Gå til innhold

[Løst] Hva skjedde med Windows og alle filene mine!?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Trenger hjelp til et spørsmål jeg håper noen kan svare på, da jeg er temmelig fortvilet :/

 

Jeg var inne på pc-en en tur, men den krasjet og ting gikk utrolig sakte, så jeg slo av, for så og slå på igjen.

 

Når jeg nå logger inn er ikke Windows 8 (som jeg har) akkurat som det var før, absolutt ALLE bildefilene mine, dokumenter osv osv er borte!? Bakgrunnen er forandret til det opprinnelige bakgrunnsbildet etc.

 

Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd, og hvor de er blitt av? 

Endret av Ember
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man vet jo ikke hva som har skjedd hos Trådstarter før dette skjedde og eventuelt hva han gjorde før dette skjedde. Kan jo være at det har skjedd noe når han skrudde på PC`en. Slitne komponenter, Virus, Spyware eller noe i den duren.

En PC er en merkelig sak. Naturligvis skal ikke slike ting skje av seg selv, men ting kan skje. En dag starter ting som normalt. Andre dager ikke.

Lenke til kommentar

Det er mest nærliggende å tro at brukerprofilen har blitt korrupt og at brukeren har blitt logget inn med en .TEMP konto (clean konto, men samme bruker).

Som regel en smal sak å løse, og alle filene skal ligge igjen på C:\Users\*brukernavn*. MEN, ikke flytt filene inn på TEMP-kontoen, da fjernes de når du logger ut!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...