Gå til innhold

Kamptråd - Southampton vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her tror jeg vi vinner. Et lag som liker å spille litt må åpne rom bak for oss, og så lenge Mata har en bedre kamp enn den elendige kampen mot PSV på onsdag tror jeg det skal gå greit. Eller bare droppe han da kanskje.

Skrevet

Håper på:

De Gea

Darmian - Smalling - Rojo - Blind

Schneiderlin - Carrick 

Young - Rooney - Memphis

Martial

Skrevet (endret)

Utrolig trist med Shaw... Lå ann til å bli årets spiller i United. En spiller som våger å gjør det jeg har savnet i United siden Fergie, å sette fart og ta initiativ. I tillegg lykkes han veldig ofte.. Veldig trist, men er sikker på han kommer sterkere tilbake!

Endret av Radamel97
Skrevet

Har lyst til at disse starter:

DDG

Darmian-Smalling-Rojo-Blind

Carrick-Schweinsteiger

Mata-Herrera-Depay

Martial

Men tipper at Rooney starter som 10er. Så veldig mye potensial i 11ern mot PSV.

Skrevet (endret)

Jeg ville faktisk heller satt Herrera/Young på høyre kant og Rooney bak Martial. Mata på benk. Håper Pereira kan få en mulighet her til å vise seg. Mye potensiale i den gutten! Liker Mata for all del, men han har irriterende balltap som fort kan straffe seg her.

Endret av VaporHead
Skrevet (endret)

CPVMAF3WwAA3-RW.png

Matchday Poster vs Southampton. Håper dette betyr at Martial starter..! (Selv om det vel ikke er noen link mellom designerne til United og LvG :p). Ønsker at både Rooney, Martial og Herrera starter, men vet ikke helt om det er plass til de alle samtidig, så håper på noe ala dette: (Så kan Rooney eller Martial byttes mot Herrera, og Young/Memphis mot Mata, alt ettersom hvordan de presterer).

Martial

Memphis - Rooney - Young

Bastian/Morgan - Carrick

Blind - Rojo - Smalling - Darmian

DDG

Endret av blured
Skrevet

Men er Rojo noe særlig mer/bedre offensivt enn Blind? Forøvrig herlig lag, selv om jeg gjerne skulle sett Mata benket. Men å bruke Young på høyre ving er vel ikke noe særlig bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...