Leaf Skrevet 29. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Endelig igang! Første forsøk blir med Newcastle. Hadde ikke hjerte til å gi Klopp sparken med en gang Endret 29. oktober 2015 av Leaf Lenke til kommentar
sp3c Skrevet 29. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2015 (endret) I gang her også, valget falt på Arsenal og beholdt Wenger som staff Liker foreløpig ikke den nye layouten så blir vel fort et skin på meg etterhvert. Et annet spm, inne på speiderrapporten viser nesten samtlige spillere bare som "Potential to be premier divison midfielder", tidligere ga de litt mer info som good/leading/star/world class - er det likt hos dere også? Eksempel: Btw: Hvordan får jeg satt bildet direkte inn i posten og ikke bare miniatyr med link? Endret 29. oktober 2015 av sp3c Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2015 Beholdt Wenger som staff? Hvordan fikk du til det? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2015 Director of Football Lenke til kommentar
sp3c Skrevet 29. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2015 Stemmer, fikk spørsmål om dette under det første møtet Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 Hvordan får man spilt nå? Bare å forhåndsbestille spillet? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 Ja, enten på Steam eller hos en tredje-part som selger med beta-tilgang. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 Stemmer, hvor har dere kjøpt det? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 Stemmer, hvor har dere kjøpt det? Sjekk forrige side i traaden her. Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Er det slik som tidligere at betaversjonen kun spilles frem til januarvinduet? Endret 28. april 2016 av Clöben Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 Er demo du kan spela begrenset periode, på beta kan du spela så lenge du vill Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 Hva er greia med TV-avtalen i Norge i FM16? Ser det ikke er noen spesifikke kamper som er markert som TV-kamper? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 I OBOS-ligaen så får jeg tv-kamper innimellom. Har vell hatt 8 denne sesongen som snart er ferdig. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 Opp med Brann i første sesong. Avsluttet på 3 plass, og greide kvalifiseringen. De fleste profilene stakk midtveis i sesongen, så det gjorde jobben ennå litt hardere. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 Opp med Brann i første sesong. Avsluttet på 3 plass, og greide kvalifiseringen. De fleste profilene stakk midtveis i sesongen, så det gjorde jobben ennå litt hardere. Jeg spiller siste kampen i Obos-ligaen nå. Vinner kampen, og dermed ligaen. Hele sesongen har vært fylt med spillere som syter og klager, og bare vil vekk! Demidov, Barmen, Skaanes, Husklepp, Hanstveit og Karadas forsvant. Ikke fikk jeg noe særlig med penger for de heller. Haugen, Leciejewski og Kristiansen har og vært misfornøyd, men de har jeg klart å beholde, for nå. Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Karadas gikk gratis til hødd på min save, så rykket brann opp Har personlig kjør Lyn opp i førstedivisjon, lå likt med Mjølner i siste kamp og fikk et tidlig rødt, noe som ville vært katastrofalt i og med at jeg hadde brukt alle pengene i kassa og mere til for å komme meg til obosligaen, men Skeid greide på mirakuløst vis å slå de og jeg holdt nullen og greide å ta ett poeng. Fantastisk spennende kamp. Endret 30. oktober 2015 av Predicted Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 31. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Kan noen forklare meg hensikten med Create-a-club? Endret 28. april 2016 av Clöben Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2015 Hva tror du? Du lager din egen klubb, som tar over for en annen klubb i et ligasystem. Du kan velge å legge inn egen logo, endre drakter, fjerne spillere (fra det laget du overtar for) osv. Ikke rotet så veldig mye rundt med det enda, for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 31. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Valg av klubb faller på Leeds. Har ikke hjerte til å bivåne lidelsene til klubben lenger, og det er min oppgave å gjenreise den en gang så stolte fotballklubben. Endret 28. april 2016 av Clöben Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2015 Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal starte med 1) klubb langt nede i divisjonene (League 2), 2) gammel storhet (Leeds,Forest) eller 3) bare starte uten jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå