Gå til innhold

Nye PlayStation 4-kontrollere er på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Microsoft lager en Elite kontroller, som er fantastisk (men svindyr), Playstation klasker på litt maling..

 

Dette er noe Sony og Microsoft har gjort i årevis. Synes det er flott med valgmuligheter jeg.

 

Synes det er flott med valgmuligheter i hardware. Fargene blåser jeg i, skal det først være noe annet enn originalt så gjerne de som er spill-brandet.. Forza Xbox One f.eks <3

 

Syns ds4 er knall. Har enda ikkje sett eller opplevd slitasje på gummien eller trege knapper osv. Men kan man ikkje behandle ting på ein god måte blir alt ødelagt...

Da er du heldig, veldig veldig mange klager på gummien på thumbsticks på DS4, tviler på at alle har voldtatt utstyret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er flott med valgmuligheter i hardware. Fargene blåser jeg i, skal det først være noe annet enn originalt så gjerne de som er spill-brandet.. Forza Xbox One f.eks <3

 

Forza Xbox One? En annen farge/mønster på konsoll og håndkontroll pluss den flaueste oppstartslyden jeg noensinne har hørt på en konsoll. Næh, takke meg til min hvite Xbox One.

 

Men igjen, der har du valgmulighetene, kjøp deg det som får dine estetiske sanser til å krible av kåthet. 

Lenke til kommentar

Syns ds4 er knall. Har enda ikkje sett eller opplevd slitasje på gummien eller trege knapper osv. Men kan man ikkje behandle ting på ein god måte blir alt ødelagt...

Elsker når folk drar det kortet der..selvsagt finnes de som er hardhendte. Men så er det også oss som vekselvis har hatt to kontrollere tilgjengelig, med ca jevnt fordelt antall timer på hver som opplever samme dritten med begge kontrollene..

 

Er ikke til å stikke under en stol at DS4 har vært under par rent kvalitetsmessig om man bare kikker litt rundt på nettet.

 

Forza boksen ser forøvrig helt grusom ut ja, og lydene er til å stikke blyanter i ørene av. Men hver vår smak altså :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Syns ds4 er knall. Har enda ikkje sett eller opplevd slitasje på gummien eller trege knapper osv. Men kan man ikkje behandle ting på ein god måte blir alt ødelagt...

Eneste jeg sliter med er at jeg holder for hardt inne R2 knappen når jeg "prøver" å prestere i Rocket League. 

Og ja, gummien på den ene stikka har delvis falt av. 

 

Ellers er mine i tipp topp form. 

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

<snip>

 

Syns ds4 er knall. Har enda ikkje sett eller opplevd slitasje på gummien eller trege knapper osv. Men kan man ikkje behandle ting på ein god måte blir alt ødelagt...

Da er du heldig, veldig veldig mange klager på gummien på thumbsticks på DS4, tviler på at alle har voldtatt utstyret.

 

 

Det har aldri falt meg inn at man kan bruke utstyret til seksuell opphisselse. Om en var dame, så kanskje..  :wee:

Lenke til kommentar

 

Syns ds4 er knall. Har enda ikkje sett eller opplevd slitasje på gummien eller trege knapper osv. Men kan man ikkje behandle ting på ein god måte blir alt ødelagt...

Elsker når folk drar det kortet der..selvsagt finnes de som er hardhendte. Men så er det også oss som vekselvis har hatt to kontrollere tilgjengelig, med ca jevnt fordelt antall timer på hver som opplever samme dritten med begge kontrollene..

 

Er ikke til å stikke under en stol at DS4 har vært under par rent kvalitetsmessig om man bare kikker litt rundt på nettet.

 

Forza boksen ser forøvrig helt grusom ut ja, og lydene er til å stikke blyanter i ørene av. Men hver vår smak altså :)

 

 

Har ikkje brukt ds4 så mykje sjølv, kanskje nokre timer kvar veke. Desto meir blir di brukt av eigarane. Av di eg kjenner som har PS4 og har brukt sine ds4(ganske mange handler inn 2-4 stk) i godt over eit år nå er det verken slitasje eller trege knapper å sjå/oppleve. Av ungdom mellom 13-19 år hadde eg faktisk forventa litt av det som er klaga på, men heller ikkje der har eg sett/opplevd noko av det du med fleire opplever. Er litt forundra over å ikkje få sjå det sjølv liksom sia det blir påstått at problemet er så stort. Kvalitetsmessig syns eg ds4 er meget god.

Lenke til kommentar

 

Microsoft lager en Elite kontroller, som er fantastisk (men svindyr), Playstation klasker på litt maling..

PS-kontrolleren trenger ingen elite kontroller - den er bra i utgangspunktet.

 

;)

 

</fanboi rage>

 

Er helt enig..

Men til dere der ute som faktisk vil gå til innkjøp av en PS4 "Elite"-kontroller, vil jeg anbefale SCUF sin..

Litt dyr, men mye bedre kvalitet og kan skreddersys til eget ønske.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...