Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri sett vitsen med app-versjoner av nettsider som allerede har en godt fungerende mobilversjon. Facebook-appen eller VG er jo helt meningsløs.

Selv foretrekker jeg Apper, enkelt og greit fordi det er lettere å trykke 1 gang på ett ikon en å åpne nettleseren på mobilen å skrive vg.no.

Skrevet

Er det strømuttak på disse nor-way bussene?

Ikke sist jeg tok det.

Teit. Var det på den jeg tok til Stavanger, men det var ikke Nor-way da. Jaja. Heldigvis bare 3 timer med buss.

Skrevet

Du klarer det hvis du har 100% strøm når du drar hjemmefra. Ellers får du kjøpe en powerbank til 199,- på clas ohlson (og huske å lade den opp)

Skrevet

Du klarer det hvis du har 100% strøm når du drar hjemmefra. Ellers får du kjøpe en powerbank til 199,- på clas ohlson (og huske å lade den opp)

Mitt batteri varer i 2 timer kanskje. Og powerbank har jeg,problemet er at jeg ikke får mulighet til å lade tlf når jeg kommer frem.

Skrevet

Så slå av mobilen og les ei bok. Du har godt av det.

Ja, for all del. Men kjedelig uten musikk på ørene. Skal helt klart overleve uten og. Blir jo en god start på en relativt mobilløs uke

Skrevet

Jeg er alt for avhengig, men har blitt flinkere i sosiale settinger. Kommer helt ann på selskapet da, og hvordan de er med mobilbruken. Men på buss/tog så er det jo litt ekstra greit.

Skrevet (endret)

Hele konseptet med smartmobil er latterlig. 2 timer batteritid for musikk?!? Kjøper du en mp3-spiller har du over 30 timer med musikk.

Tlf min er ganske mange år, så er derfor den bare varer i 2 timer.

Edit: men jeg savner tiden mobilen var til for å kun sende sms og ringe

Endret av Overmoden2.0
Skrevet (endret)

Så kjøp en sånn mobil da. De er fortsatt i salg.

Jeg har en kamerat som sverger til slike mobiler.

Endret av L4r5
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...