Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Få seg utenlandsk kjæreste


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har hatt noen norske kjærester med årene, men har aldri følt det båndet som jeg er på jakt etter. Jeg vet at mange vil skyte meg nå, men utseende er for meg viktig (selvfølgelig med en kombinasjon av personlighet). Jeg vet at den type utseende jeg liker er spanske, brasilske, columbiske jenter. Den typiske skandinaviske looken er ikke attraktivt for meg.

 

Har noen av dere erfaring med å slå dere sammen med utenlandske jenter?



Anonymous poster hash: 156f0...ea0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Selv er jeg nesten utelukkende tiltrukket utseendet og kulturen til øst-asiatere, da spesielt japanere, deres tankegang og livsstil. Denne kombinasjonen er dessverre litt skjelden i norge, så jeg tror jeg forstår deg godt.

 

Før man tenker på utseendet synes jeg det er spesielt viktig at man har et åpent sinn mens man inngår forhold med personer med vidt forskjellig bakgrunn og kultur. Er du spesifikt interessert i utlendere, enten i eller utenfor norge? Eller kan de gjerne være norske?

 

Jeg har blitt kjent med folk som (ensidig) ville mer med meg via nettsiden J-List Friends, så noe lignende kan tas i betraktning. Ellers er jeg i et langt forhold med en fra japan (som aldri har vært i norge).

 

Som andre har nevnt, tilnærmet alt er mulig hvis du er åpen for alternative metoder og kanskje tar noen sjanser. :)

 

PS: Ang. ensidigheten på nettsiden: Jeg er en «gentleman», og min vennlighet ble nok misforstått. Pass derfor på hvis du prøver noe lignende.

Endret av ahw_
Lenke til kommentar

Ikke noe galt med utenlandsk kjæreste, men det er mindre styr med nordmenn, eller utlendinger bosatt i Norge. Veldig mye informasjon om personen blir borte om man går inn i ett avstandsforhold med noen som man ikke har møtt og bor langt borte. Dersom det likevel skulle vise seg å bli klaff med en utlending, så må man gjøre den vanskelige beslutningen om man skal flytte, eller om vedkommende kan bli lykkelig her. Misunner ikke noen den prosessen.

Lenke til kommentar

 

Hei,

 

Jeg har hatt noen norske kjærester med årene, men har aldri følt det båndet som jeg er på jakt etter. Jeg vet at mange vil skyte meg nå, men utseende er for meg viktig (selvfølgelig med en kombinasjon av personlighet). Jeg vet at den type utseende jeg liker er spanske, brasilske, columbiske jenter. Den typiske skandinaviske looken er ikke attraktivt for meg.

 

Har noen av dere erfaring med å slå dere sammen med utenlandske jenter?

 

Jeg er helt enig. Jeg pleier selv å bruke "bruk og kast"-metoden selv når det gjelder etniske norske jenter. De har som du sier dårlig utseende og personlighet, men når det er sagt, ønsker jeg ikke å skjære alle under en kam.

 

Prøv Thailand, men hold deg unna ladyboys!

Endret av Sommerstund
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er helt enig. Jeg pleier selv å bruke "bruk og kast"-metoden selv når det gjelder etniske norske jenter. De har som du sier dårlig utseende og personlighet, men når det er sagt, ønsker jeg ikke å skjære alle under en kam.

 

Prøv Thailand, men hold deg unna ladyboys!

Sommerstund, har du en historie med lykkelig slutt å meddele? Trådstarter etterspør erfaring med utenlandske jenter, ikke norske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er helt enig. Jeg pleier selv å bruke "bruk og kast"-metoden selv når det gjelder etniske norske jenter. De har som du sier dårlig utseende og personlighet, men når det er sagt, ønsker jeg ikke å skjære alle under en kam.

 

Prøv Thailand, men hold deg unna ladyboys!

