Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk Lars :closedeyes:

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har våkna opp etter fylla og sett på postene mine og tenkt "Å nei! Dette må slettes sporenstraks!"
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Igår fikk jeg snap av en helt ukjent person der det sto at han/hun deler ut en ekstrem velkomstpakke fra Talkmore med 2GB til 99,-, og "hit me up" på et telefonnummer hvis jeg var interessert.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om dette. Jeg ble nettopp abonnement i Talkmore. Altså. Hva faen? Det jeg tenker er at personen jobber hos Talkmore, men jeg forstår ikke hvordan vedkommende har fått snappen min.

Fristende å sende det inn til Talkmore og spørre hva i helvete. Dette er så langt utenfor akseptabel oppførsel.

Det er en kampanje de har hatt lenge, AFAIK. Man får gratis måneder om man verver andre.

Skrevet

Protip: ikke selg det inn som "jeg har en overraskelse til deg hjemme" når det du har kjøpt er værktøy til husvask. Selv om din partner har sett etter dette lenge og du fant et godt tilbud.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tenker på om jeg kommer i en sak der politiet må hacke seg inn på tlf min og se på bilder og alt ... Fyfaen da hopper jeg i havet.

Endret av Lami
Skrevet (endret)

Tenker på om jeg kommer i en sak der politiet må hacke seg inn på tlf min og se på bilder og alt ... Fyfaen da hopper jeg i havet.

Altså, hvis de VIL se dickpics og skitne meldinger skal de alltids få se det. Tror de hadde blitt mer forlegne enn meg. Endret av L4r5
Skrevet

Noen som har peil på hvor lang tid en liten pakke pleier å ta fra Kina (Shenzhen)? Sendt med vanlig post. Gadd ikke betale for sporet sending for noe som koster 10$ liksom.

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Fint han kom seg på rett kjøl og sin kriminelle karriere :D

Skrevet

Sjeldent jeg har opplevd at det tar så mye som 2 måneder, men 3-5 uker er ikke unormalt.

Apropos, jeg kom nettopp på at jeg forhåndsbestilte en Amibo ett eller annet sted for flere måneder siden, har ikke sett eller hørt noenting. Kanskje bestillingen aldri gikk igjennom...

Skrevet (endret)

Ja noen har penger...den der koster jo 7000,- på toys r us. Jeg driver og bygger Slave-1 UCS nå. Veldig stødige greier disse Star Wars UCS settene. Men sliter med en del som faller av på baksiden hver gang jeg snur den, ble endel lynlim igår kveld.

https://brickset.com/article/13331

Endret av Bytex
Skrevet

Satte sammen og hang opp et par Star Wars-legosett selv her om dagen. Men mine sett kosta noen hundrelapper hver, ikke tusenlapper.

Skrevet

Satte sammen og hang opp et par Star Wars-legosett selv her om dagen. Men mine sett kosta noen hundrelapper hver, ikke tusenlapper.

De er sikkert større en de settene på bilde + sett 76109 :tease:

post-281153-0-57896800-1537533884_thumb.jpg

post-281153-0-16394500-1537533893_thumb.jpg

post-281153-0-81632800-1537533908_thumb.jpg

post-281153-0-72854200-1537533922_thumb.jpg

post-281153-0-96270800-1537533933_thumb.jpg

post-281153-0-22373800-1537533944_thumb.jpg

Skrevet

De er sikkert større en de settene på bilde + sett 76109 :tease:

Det var Yoda's Jedi Starfighter (75168) og Tie Defender (8087) kjøpt på tilbud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...