Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Skal du bruke eazy e profilbildet igjen med? Jeg likte det south park profilbildet ditt bedre Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Beholder dette her inntil jeg finner noe mer permanent Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Pinette i mitt hjarte. Har vært fan siden noen spilte av en video i kantina for 8 år siden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Orker ikke se videoen garantert kjedelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Fant nok om NORMs til at det hjalp minstesøss, var ganske enkelt i grunn. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Hører på litt Led Zeppelin mens jeg slapper av hjemme. Hva skjer hos dere? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Likte også tegnegutten til BananLaks, fordi da tenkte jeg alltid at det var han og han var sånn. Endret 23. desember 2015 av Delvis Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Hvilken da? Den fra south park? Får gi meg ideer da, trenger nytt bilde snart På pc så vil jeg si at logoen er mer 6-7/10. Så bedre ut på mobil, da var jo bildet mindre og man så ikke den teksten. På mobil er den bare herlig å se på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Hører på litt Led Zeppelin mens jeg slapper av hjemme. Hva skjer hos dere? Har laget lavkarbo knekkebrød. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Holy crap, prøvde å legge om døgnet, så holdt meg våken i 25 timer i går og la meg i 17-tiden... og våknet nå, 23 timer senere. FUCK 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Skal du nullstille døgnrytmen på den måten må du i alle fall sørge for at du våkner opp i tide da Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Å stå opp er det vanskelige for min del, men trodde aldri at jeg kunne sove i 23 timer i strekk... kanskje 12-13 liksom, og da hadde det jo vært tidlig morgen. Endret 3. juni 2015 av multisync Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Aldri sovet så lenge selv, skjønner ikke hvordan. Lengste jeg har sovet er vel 18 timer kanskje, og da var jeg virkelig helt utslitt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Alarm er en fin bil. Jeg fikke meg forresten tre timer til på puta i natt, men siden jeg har et søvnunderskudd fra de to forrige nettene så er kaffe den eneste grunnen til at jeg i det hele tatt fungerer nå. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Har en universal pc lader der jeg mangler en av pluggene.. Er det mulig å få kjøpt en plugg istedenfor en helt ny lader? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Alarm hjelper lite med mindre jeg har jobb eller noe viktig som skjer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 23 timer søvn er dessverre null problem for meg. Hater å våkne etter mer enn 7 timer søvn, vel og merke. Føler meg helt jævlig hver gang, forståelig nok. Det lengste jeg har sovet uten medisiner, er vel 50 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå