Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenner "stygge" mennesker på hverandre?


Anbefalte innlegg

Regner med at alle egentlig ønsker å få det beste. Uansett hvor stygg eller pen man er. Men de som er mindre pene fokuserer kanskje mer på personlighet enn utseende?

 

Selv er jeg overbevist om at 99% av de som er mindre pene (stygge) kan bli kjempe pene ved hjelp av en kombinasjon av trening, sminke eller enkle inngrep. Nå i 2015 er det så ufattelig mange muligheter for å endre og manipulere utseende. Skjønnhetsindustrien er ikke lenger bare for rike eller kvinner.

Endret av Hannah00
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner såpass mange personer at jeg vil påstå at i det hele så er det en god variasjon av det meste.

 

Det finnes :

 

*Pen og Normal 

*Pen og Pen

*Pen og stygg.

*Normal og Normal.

*Normal og Stygg

*Stygg og stygg

 

Og så er det noen som påstår at smaken er som baken ;-) , det noen finner atraktivt hos et menneske er noe som en annen person ikke finner som atraktivt , eksempelvis kan en person tenne på inteligens , en annen person på karisma , en annen person på en kombinasjon av fysisk ytre og indre osv osv. 

Det er et såpass stort mangfold av interesser at å påstå at stygge mennesker ender opp med stygge mennesker er det samme som å påstå at jorden er flat.

Vi mennesker har faktisk lært at variasjon er tingen for artens overlevelse og dermed tenner vi faktisk på forskjellige ting, selv om visse ting er mote! Store pupper er vist en av gjengangerene av en eller annen grunn ( trolig pga melkeproduksjon mer enn noe annet og instinkt ).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Like barn leker best heter det.

I følge vanlig oppfatning kan man ikke velge hvem man blir forelsket i, men likevel blir det til (i et klasseløst samfunn) at femmerne ender opp med femmere og tierne med tiere. (så lenge det ikke er vesentlige økonomiske forskjeller som bidrar til å heve en av partene et par eller flere hakk).

 

Man velger altså fra et utvalg der man har størst sjanse til å komme i mål.

Lenke til kommentar

Jeg har nå den holdningen at alle er pene på sin måte. Men ja det betyr ikke at jeg velger alt. Det er bare enkelte mennesker jeg ikke rører med pinner engang.

 

Men disse pinne rørerne er som oftest ikke stygge utsene messig men heller personlighetsmessig. Men jeg kan enkelt se at begge blir plukket opp. Men statestistisk sett så er det nå mange menn. Trur det var så høyt som 1/5 som ikke får barn. Dette har sammenheng med utdanningen å gjøre. Det er noe som 1/10 av kvinner som ikke får barn.

 

Så jeg vil si på mange måter at stygge/utdannings løse ikke engang har så mye sjangs. Har flere venner i 25-års alderen som aldri har hatt seg. Og de er stygge på vær sin måte. Noen ufølsomme, andre utsende og tredje lite utviklet tankegang. Men det er bare en det er utsende som kommer på spill. Men det er fordi han mangler nok den tankegangen også? Uansett han ser ikke ut og tar ikke vare på egen kropp. Hadde han blitt mer selvsikker og trent litt mer tankegang enn kebab og world of Warcraft så hadde hatt fort fått kjæreste og kanskje ekte venner...

 

Men det er vel noen som må være der og utøve den sosiale kontrollen på han først!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...