typer rock (Zeppelin, AC/DC, The Who (the loudest band in the world) som er perfekt på konsert.

 

Tr00.

AC/DC og andre typer rock er også meget bra, men det tåpeligste jeg ser er techno og dance og dette live.

Lenke til kommentar
Men min absolutte favotitt må være Iced Earth's "Alive in Athens" 3-disk versjon. Bandet høres så utrolig mye bedre ut, og er slik ett ekte metal band skal være, best live, akuratt som Maiden. Denne platen er så bra, at jeg ikke lenger greier å høre på studio versjonen av Dark Saga, fordi live versjonen er så utrolig mye mer livlig. Og Matt Barlow viser at han var metallens ubestritte beste vokalist til han ga seg (bare hør Dante's Inferno)

 

 

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Iron Maiden - Rock In Rio

Iron Maiden - Live After Death

Iron Maiden - Live At Donnington

Rammstein - Live Aus Berlin

Guns N' Roses - Live Era

Kiss - Alive II

Kiss - Alive III

 

:cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...