Gå til innhold

FM16 - Generell diskusjon for Football Manager 2016


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt, og kjøpt HVER ENESTE utgave av FM siden en demo som kom ut i 91/92 hvor man kunne spille en norsk klubb i en halv sesong. Men i år, er første gang jeg vurderer å droppe kjøp. Det kan være at jeg begynner å få "kvota mi" med FM-spilling, men mest av alt er at det er absolutt ingenting av nye funskjoner jeg har lest om til FM 16 som frister meg i det hele tatt, snarere tvert imot. Bestemme dress og utseende på manageren din? Create-a-club’ mode? Enda mer mas med pressen? (JIPPI!) Samt at all erfaring tilsier at det tar to-tre måneder før man har en kampmotor til å stole på. Så da kan man vel egentlig holde seg til FM15 med oppdaterte spillerbaser, som jeg synes fungerer ganske så greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke spilt FM på mange år, og har litt lyst til å kjøpe 16.
Men vet ikke helt om jeg tør.
Har for mange ting jeg skulle gjort rundt i heimen, legger meg allerede for seint på kveldene og har en liten gutt på 3 år som fortjener en far som ikke halvsover hele helga fordi han spilte dataspill til 4 om morran.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt FM på mange år, og har litt lyst til å kjøpe 16.

Men vet ikke helt om jeg tør.

Har for mange ting jeg skulle gjort rundt i heimen, legger meg allerede for seint på kveldene og har en liten gutt på 3 år som fortjener en far som ikke halvsover hele helga fordi han spilte dataspill til 4 om morran.

 

 

Det er FM, han vil forstå når han blir eldre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har spilt, og kjøpt HVER ENESTE utgave av FM siden en demo som kom ut i 91/92 hvor man kunne spille en norsk klubb i en halv sesong. Men i år, er første gang jeg vurderer å droppe kjøp. Det kan være at jeg begynner å få "kvota mi" med FM-spilling, men mest av alt er at det er absolutt ingenting av nye funskjoner jeg har lest om til FM 16 som frister meg i det hele tatt, snarere tvert imot. Bestemme dress og utseende på manageren din? Create-a-club’ mode? Enda mer mas med pressen? (JIPPI!) Samt at all erfaring tilsier at det tar to-tre måneder før man har en kampmotor til å stole på. Så da kan man vel egentlig holde seg til FM15 med oppdaterte spillerbaser, som jeg synes fungerer ganske så greit.

 

FM15 virket fryktelig på meg. FM11 med oppdaterte spillerdatabase hadde vært topp.

Lenke til kommentar

Mine siste FM:

FM 2012: 795 tima

FM 2013: 1338 tima

FM 2014: 1127 tima

FM 2015: 826 tima

 

Så med andre ord, eg kommer nok til og skaffa FM 16...Men må og sei att timane på fm lyge jo eindel då, ettersom speler i vindu modus så derfor skrur ikkje alltid av spele, så er mången av dei timane som ikkje er speling...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...