Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er livet her da, godtfolk?

Livet er godt. Kom akkurat hjem fra jobb, og dama har lagd middag til oss. Munnsåret mitt har begynt å bedre seg også, takk Gud for det :)

Skrevet

Finfint. Flyr en jobbtur til vestlandet i morgen, det blir deilig. Trenger mer fjell og fjord i livet mitt. Der da?
Skrevet

Kunne vært bedre. Skulle sende en dirty sms til en person og vips så var den sendt til mamma. Ikke helt rett for å si det sånn :(

Seriøst? :D

Skrevet

Kunne vært bedre. Skulle sende en dirty sms til en person og vips så var den sendt til mamma. Ikke helt rett for å si det sånn :(

Derfor jeg aldri fikk den ja...

Skrevet

:roll:
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg sender skiftrapport til 40-50 stk på jobb etter hvert skift.

Litt før jul klarte jeg på et eller annet vis å trykke CTRL+V rett før jeg sendte mailen, så det kom med en link til en youtube-video

av "chinas cutest mcdonalds hostess".

Gjett om jeg fikk mange pedo-referanser i etterkant..eller ting som "ja du sitter vel bare og ser på kinesiske småjenter istedet for å jobbe".

Like etter hadde vi gruppemøte der sjefen nevnte at unødvendig internett-bruk ikke skulle forekomme (og kikka litt ekstra lenge på meg)

Endret av Bytex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...