Gå til innhold

Jeg har blitt "bannlyst" av VG.


FarazTehrani

Anbefalte innlegg

Du kan nøye deg med at du er ikke den eneste som har blitt bannet. Jeg kommenterte negativ på en immigrant artikkel. Postet en video der immigranter slår ned gamle mennesker i Tyskland. Dette likte ikke vg. De slettet min kommentar og bannet meg. Når noen andre mennesker utfordrer deres synsvinkel på saken. Så stenger de deg ute. Fordi du motbeviser alt det de skriver i sin artikkel om immigranter.

Du beviste ikke en dritt, og utestengelsen var deg vel unt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Heh!

 

Hadde det vært fritt frem på nettfora så hadde det blitt kaos, derfor har vi retningslinjer som begrenser posting og ytringer som ikke holder bestemt standard. 

 

Bl.a personangrep, mobbing, uhøfligheter, ulovligheter osv. utelukkes.

 

:)

Jeg kommer bare med min egen synspunkt på en sak der i ny og ne. Hva får deg til å tro jeg kommenterte slikt som du nevner?

 

 

 

Jeg kommenterte saken på generell basis, ikke spesifikk din sak ;)

Lenke til kommentar

 

Du spammet sikkert kommentarfeltet til artikler med ting som ikke har noe med saken å gjøre. Du har ingen rettigheter her, sorry. VG kan bestemme akkurat hvem som skal få kommentere eller ei, og det kan hverken du eller jeg gjøre noe med, uansett hvor sint du er og hvor mye du prater med en advokat. Not gonna happen.

Og det er helt "greit" for deg? Til det samme eller noe lignende skjer med deg?

 

Jepp. Vg sitt kommentarfelt = deres regler. Sånn er det bare, og du må bare leve med det.

Det er ingen som hindrer de 'spesielt interesserte' i å delta i andre fora hvor man snakker om sånt, eller å starte sin egen blogg. Ingen knebler ytringsfriheten din bare fordi de banner deg (med helt sikkert god grunn) når ingen hindrer deg i å spre ''budskapet'' ditt andre steder. Bare fordi du ikke får stå i stua mi og hyle om illuminati betyr ikke at jeg nekter deg din ytringsfrihet. Grow the fuck up.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Du spammet sikkert kommentarfeltet til artikler med ting som ikke har noe med saken å gjøre. Du har ingen rettigheter her, sorry. VG kan bestemme akkurat hvem som skal få kommentere eller ei, og det kan hverken du eller jeg gjøre noe med, uansett hvor sint du er og hvor mye du prater med en advokat. Not gonna happen.

Og det er helt "greit" for deg? Til det samme eller noe lignende skjer med deg?

 

Jepp. Vg sitt kommentarfelt = deres regler. Sånn er det bare, og du må bare leve med det.

Det er ingen som hindrer de 'spesielt interesserte' i å delta i andre fora hvor man snakker om sånt, eller å starte sin egen blogg. Ingen knebler ytringsfriheten din bare fordi de banner deg (med helt sikkert god grunn) når ingen hindrer deg i å spre ''budskapet'' ditt andre steder. Bare fordi du ikke får stå i stua mi og hyle om illuminati betyr ikke at jeg nekter deg din ytringsfrihet. Grow the fuck up.

 

Oisann, tråkket på tærne dine ser jeg.

Lenke til kommentar

 

Lykke til og hils ''illuminati'' eller hvem du tror står bak konspirasjonen for å kneble akkurat deg og din ytringsfrihet.

Ta deg en bolle du. Og jeg beklager for å hatt ditt skjøre hjerte knust.

 

 

Jepp, skjønner godt hvorfor du ble banna. Du klarer ikke å holde deg saklig for fem flate øre. Du har bare deg selv å skylde når du ikke evner å argumentere som en voksen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Emnet («sensur» i kommentarfeltet på norske nettaviser) er interessant nok, men denne tråden har allerede havnet på feil kurs. Jeg velger derfor å stenge den, fremfor å slette halvparten av innleggene.

 

De som ønsker å fortsette diskusjonen (på en saklig måte) er velkomne til å opprette en ny tråd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...