Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

bør jeg fortelle om strippeklubb


Anbefalte innlegg

Jeg var i utlandet en helg med jobben. Der var vi en gjeng innom strippeklubb på fredag, og jeg brukte *** penger der... lørdagen etter mistet jeg resten av gruppen, og i stedenfor å ringe de / finne de med en gang, gikk jeg innom samme strippeklubb alene og brukte *** penger til. Jeg fikk en lapdance på fredag, og en på lørdag, som gikk litt for langt, dvs. Jeg tok dama på rumpe og pupper.

Jeg har en fantastisk kone som tidligere har sagt det er ok at jeg går på strippeklubb, og jeg har nevnt så vidt at jeg var på strippeklubb lørdag. Men jeg har ikke sagt at jeg gikk alene enda, og jeg har ikke sagt hvor mye jeg brukte..

Bør jeg fortelle alt til min kone? Jeg føler jeg gikk over grensen for hva som er greit, og er livredd for å miste henne. Men jeg er en elendig løgner, og har aldri klart å holde noe skjult for hun.. dessuten tar min dårlige samvittighet knekken på meg..

Hvor ille er det jeg har gjort? Er det mulig å tilgi?

Anonymous poster hash: 307a1...a68

Endret av iStereo
Anonymiserte posten ytterligere
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmålet er jo om det vil komme frem i ettertid. Hvis det er overhengende fare for det, så er det bedre å si det med engang, isteden for at hun finner det ut på et senere tidspunkt. Nå vet jeg jo ikke hvordan økonomien deres er, men i underkant av 4 laken er jo ikke småpenger for en gjennomsnittlig husholdning, og det er vel kanskje greit for hun å vite at lommeboka deres er litt lettere denne måneden.

 

Lykke til uansett.

Lenke til kommentar

Problemet er at det er ganske sansynlig at det kommer frem.. kanskje via kontoutskrift kanskje noen på jobb sier at jeg gikk alene en stund.. det kan ta et halvt år, men det kan komme frem. og jeg er utrolig dårlig til å lyge, så hvis jeg begynner på å bortforklare penger eller at jeg gikk alene, så vil nok ikke det fungere.

 

Jeg har dårlig samvittighet fordi hun har det vanskelig fra før, og det siste jeg vil er at hun skal bli såret. Jeg hater også å ha hemmeligheter, det gnager skikkelig på meg. Har alltid vært ærlig, men er nå usikker på hva som er best...

Lenke til kommentar

Legg det frem som at du har dårlig samvittighet pga pengene. Hun blir mest sannsynlig sint fordi du har vært en idiot som har sløst bort så masse penger, og så må du gjøre opp for deg ved å ikke bruke en krone på morosaker det neste halve året. I tillegg kan det sikkert lønne seg å smøre henne litt ekstra ved å lage ekstra god middag og passe på at hun er happy. Det går nok over.

 

Utover at du har brukt masse penger på tull så ser jeg liksom ikke problemet når hun en gang har sagt at det er greit for henne. Det med klåingen kan du la være å nevne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hun har sagt tidligere at det er greit ja, men vet ikke hvordan hun vil reagere på at jeg gikk der alene.. personlig synes jeg ikke at det er helt ok, da har en ikke resten av gjengen som vitne på at det ikke skjedde noe mer.. men jeg tror kanskje det er bedre å fortelle alt nå enn å bli konfrontert senere?.. (men kanskje droppe det om klåingen ja, takk)

Huff, vil anbefale andre om å bare la være, mye enklere...

Men er dette skilsmissegrunn? Eller er det "greit"? Er det ingen damer her som kan fortelle hvordan du ville reagert?

 

Anonymous poster hash: 307a1...a68

Lenke til kommentar

Hun har sagt tidligere at det er greit ja, men vet ikke hvordan hun vil reagere på at jeg gikk der alene.. personlig synes jeg ikke at det er helt ok, da har en ikke resten av gjengen som vitne på at det ikke skjedde noe mer.. men jeg tror kanskje det er bedre å fortelle alt nå enn å bli konfrontert senere?.. (men kanskje droppe det om klåingen ja, takk)

Huff, vil anbefale andre om å bare la være, mye enklere...

Men er dette skilsmissegrunn? Eller er det "greit"? Er det ingen damer her som kan fortelle hvordan du ville reagert?

 

Anonymous poster hash: 307a1...a68

 

Jeg skilte fra mannen min tidligere av samme grunn!

 

Absolutt skillsmissegrunn! Er det greit for deg at kona di tuller andre menn? Det samme gjelder for kvinner også!!!

 

Anonymous poster hash: d94e3...822

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spør deg selv hvordan du hadde likt å få vite at kona di hadde brukt flere tusen på å gå innom flere strippeklubber, fått lapdance av flere menn og klådd på andre menns peniser? 
Hadde kanskje følt deg litt kvalm og ikke akkurat gledet deg til å kose med henne? 
Kan godt hende hun kommer til å tilgi deg, men du vet nok selv at det du gjør er ikke det folk flest synes er OK oppførsel av en kjæreste/ektemann. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hun har sagt tidligere at det er greit ja, men vet ikke hvordan hun vil reagere på at jeg gikk der alene.. personlig synes jeg ikke at det er helt ok, da har en ikke resten av gjengen som vitne på at det ikke skjedde noe mer.. men jeg tror kanskje det er bedre å fortelle alt nå enn å bli konfrontert senere?.. (men kanskje droppe det om klåingen ja, takk)

Huff, vil anbefale andre om å bare la være, mye enklere...

Men er dette skilsmissegrunn? Eller er det "greit"? Er det ingen damer her som kan fortelle hvordan du ville reagert?

 

Anonymous poster hash: 307a1...a68

 

Jeg skilte fra mannen min tidligere av samme grunn!

 

Absolutt skillsmissegrunn! Er det greit for deg at kona di tuller andre menn? Det samme gjelder for kvinner også!!!

 

Anonymous poster hash: d94e3...822

 

 

Om min samboer hadde dratt på strippeklubb og sett på nakne menn, tafset de på rompe, lår og bryst eller hvor poker de skulle ønske å tafse så hadde det ikke gjort meg noe. Hadde dog irritert meg om hun brukte våre penger til dette, men uten om det hadde jeg ikke sett problemet. Folk må få leve litt selv om de er i forhold, så lenge det ikke går over grenser som kan føre til problemer som sykdom og lignende. 

 

Det er forskjell på å dra på strippe klubb å kjøpe prostituert.. 

 

Med all den "sexen" det er på tv'en om dagen så burde jo alle skilles.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke gift, men jeg ville ikke skilt meg kun pga det. Får vel ta utgangspunkt i samme situasjon, bare med samboeren min. Hadde jeg blitt såret og følt meg uvel - ja, helt definitivt. Jeg ville også fått problemer med hvordan det føltes neste gang du dro på tur. Samtidig også tenkt ganske mye på hvorfor du ønsket å gå på strippeklubb alene og i tillegg bruke så mye penger på det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...