Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Egentlig fungert ganske bra siden de ikke har gjort noe tilbake, og jeg begynner å grine av dårlig samvittighet som ender opp med at de trøster meg

Hvis dette er noe du gjentar ofte så synes jeg ærlig talt du fortjener det om en av de tar igjen og gir deg en smell over nesa en dag.

 

Edit: Faktisk tror jeg du hadde trengt det, ikke bare fortjent det.

Har skjedd 3 ganger, men ja jeg er faktisk helt enig. Har vurdert å skaffe hjelp også, for jeg vet det ikke er greit å Ngripe folk når jeg blir for sint..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Egentlig fungert ganske bra siden de ikke har gjort noe tilbake, og jeg begynner å grine av dårlig samvittighet som ender opp med at de trøster meg

Hvis dette er noe du gjentar ofte så synes jeg ærlig talt du fortjener det om en av de tar igjen og gir deg en smell over nesa en dag.

 

Edit: Faktisk tror jeg du hadde trengt det, ikke bare fortjent det.

Har skjedd 3 ganger, men ja jeg er faktisk helt enig. Har vurdert å skaffe hjelp også, for jeg vet det ikke er greit å Ngripe folk når jeg blir for sint..

 

 

Hender det at du blir aggressiv under sex ?

Lenke til kommentar

Har skjedd 3 ganger, men ja jeg er faktisk helt enig. Har vurdert å skaffe hjelp også, for jeg vet det ikke er greit å Ngripe folk når jeg blir for sint..

Tre ganger høres ikke "så ille" ut. Godt du veit at det ikke er uproblematisk oppførsel hvertfall. Mange har ikke engang selvinnsikten til å se det. Det er gjerne de som faktisk trenger å søke hjelp.
Lenke til kommentar

Traff på en mann for noen dager siden som fortalte meg at han var en såkalt trysexual.

 

Jeg var sånn: «å ja, betyr det at du prøver alt seksuelt?».

 

Han svarte bare: «nei, mente trisexual. Jeg har hatt sex tre ganger, før jeg sluttet med det helt»

Det var nok ikke en legning, men en diagnose. 

Lenke til kommentar

 

Traff på en mann for noen dager siden som fortalte meg at han var en såkalt trysexual.

 

Jeg var sånn: «å ja, betyr det at du prøver alt seksuelt?».

 

Han svarte bare: «nei, mente trisexual. Jeg har hatt sex tre ganger, før jeg sluttet med det helt»

Det var nok ikke en legning, men en diagnose.

 

Verken legning eller diagnose, men heller en vits...

 

Forøvrig, så er det noe som faktisk kalles for trysexual. Trisexual derimot kommer fra tri-cycel.

 

Som en vis mann en gang sa: Hvis man ikke kan le, hva man kan egentlig gjøre?

 

PS! Retorisk spørsmål ovenfor, svar = alle dine gjøremål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

 

 

Egentlig fungert ganske bra siden de ikke har gjort noe tilbake, og jeg begynner å grine av dårlig samvittighet som ender opp med at de trøster meg

Hvis dette er noe du gjentar ofte så synes jeg ærlig talt du fortjener det om en av de tar igjen og gir deg en smell over nesa en dag.

 

Edit: Faktisk tror jeg du hadde trengt det, ikke bare fortjent det.

Har skjedd 3 ganger, men ja jeg er faktisk helt enig. Har vurdert å skaffe hjelp også, for jeg vet det ikke er greit å Ngripe folk når jeg blir for sint..

Hender det at du blir aggressiv under sex ?

Haha nei, aldri opplevd det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...