Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har drikki rødvin i 15 år. Aldri opplevd noe galt. Men for litt siden, så fikk jeg en allergisk reaksjon, som nevnt. Var så mongo. Googlet, og så at noen kan reagere på diverse rødvin. Problemet var bare at det var at jeg har drukket rødvinen ihvertfall 30 ganger uten å merke noe. Så googlet jeg mer, og noen personer kan reagere parallelt med pollensesong. Rett og slett det mest mongo jeg har opplevd. Tok tre dager før hevelsene var borte. Snorket ekstra mye gjorde jeg visst og, så da var vel halsen ekstra tett og.

Lenke til kommentar

Det er i 90% av tilfelle folk som ikke gidder å prøve engang. Det er jeg sikker på. Gangetabellen er vanskeligere, spesielt siden man lett kan bruke oppskrifter i starten.

Det er nok i mange tilfeller folk som rett og slett ikke har smaksløkene i orden og/eller har en lav standard. De vet ikke forskjellen på passe stekt kjøtt og tørrstekt kjøtt, og bryr seg heller ikke.

 

Å bruke oppskrifter hjelper ingenting. Å bruke oppskrifter er faktisk typisk for slike personer. Det hjelper ikke med kjerneproblemene, som er å sørge for at ting blir

  • passe stekt/kokt
  • passe krydret
  • ferdig samtidig (så ikke noe blir kaldt)
  • alt over på kort tid.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...