Gå til innhold

[Løst] Eksternt skrivebord - hindre annen bruker å bli frakoblet?


Anzure

Anbefalte innlegg

Hei!


 


Jeg lurer på om det er mulig å det er mulig logge på eksternt skrivebord på en bruker uten å koble fra en annen bruker. Følgende kommer opp når jeg prøver å koble til eksternt skrivebord når en annen bruker er pålogget: https://gyazo.com/7f76c3b3a0d8746abff9e5cd3849e698


Noen er altså fysisk pålogget på en annen bruker når jeg forsøker å koble til Administrator-kontoen via eksternt skrivebord, er det en måte hindre brukeren å bli frakoblet? Håper jeg forklarte det godt nok.


Endret av waremanu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Mer at dette gjelder Windows Server - Det er jo litt av poenget med server at den skal kunne håndtere flere brukere. - Det er ikke mulig i Klient-OSet.

Lenke til kommentar

Tror den støtter Windows 8.1, men hvorfor oppgraderer du heller ikke til Windows 10? Støtte for Windows 8.1 (med KB3000850?) ble lagt til i v1.5.

Endret av waremanu
Lenke til kommentar

 

Tror den støtter Windows 8.1, men hvorfor oppgraderer du heller ikke til Windows 10? Støtte for Windows 8.1 (med KB3000850?) ble lagt til i v1.5.[/size]
Jeg jobber innenfor IT og har /er borti alt mulig av typer og versjoner av både server OS og desktop OS inkl Windows 10

Win 8.1 er mainstream desktop os i næringslivet sammen med Windows 7 x64.

Bytte ut system dll filer er ikke særlig interessant for min del men det andre alternativet med wrapper kan komme til nytte.

Den må støtte brukt versjon av termsrv.dll versjon i underliggende os for å hooke seg til rett sesong data/funksjon slik jeg forstår det.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...