Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg har tenkt å bruke angrerett hos dustin. Sendte de mail og fikk returnr. Må dog betale returfrakt  :tease:

Sendte mail i går, og jeg fikk en forhåndsbetalt returetikket som svar :)

 

 

Hehe, de er ikke pliktig til å sende de ut, men jeg fikk og igår, sendte avgårde telefonen med en gang!!

Kult at de gidder i ny og ne, kjedlig for de som ikke fikk x)

Endret av Buckzie
Lenke til kommentar

 

 

 

1 time til pause, dra å hente min på posten.

 

Touchwiz never again!

Hvor har du bestilt fra?

 

Dustin, bestilte fredag etter 15:30 så tok en dag ekstra. Men men

 

32 GB da eller? Beholder du den, eller tenker du å returnere og kjøpe via Google Store? :)

 

 

Så sant den er 100% feilfri beholder jeg. Gidder ikke styret med å returnere og bestille på nytt for å spare 200kr. 32GB har jeg hatt på mine siste 3  telefoner og  aldri vært i nærheten av å bruke det opp. 

Lenke til kommentar

Jeg hadde inne bestilling av en 128 gb Nexus 6P fra Dustinhome som oppga forventet ankomst på lager i dag 24.11 men ikke hørt noe fra dem så langt og ser den nå har status som "Bestillingsvare". Ikke at det haster for min del, bare bestilte den på gøy for å teste om det er en grei mobil til å erstatte iPhone 6S Plus'en og/eller Samsung S6'en.

 

Har sett mange tester på Youtube nå og lest en del om den og den har mange gode egenskaper for min bruk så kanskje det blir en verdig hovedmobil. 

Lenke til kommentar

Nå som flere og flere her får telefonen så er det egentlig fint om man også skriver info om bygge nr osv. Da kan man se om det er noen som har yellow tint osv og om det er relatert til tid den er bygd og slikt. 

Jeg synes min virker veldig fin, men er selvsagt mer yellow tint enn ips skjermen på min forrige mobil. Kan egentlig ikke sammenlignes. Vi alle kan kanskje sette det i signaturen eller noe.

 

Min er:

Build/delversjonsnummer: MDB08L

Kernel /kjerneversjon: 3.10.73-gcf36678

Thu Oct 8 05:46

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå som flere og flere her får telefonen så er det egentlig fint om man også skriver info om bygge nr osv. Da kan man se om det er noen som har yellow tint osv og om det er relatert til tid den er bygd og slikt. 

Jeg synes min virker veldig fin, men er selvsagt mer yellow tint enn ips skjermen på min forrige mobil. Kan egentlig ikke sammenlignes. Vi alle kan kanskje sette det i signaturen eller noe.

 

Min er:

Build/delversjonsnummer: MDB08L

Kernel /kjerneversjon: 3.10.73-gcf36678

Thu Oct 8 05:46

God ide! Hvis du skrur av telefonen og booter med volum ned + power, deretter velger barcodes- så kan du se når den ble bygd ferdig på fabrikken! Min med kamerafeil ble bygd 051115

Lenke til kommentar

Snakket nå med en veldig hyggelig norsk google-representant som het Andrea (fant ut av at de sitter i Barcelona, artig) - hun kunne informere meg om at min (og de fleste andre ordre som ble lagt inn igår formiddag) har blitt sendt, men at det var litt krøll med å få sporingsnummer opp på skjermen - det burde dukke opp ila dagen, og om det ikke var noe der innen imorgen formiddag, så måtte vi bare ringe og få problemet "eskalert". 

 

De sa at det mest antagelig kom til å bli slik at i fremtiden, så sender de ikke ut sporingsnummer før det er aktivt :)

 

Soon people, soon!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...