Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. august 2018 Rapporter Del Skrevet 14. august 2018 Bret Hart og Ambolten var jo et legendarisk tag team........RIP Jim Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 14. august 2018 Rapporter Del Skrevet 14. august 2018 Ja den er good, er mest det man gjør etterpå som blir tull Da er det bare å ta kanalsøk. Cable er kabeltv, terrestial er rikstv. Husker ikke hva parabol var. På moderne tver og de fleste eldre, av kjente merker, skal du kunne finne en innebygd signalmåler i tven Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 14. august 2018 Rapporter Del Skrevet 14. august 2018 (endret) Joke fail Endret 15. august 2018 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2018 Rapporter Del Skrevet 14. august 2018 Sønn, vi er ikke sinte, bare veldig skuffet. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 14. august 2018 Rapporter Del Skrevet 14. august 2018 Pappa? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 14. august 2018 Rapporter Del Skrevet 14. august 2018 https://www.vg.no/rampelys/i/QlkWvq/ex-on-the-beach-melina-jeg-er-veldig-for-plastisk-kirurgi Og jeg er veldig bekymret for menneskehetens framtid... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2018 Rapporter Del Skrevet 14. august 2018 Lurer på om noen klarer å se henne i øynene.. 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. august 2018 Rapporter Del Skrevet 15. august 2018 Ingen problem det. Øynene er jo det eneste som ser ok ut. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. august 2018 Rapporter Del Skrevet 15. august 2018 Virkelig? Crazy eyes Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. august 2018 Rapporter Del Skrevet 15. august 2018 Skylar fra breaking bad feks har skikkelig crazy eyes:https://thetelevisionpilot.files.wordpress.com/2016/10/skyler-white-1.jpg Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. august 2018 Rapporter Del Skrevet 15. august 2018 Og Breaking Bad er en crazy bra serie. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. august 2018 Rapporter Del Skrevet 15. august 2018 (endret) Virkelig? Crazy eyesHvis du dekker til resten av henne, slik at kun øynene vises, så ser de ganske normale ut. Men jeg er med på at Anna Gunn har ville øyner. Smilet hjelper ikke heller. https://goo.gl/images/oiHD6d Endret 15. august 2018 av Cutthroat Bill 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. august 2018 Rapporter Del Skrevet 15. august 2018 I anledning 16 aug........ Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 17. august 2018 Rapporter Del Skrevet 17. august 2018 (endret) Og prisen for årets far går til: https://www.nrk.no/urix/fbi_-mann-kan-ha-drept-sonn-_3_-i-demonutdrivelse-1.14169540 Endret 17. august 2018 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. august 2018 Rapporter Del Skrevet 17. august 2018 Også tidenes mor! Hey kjære, tok sønnen vår med i parken! Ja han er ikke hjemme nå, hva så?? 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. august 2018 Rapporter Del Skrevet 17. august 2018 Fikk vist mail av FBI, de vil hjelpe meg å hente ut lotto premien min .. ANTI-TERRORIST AND MONETARY CRIMES DIVISION FBI HEADQUARTERS IN NEW YORKFEDERAL BUREAU OF INVESTIGATION https://www.fbi.gov/ Attn: Email Owner We have finally completed an investigation with the help of our Intelligence Monitoring Network system, your E-mail address was among the email that Won UK National lottery Award which you did not claim, one of the banker where your fund was deposited arrange with his friend to come as the owner of your E-mail in other to claim your winning funds, unfortunately they were caught and have been arrested but the good news is that your funds has been recovered and will be transferred to you as soon as possible. If you receive any E-mail from unknown sender that you did not understand please do forward it to us verification and clarification.With the help of our Money trafficking investigation department, we discovered that you have some funds valued GBP 950,000.00 Pounds on your name, the said payment is awaiting adjudication and we have authorized this winning to be paid to you, this funds are from UK NATIONAL LOTTERY. Re-confirm, Names, Address, Phone Number, Age / sex, Occupation and Country, to avoid double claim of your fund. NOTE: If You Receive This Message In Your Junk Or Spam It's Due To Your Internet Provider. YOUR IMMEDIATE RESPONSE IS NEEDED Christopher A. WrayFBI DIRECTOR 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. august 2018 Rapporter Del Skrevet 17. august 2018 Ikke hver dag direktøren av FBI tar seg bryet til å håndtere økokrim i Storbritannia. dEt mÅ jo VæRE lEgIt Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 17. august 2018 Rapporter Del Skrevet 17. august 2018 Elsker det når jeg får slike mail. Det gir meg en mulighet til å bidra. For eksempel, så fikk jeg for litt siden en mail fra Kongen av Nigeria hvor han forklarte hvordan han mistet sin trone og at han kunne få den tilbake bare jeg sendte 200 dollar. Etter at han hadde tatt tilbake tronen skulle jeg bli kraftig belønnet. Jeg ble så glad. Sendte bare pengene og en mail hvor det stod: My Good sir. No need for any reward. I am just happy I can contribute in this endeavour. Det var kongen av Nigeria lissom! Kan dere tro det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2018 Faen da. Maktkamp på gang tydeligvis. Jeg mailet akkurat med prinsen av Nigeria nemlig. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå