Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som er habile i tysk? Skulle oversatt denne setningen og jeg stoler ikke på Google Translate: "Mitt sted eller ditt sted i morgen?"

Skrevet (endret)

Norwegian har hvertfall en som deler ut cashpoints hver dag..får de på mail hele tida..med en hyggelig sangsnutt som IKKE stopper å spille selv om man lukker epost appen..

Endret av Bytex
Skrevet

Er det noen som er habile i tysk? Skulle oversatt denne setningen og jeg stoler ikke på Google Translate: "Mitt sted eller ditt sted i morgen?"

Mein Fuhrer, wir sollten veilleicht politik machen?

Nein, Ich mache keine politik mehr.

Det bør sette fart i invitasjonen tenker jeg....

• Liker 1
Skrevet

Tingen er, Sandy, at jeg forstår tysk ganske godt både skriftlig og muntlig. Jeg bare sliter med å skrive og snakke det selv.

• Liker 2
Skrevet

Du har jo blitt renne eksperten. :)

Jeg har gjort det på den måten siden jeg var liten kid. Hadde mye Lego som liten. Noe som er litt rart, for vi hadde egentlig ikke god råd. Tror foreldrene mine rett og slett prioriterte oss ungene. Noe som medførte konsekvenser som billige middager som f.eks. levergryte. Jeg klarer ikke spise lever den dag i dag. Samme med lungemos.
Skrevet

Innvoller går greit, om de tilberedes korrekt. Først et døgn i en smaksrik marinade, og så skal de grilles.

Det jeg har problemer med, er ting laget av blod. Blodklubb, for eksempel. Helt grusomt.

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

USPS stengt i dag mht respekt for president Bush

Skrevet

Kyllinglever er helt nydelig. En potet, litt rømme, salt og pepper, nam! Veldig sunt, billig og lav på kalorier.

Sikkert poteten som hever smaken der. Utrolig hva en ristet potet med litt rømme kan gjøre..

Skrevet

USPS stengt i dag mht respekt for president Bush

The fuck? Stenge en essensiell samfunnstjeneste pga. av at en som var leder i landet for et kvart århundre siden døde? Spesielt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...