Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wok fungerer det også. ^^

Aller helst ville jeg grille, siden det er sol og 17 grader, men vi hadde noe kjøttdeig som måtte brukes opp, og da fikk jeg utfolde meg med det familien sier jeg mestrer best.

Skrevet

Legen ville teste meg uten sovepiller natt til i dag. Resultatet? Jeg sov ikke et sekund. Jeg blir virkelig aldri trøtt uten medisinsk hjelp. Har prøvd alt mulig av kjerringråd så ikke kom her og leksjoner meg.

Skrevet

Er det bare meg, eller er NAV/kommunalt ansatte eksperter på å svare ekstremt utydelig på ganske konkrete spørsmål?

Du mener du faktisk får svar fra dem? :o

Skrevet

Er det bare meg, eller er NAV/kommunalt ansatte eksperter på å svare ekstremt utydelig på ganske konkrete spørsmål?

NAV yter service rettet mot brukerne.
Skrevet

NAV yter service rettet mot brukerne.

Jobber du på NAV?

• Liker 2
Skrevet

Okey nå har jeg laget ett brød som jeg skal regne ut karboinnholdet i. Hele brødet veier 640 gram. Totalt karboinnhold er 60 gram. Hvordan regner jeg ut karboinnhold pr 100 gram, og for 10 gram f.eks?

Var kanskje ikke så lurt å skippe ungdomsskolen allikevel.
  • Liker 6
Skrevet

Yay! Fått ei venninne av meg til å strikke sånne til meg (så fort hu er ferdig med eksamen):

Crochet-Panzer-Tank-Slippers.jpg

Si til ho venninna di at ho kan strikke et par til ho anfall oxo du, å da kan dere 2 ha krig på gulvet sammen. 

Skrevet

Fett. Sovna litt før to, våkna fire med intens smerte nedentil. Viste seg at jeg bare var særdeles tissetrengt, men har ikke fått sove igjen siden. Prøvd også å gå meg en tur, uten at det hjalp. Jeg er trett, jeg får bare ikke til å sove, så til slutt sa jeg "Fuck it, FML." og sto opp.

Skrevet

Nei, jeg har ikke det, men det hadde jo vært greit med litt døgnrytme i det minste. Eventuelt et par timer til med søvn innabords. Kan jobbe finfint på 4 timer søvn.

Nå blir det bare å sture i 20 timer til det er på tide å sove igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...