 

TS har da aldri sagt at at norske jenter har dårlig utseende og personlighet.... Han sier at han ikke synes norske jenter er attraktive. Her er det en vesentlig forskjell.

 

Dersom du benytter deg av "bruk og kast" metoden med jenter du synes er stygge synes jeg syn på deg. Hvorfor ligge med noen som du synes er stygg? Høres ut som det er du selv som blir brukt og kastet, ikke jentene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har en kjæreste fra Uganda.

Etter et samlivsbrudd var jeg klar for ett nytt forhold, og via interracialdatingcentral.com fant jeg henne. Det er mange profiler fra hele verden der, og man skal passe seg for "players og scammers" Jeg fikk mange venner via siden, men da jeg fikk en "flirt" fra henne, og leste profilen hennes, visste jeg med en gang at dette var henne jeg har lett etter. Etter 5 måneder med chat og Skype, dro jeg til Uganda for å møte henne for første gang. Det sa klikk med en gang :) Vi er som skapt for hverandre, kommuniserer veldig godt. Jeg har etterhvert besøkt henne noen ganger, blitt kjent med familien, og har fått et godt forhold til hennes datter og barnebarn. "Svigerfar" og jeg kommer veldig godt overens.

Det som vi satser på nå er å få henne hjem til Norge. Det blir nok ikke helt lett, men vi er klare til å kjempe.

Jeg angrer ikke et sekund.

 

m8765191_14154814204508.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hei,

 

Jeg har hatt noen norske kjærester med årene, men har aldri følt det båndet som jeg er på jakt etter. Jeg vet at mange vil skyte meg nå, men utseende er for meg viktig (selvfølgelig med en kombinasjon av personlighet). Jeg vet at den type utseende jeg liker er spanske, brasilske, columbiske jenter. Den typiske skandinaviske looken er ikke attraktivt for meg.

 

Har noen av dere erfaring med å slå dere sammen med utenlandske jenter?

 

Anonymous poster hash: 156f0...ea0

 

 

Først, og bare for å være en usaklig stavenazi  :angry:  Det heter ikke "brasilske" eller "columbiske", men "brasilianske" og "colombianske" ... M.a.o. du liker latinoutseendet :)

 

De som eventuelt vil skyte deg fordi du synes utseende også er én viktig faktor i det hele, bør vurdere psykiatrisk behandling, eller ta i tu med hykleriet sitt. Det er ingen universal fasit på smak og behag. Dog har jeg merket med årene at personlighet blir mer og mer viktig. Og utseende ...? Tja ... man ser kanskje mer av den indre skjønnheten etter hvert som man blir eldre ...? Etter å ha prøvd forhold som først og fremst er basert på utseende, finner man gjerne ut at et forhold handler om mer enn bare glansbilder og fasader ...

 

Men forstå meg rett. At jeg har begynt med briller betyr ikke at jeg har blitt blind.

 

 

Det vil jo være litt forskjell på damer (og menn) fra ulike land/verdensdeler hva gjelder kultur, religion osv., men de største forskjellene er gjerne mer på individuell basis enn på ovennevnte. Så lenge man kan leve med og respektere hverandres forskjeller, så ser i hvert fall ikke jeg det store problemet. Men så strekker mine erfaringer seg hva gjelder utenlandske damer kun til noen få one-night-stands eller et par tre ukers useriøs "roting" ... :hm:

Endret av 96abrevs
Lenke til kommentar

"Utenlandsk kjæreste". Er vel bare å ta seg en tur på byn i Oslo...

 

Om du må ha en "foreigner" og du på sikt ønsker et langvarig forhold, da sitter du plutselig på problemer du ikke trenger å ha om du slår deg til ro med norsk partner. Hvem skal flytte hvor? Kanskje dere på sikt får barn, gud bedre, kanskje dere skiller dere. What then? Sjekk statistikk på slike forhold. Noen er heldige, andre driter kraftig på leggen.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...