KatrinaS Skrevet 2. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2015 Så denne i sta, morsomt Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2015 Hvis noen har kjøpt spiderman senge sett Jysk bør det leveres tilbake. Fordi det er farlig. Har kjøpt noen senge sett på Jysk men ikke den. Jeg har aldri reagert på noe som helst, men jeg ble sammensnørpet i luftveiene av et langhåra teppe som spredde seg utover hele (og jeg mener virkelig hele) leiligheten min. Kjøpt på Jysk. Alt jeg har kjøpt på Jysk har vært noe forbanna drit, ergo unngår jeg Jysk med største mulige margin. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2015 Hva er det Smurf er utdannet som?Tror han har en sånn halvvag medieutdannelse som var unyttig alt før han begynte på studiet? Jepp. Bachelorgrad i multimedieteknologi. Kjipt den utdanningen ikke fører til noe. Prøvd utenfor Norges grenser? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2015 Tror ikke det helt er noe for meg. Og som Lars sier; jeg trenger ikke enda en utdanning jeg ikke får brukt. Vurderte nordisk spårk og litteratur en periode, men etter å ha fulgt med på minstesøss som tar det og engelsk språk og litteratur, så har jeg kommet frem til at det ikke fremstår som noe for meg likevel. Jeg liker det på et grunnleggende nivå, men dypdykk ødelegger gleden min. Vurdert lærer? Ikke vanskelig å få seg jobb hvis du har nok studiepoeng i norsk. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2015 (endret) Hjelper ikke med høy utdanning om man utdanner seg innen tullball og vissvass Endret 2. juni 2015 av Evelen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2015 Tror ikke det helt er noe for meg. Og som Lars sier; jeg trenger ikke enda en utdanning jeg ikke får brukt. Vurderte nordisk spårk og litteratur en periode, men etter å ha fulgt med på minstesøss som tar det og engelsk språk og litteratur, så har jeg kommet frem til at det ikke fremstår som noe for meg likevel. Jeg liker det på et grunnleggende nivå, men dypdykk ødelegger gleden min. Vurdert lærer? Ikke vanskelig å få seg jobb hvis du har nok studiepoeng i norsk. Nei, jeg har ikke det. Jeg klarer ikke snakke foran forsamlinger, og eier ikke et eneste pedagogisk fnugg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2015 God natt, alle i kafeen! Eksamen i morgen, satser på at det går bra. Ønsk meg lykke til folkens og ha en god kveld videre. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2015 Lykke til BK, håper det går veldig bra Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2015 Takker, satser på det Fikk byttet på navnet også Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2015 Lykke til! Fullførte akkurat Hatred.. Helt greit spill, litt gøy å slakte folk men ble ganske ensformig og ikke et spill du har lyst å spille to ganger. Kul grafikk og ødeleggelse dog. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2015 Nok et spill som er hypet ihjel av antivold-ligaen mao ^^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2015 Nok et spill som er hypet ihjel av antivold-ligaen mao ^^ ja. Det var ikke voldelig i det hele tatt synes jeg, gta v er jo mer voldelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2015 (endret) Men på grunn av at mamma-ligaen i USA har vært høyt og lavt og snakket om hvor FRYKTELIG dette DRAPS-spillet kommer til å bli (uten å ha spilt selv såklart), så kommer det til å bli en bestselger på Steam sikkert. Endret 2. juni 2015 av Bytex Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2015 Føler meg ikke trøtt og sliter med å sove...som vanlig. Noen tips som ikke innebærer å forlate senga? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2015 (endret) Legge bort mobil/pad, slå på svakt lys og lese i et blad. UB-Strålingen holder deg våken. Endret 2. juni 2015 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 To og en halv time var visst all søvnen jeg skulle få ser det ut som. Våkna opp etter en drittdrøm. Igjen... 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 To og en halv time var visst all søvnen jeg skulle få ser det ut som. Våkna opp etter en drittdrøm. Igjen... Jeg har ikke lagt meg enda engang. Eller, ligger gjør jeg jo forsåvidt. Skal dog sove nå og forhåpentligvis ikke våkne opp Kl. 4 idag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Jeg er oppe. Digg å sove til 11 igjen, etter å ha vært oppe før 8 de siste 4 - 5 dagene. e; Noen som kan noe om NORMs (Non-mobile older rural males) og NOUMs (Non-mobile older urban males)? Endret 3. juni 2015 av Datasmurf Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Vet ikke hva det er en gang På vei hjem, eksamen gikk greit. Men trøtt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Gode gamle navnet ditt er tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå