Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nå har jeg hatt høreapparat i to dager. Det er en skikkelig befrielse etter flere år med gradvis svakere hørsel, som er blitt så svak at det nesten ikke fungerer å prate med andre mennesker lenger når det er musikk eller støy i bakgrunnen. Så nå hører jeg en hel del lyder jeg ikke har hørt på veldig lenge.

 

Noe av det jeg har lært eller blitt bevisst på er at

  • lyden av PC-viftene er irriterende, spesielt på min PC, som bråker uvanlig mye.
  • osten på en pizza freser skikkelig når man tar den ut av ovnen.
  • lyden av knokene mine som smeller er eklere enn jeg trodde.
  • jeg kan høre hva folk en seterad bak meg snakker om på bussen uten å anstrenge meg.
Åh...jeg vet jeg snart må ha den samtalen med en lege om ikke så alt for lenge. Sosiale situasjoner melder jeg ofte pass for jeg ikke får med meg hva som blir sagt. Gratulerer for å ha tatt steget :)

 

 

Ikke utsett samtalen. Det er mye venting i prosessen. Jeg var hos min fastlege for 9 måneder siden.

Lenke til kommentar

Det ble slutt når DNFK-kjernen begynte å skype sammen istedet, og bli forelska i hverandre og krangle på forumet og graat og tenders gnidsel.

Ahhh, det var tider, det <3<3<3

 

Jeg endte jo opp med å gifte meg med ei tidligere brukerinne her inne. Traff henne via ei annen DNFK(/SO#?)-bruker, som var hakket mer aktiv :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...