Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

bør jeg fortelle om strippeklubb


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som du har en kone som er i stand til å tilgi slikt, så jeg synes definitivt du burde legge korta på bordet. Du sier selv at du er en dårlig løgner, det kan vel også tolkes som at du verdsetter sannhet og genuinitet.

 

Forumet er gjennomsyret av en gjengs umoral. Jeg føler meg imidlertid ganske sikker på at om du hadde spurt de samme folka om 40 år, så ville du fått annerledes svar. Visdom kommer ofte (men ikke alltid) med åra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt ærlig så mener jeg personlig at forholdet ikke er mye verdt om hun, med full innsikt i det som har skjedd, skulle skille seg pga dette. Det er selvsagt ikke så svart hvitt i virkeligheten, spesielt ikke for deg, men det er _min_ mening. Nuvel, jeg mener du gjør best i å ikke fortelle dette til konen din, men om du ikke klarer det pga samvittigheten din så synes jeg du skal si ifra. Dårlig samvittighet er noe drit. Du trenger jo ikke si det på samme måten som du sa det til oss, men si at det gikk litt stokk over stein med gutta på strippeklubb og at det ble dyrt med drikke og kanskje en lapdance til guttas store fryd. Alle vet at strippeklubber koster skjorten. Alle menn stirrer på andre damer og fantaserer litt i ny og ne, og har kanskje en liten slipp med litt "grab-assing" om de besøker strippeklubb med gutta, men det er jo åpenbart at du er glad i fruen og at du er en ærlig sjel attpåtil, og at du ikke er en utspekulert faen som puler rundt bak konas rygg. Utroskap er en grovt misbrukt samlebetegnelse på alt som kan tenkes å anses å være "ugreit" av de mest konservative. Dette er ikke utroskap.

Til ettertanke og som et humoristisk innslag vil jeg sitere (fra hukommelsen) Atle Antonsen fra TV2-serien Dag hvor han spiller samlivsrådgiver:

 

[Jeg har ingen formening om hva et forhold skal være] men det jeg kan si er at de mest velfungerende forholdene jeg vet om, ikke bygger på kjærlighet. De bygger på skyldfølelse og samvittighet. Kjærligheten den går jo litt opp og ned, men skyldfølelsen er konstant. Dersom man føler at man skylder den andre bedre oppførsel på grunn av egne synder, vil man strekke seg det lille ekstra for å gjøre den andre glad. Sånn sett har utroskap holdt liv i veldig mange forhold.. Mhm.
Endret av Sitronsaft
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...