Gå til innhold

Sikre deg Red Alert 2 og utvidelsespakken helt gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nedlasting fungerte nå fint her. Håper bare det finnes en fiks for widescreen på det spillet. Kjedelig å spille med 4:3 på en liten 13,3" laptop.

 

attachicon.gifUten navn.jpg

 

Har man noen muligheter til å velge hvilken harddiskbokstav de store spillene skal ligge på? Eller er det tradisjonell C:

 

Visst du har Origin installert så kan du velge selv på hvilken HDD spillet skal installeres på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg har bare Steam powered, men har avinnstallert det, da jeg oppgraderte til Windows 10.

 

Går det an å ha Steam + Origin i ekstatisk sameksistens?

0 stress, du kan til og med legge inn battle.net og uplay på samme disk sammen med steam og origin :)

Lenke til kommentar

Fikk bare svart skjerm når jeg startet spillet, men fant en kjapp fiks :)

 

Once Command & Conquer: Red Alert 2 is installed, running it in high resolution is incredibly easy. Navigate to the game's install directory and open up RA2.ini. In the file, simply set the video ScreenWidth and ScreenHeight attributes to the resolution of your display.

Endret av TheKims
Lenke til kommentar

Står på origin nå:

Wow, you guys are loving Command & Conquer Red Alert™ 2 and Yuri’s Revenge™On the House! the demand is so high that we need some time to cool down our servers. Command & Conquer Red Alert™ 2 and Yuri’s Revenge™ will return to on the house very shortly.

 

Thanks for being patient!

 

 

 

Det var dagens!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Står på origin nå:

Wow, you guys are loving Command & Conquer Red Alert™ 2 and Yuri’s Revenge™On the House! the demand is so high that we need some time to cool down our servers. Command & Conquer Red Alert™ 2 and Yuri’s Revenge™ will return to on the house very shortly.

 

Thanks for being patient!

 

 

 

Det var dagens!

 

image.jpg

Lenke til kommentar

Fikk bare svart skjerm når jeg startet spillet, men fant en kjapp fiks :)

 

Once Command & Conquer: Red Alert 2 is installed, running it in high resolution is incredibly easy. Navigate to the game's install directory and open up RA2.ini. In the file, simply set the video ScreenWidth and ScreenHeight attributes to the resolution of your display.

 

Ok, men når .ini-filen kun har følgende linjer da, hvordan får jeg plottet riktig streng inn, når jeg ikke har noe mer å lene meg til?

 

 

[intro]

Play=no
 
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...