Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bliet! Valg, jeg avskyr dem! Neste uke har jeg tatt ferdig en eksamen jeg har utsatt i for lang tid. Da står jeg fritt til å gjøre hva jeg vil. Jeg har sjekket ut jobber i utlandet. Fem jobber i fem ulike land er aktuelle. Lavstatusjobber, ja visst, men jobber likevel. Om jeg søker, får jeg dem. Etterspørselen er langt større en tilbudet. Alternativt kan jeg studere videre. Flere byer og universiteter aktuelle. Oslo, Bergen, Tromsø, Trondheim. Eller jobbe. Hvis jeg får. Eller snarere; vil. I kundeservicebransjen, som telefonselger eller med saksbehandling, utredning, skadebehandling, support, service, detaljhandel, kumjølking, posepakking, skademaking, pratemaking eller bare ta en stilling deltidsnarkoman og heltids fjant. Alt etter som. Kanskje reise? Jeg har penger nok til seks måneder i India som en omreisende bemidlet fattiglapp; backpacker som det heter. Eller Kambodsja, kanskje Sør Amerika. Eller kanskje gi faen og dra til Syria eller Ukraina som fremmedkriger. Kanskje selge alt og bli munk. Ta et vow of silence i Vitenam. Eller studere buddhismen i Thailand. Lære kung fu i Kina. Kibbutz i Israel. Hva om jeg misjonerer som Hare Krishna? Eller fanatisk pietist? Eller blir en beat-poet i Midthordaland, en middelmådig skribent eller forvirret sikh? Hva hvis jeg hopper i sjøen, foran toget eller over broen? Eller bare stopper opp og er helt, helt stille?

 

Eller kanskje jeg bare skal ligge på sofaen og drikke øl til pengene tar slutt en gang senhøstes og ta det derfra. 

 

 

Lenke til kommentar

Pingler fordi de går til behandling for smerter?

Tja, kommer ann på hva som gjør vondt, hvor vondt og hvorfor, men igjen så vil gode fysioterapauter/kiropraktorer/osteopater legge fram ett opplegg til folk som innebærer en eller flere av verktøyene jeg nevnte til hjemmelekse. 

Lenke til kommentar

 

Kiropraktor er bedre da. Fungert alle gangene jeg har vont i ryggen da. :D

Får fikset det aller meste selv med kombinasjon av selvmassasje med rumble/foamrollere, triggerballer og statisk&dynamisk tøying osv. Synes folk er så pinglete nå for tiden.

 

Det er veldig smerte fult bare sette seg i en stol å dassen er det samme. Å det samme da ved å reise seg opp da. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...