Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må returnere den jeg har nå uansett, lyden fra kameraet bekymrer meg, kommer en svak "tikke" lyd når jeg filmer, så tipper at den "hule" lyden som kommer når jeg tapper på øverste halvdel er en litt for løs autofokusmotor... Får en veldig god pris av telenor gjennom jobben, får se hva de skal ha for telefonene senere (de sa de skulle legge den ut idag). 

 

Er prisen til Telenor elendig, så returnere jeg til Dustin, og plukker opp fra Google.

 

EDIT: Angrerett benyttet, sender denne nydelige telefonen tilbake senere idag :(

 

Vil det være noen problemer med "ødelagt" forpakning? Esken ble litt opprevet da jeg fjernet pappomslaget. Har fortsatt ikke bestemt meg for hvilken telefon jeg skal beholde, men uansett hadde jeg foretrukket å kjøpt den hos Google Store.

Kan forøvrig si at jeg ikke har en "hul" eller "tikke" lyd i fra kamerat, selv om jeg tapper i hjørnet. Hodetelefonutgangen, derimot, er litt i det løseste laget. Pluggene sitter ikke så utrolig godt fast. 

Endret av bruvs
Lenke til kommentar

 

Må returnere den jeg har nå uansett, lyden fra kameraet bekymrer meg, kommer en svak "tikke" lyd når jeg filmer, så tipper at den "hule" lyden som kommer når jeg tapper på øverste halvdel er en litt for løs autofokusmotor... Får en veldig god pris av telenor gjennom jobben, får se hva de skal ha for telefonene senere (de sa de skulle legge den ut idag). 

 

Er prisen til Telenor elendig, så returnere jeg til Dustin, og plukker opp fra Google.

 

EDIT: Angrerett benyttet, sender denne nydelige telefonen tilbake senere idag :(

 

Vil det være noen problemer med "ødelagt" forpakning? Esken ble litt opprevet da jeg fjernet pappomslaget. Har fortsatt ikke bestemt meg for hvilken telefon jeg skal beholde, men uansett hadde jeg foretrukket å kjøpt den hos Google Store.

Kan forøvrig si at jeg ikke har en "hul" eller "tikke" lyd i fra kamerat, selv om jeg tapper i hjørnet. Hodetelefonutgangen, derimot, er litt i det løseste laget. Pluggene sitter ikke så utrolig godt fast. 

 

 

Skulle ikke være noe problem det, da det er eneste måten og åpne forpakningen på - den er jo limt fast i enden av "omslaget".

 

Damen fra Dustin sa "ja, men du har jo rett til og prøve produktet, så det er ingen farge"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ordren er allerede "processing", tyder på at den blir sendt i dag. Herlig! :)

 

Sweet! Si ifra hvor de sender fra da! Eller om de har noe antatt leveringstid :)

Såvidt jeg vet, er det 3 lager som dekker Nord-Europa. Amsterdam (eller, ca 2t ifra Amster), Sverige (uddevalla, mener jeg å huske?) og Dublin! :)

Lenke til kommentar

Nettop fått svar fra CDON live chat: 64GB Grafitt til 5790 kr skulle komme inn denne uken. Årsak til forsinkelse er forsinkelse fra leverandør. Det er altså forventet at 64GB er inne i løpet av uken.

 

Har allerede lagt inn en bestilling på 32GB hos Google, så får se om jeg returnerer den om 64GB dukker opp.

Endret av AndrèFronDrei
Lenke til kommentar

Nettop fått svar fra CDON live chat: 64GB Grafitt til 5790 kr skulle komme inn denne uken. Årsak til forsinkelse er forsinkelse fra leverandør. Det er altså forventet at 64GB er inne i løpet av uken.

 

Har allerede lagt inn en bestilling på 32GB hos Google, så får se om jeg returnerer den om 64GB dukker opp.

 

Jeg har også vært i kontakt med chatten flere ganger. Fått forskjellige svar. Har fått 23/11, denne uken og at de ikke vet

Lenke til kommentar

 

Nettop fått svar fra CDON live chat: 64GB Grafitt til 5790 kr skulle komme inn denne uken. Årsak til forsinkelse er forsinkelse fra leverandør. Det er altså forventet at 64GB er inne i løpet av uken.

 

Har allerede lagt inn en bestilling på 32GB hos Google, så får se om jeg returnerer den om 64GB dukker opp.

 

Jeg har også vært i kontakt med chatten flere ganger. Fått forskjellige svar. Har fått 23/11, denne uken og at de ikke vet

 

Verdt å merke seg at Grafitt står som "Kommer snart" på Google Store. Kan jo bety at den fra CDON drøyer enda lenger hvis det er noen form for sammenheng...

Lenke til kommentar

Hadde en 64 GB i handlekurven, brukte bare litt tid på å finne ut hvilket tilbehør jeg skulle bestille med. Så ble den utsolgt og fjerna fra handlekurven gitt. Da kan det være det samme for nå. Så trege de har vært med å lansere den her tar det vel brått tid før ting blir listet som lagervare igjen også tenker jeg. Virker som det var et ganske lite parti tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt fra Google! 32GB Alu :)

 

Kan ikke tenke meg noe annet enn at angreretten går igjennom hos Dustin, den var 100% plettfri, brukt til 4-5 samtaler og noen sms, ligget i ro hele helgen, og ikke en gang lastet inn appene jeg trenger :p

Google sa forresten, at hvis det skulle vøre noe feil, så sender de ut ny med en gang, og at de hadde et eget lager for "replacements" sånn at det ikke skulle ta tid. I tilleg, kunne du "nyte" nexusen helt til bytteenheten kom, så leverte du inn den gamle når du hentet den nye :)

Endret av Buckzie
Lenke til kommentar

Hadde en 64 GB i handlekurven, brukte bare litt tid på å finne ut hvilket tilbehør jeg skulle bestille med. Så ble den utsolgt og fjerna fra handlekurven gitt. Da kan det være det samme for nå. Så trege de har vært med å lansere den her tar det vel brått tid før ting blir listet som lagervare igjen også tenker jeg. Virker som det var et ganske lite parti tilgjengelig.

 

Hos meg er det alu på lager i 64gb, står ikke noe om at den ikke er tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Hadde en 64 GB i handlekurven, brukte bare litt tid på å finne ut hvilket tilbehør jeg skulle bestille med. Så ble den utsolgt og fjerna fra handlekurven gitt. Da kan det være det samme for nå. Så trege de har vært med å lansere den her tar det vel brått tid før ting blir listet som lagervare igjen også tenker jeg. Virker som det var et ganske lite parti tilgjengelig.

In stock nå, løp og kjøp.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...