Gå til innhold

Kamptråd - Norge vs Malta (EM-kvalik)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omar er visstnok ikke alvorlig skadet.

 

Edit: "Også Stefan Johansen sliter med en skade. Midtbanespilleren spilte ikke Celtics kamp mot Hamilton søndag, men landskampene skal ikke være i fare."

 

Edit 2: King er vel også skadefri for tiden.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Heldigvis mange midtbanefolk å velge mellom nå. Men hvem er mest aktuell som høyre kant utenom Helland?

Ødegaard.

 

Helland er nok klar, men er mer aktuell som innbytter. Tror Ødegaard starter. Drømmen er Johansen i 10ern med Selnæs og Tettey i de to dype. Vi har problemer på venstrekanten, der KAN til nød King spille, men jeg vil ha ham på topp (hvem som helst bare ikke Søderlund). Blir spennende å se Høgmos ellever. Linnes er vel ganske bankers høyreback, vi får se om Aleesami blir å finne på venstrebacken.

Lenke til kommentar

 

Heldigvis mange midtbanefolk å velge mellom nå. Men hvem er mest aktuell som høyre kant utenom Helland?

Ødegaard.

 

Helland er nok klar, men er mer aktuell som innbytter. Tror Ødegaard starter. Drømmen er Johansen i 10ern med Selnæs og Tettey i de to dype. Vi har problemer på venstrekanten, der KAN til nød King spille, men jeg vil ha ham på topp (hvem som helst bare ikke Søderlund). Blir spennende å se Høgmos ellever. Linnes er vel ganske bankers høyreback, vi får se om Aleesami blir å finne på venstrebacken.

 

 

Da må vel det forstås ithen, at Omar er skadet for mye likevel?. :(

Lenke til kommentar

 

Heldigvis mange midtbanefolk å velge mellom nå. Men hvem er mest aktuell som høyre kant utenom Helland?

Ødegaard.

 

Helland er nok klar, men er mer aktuell som innbytter. Tror Ødegaard starter. Drømmen er Johansen i 10ern med Selnæs og Tettey i de to dype. Vi har problemer på venstrekanten, der KAN til nød King spille, men jeg vil ha ham på topp (hvem som helst bare ikke Søderlund). Blir spennende å se Høgmos ellever. Linnes er vel ganske bankers høyreback, vi får se om Aleesami blir å finne på venstrebacken.

 

Henriksen bør være selskreven i 10er rolleren. Goller mål etter mål i Nederland for tiden. 

Lenke til kommentar

Det står mellom Johansen som har vært Norges beste i Gud-vet-hvor-mange landskamper på rad OG god for Celtic, og en som spiller ganske dårlig på landslaget, men bra på klubbnivå. For meg er valget enkelt. Henriksen kan evt. komme inn etter 60-70.

 

 

 

Da må vel det forstås ithen, at Omar er skadet for mye likevel?. :(

 

My bad! Hadde ikke fått med meg at Omar er klar. Da er det selvsagt han som spiller med Linnes på venstre :)

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...